ERTESİ GÜN...
Tören için bütün hazırlıklar devam ediyordu. Ama yapmam gereken bir şey vardı. Kerem yanıma oturdu.
' Aklın hala onda mı. '
' Hayır. Ben aslında başka birini düşünüyordum. Benim birini görmem lazım Kerem. '
' O kızı değil mi. Neydi adı. Esila. '
' Evet onu. Dönüşümünü tamamlamadan önce görmem lazım. '
' Bunun güvenli olmadığını biliyorsun. Bende seninle geleceğim. '
' Kerem sana güvenim sonsuz. Ama sende biliyorsun ki kadın büyücüler her zaman daha güçlüdür. '
' Özellikle kraliçeler. Ama yalnız gitmeni kabul edemem. '
' O zaman törenden sonra gidelim. Böylesi daha güvenli. '
Akşama kadar tören hazırlıkları sürdü. Tören saati geldiğinde meydanın ortasına bir ateş çemberi oluşturdum. Ve adaylar için anons yapıldı. Adaylar ellerinde kadehleri ile çemberin etrafında yerlerini aldılar. Ve gerekli büyülü sözleri söyledim. Ateş birden büyüdü. Yanımda Sedef annem ve en yaşlı büyücü vardı. Sedef annem kız annesi olarak bilge büyücü ise her şeyin kurallara uygun olduğunu kontrol etmek için bulunuyordu. İkisi de şaşkınlıkla ateşe bakıyordu. Sedef annem gülümsedi.
' Bu inanılmaz. Adayları korkutup kaçıracaksın. '
' Hayatımda gördüğüm en büyük kraliçe ateşi. Bu muazzam bir şey ' diyen bilgeye gülümsedim. Sedef annem elimi tuttu.
' Diğer büyücü gruplarının öncüleri şaşkınlıkla bakıyor. Bize katılmak isteyen çok kişi olacak hissediyorum. '
Kraliçe ateşi kraliçenin sahip olduğu gücün göstergesi sayılırdı. Söylediğim sözler İçimdeki gücü ateşime yansıt demekti. Ateşin bu kadar güçlü olmasını beklemiyordum. Vampir olmamın etkisi var mıydı acaba. Adayların bazıları yerlerine döndü.
....
Diğerleri ayakkabılarını çıkardı. Ateşin üzerinden yürümek zorundaydılar. Bu kraliçenin gücünü taşıyabilirim demekti. Ayaklarının yanması sorun değildi. Hepsinin ailesi bunun için bir karışım yapmış olmalıydı.
Bütün adaylar önümde sırayla diz çöküp kadehlerini havaya kaldırdı. Önünde durduğum kafasını kaldırıp bana bakıyor sonra kafasını tekrar öne eğiyordu. Önümde şu an yedi kişi vardı.
Bilgeye parmağımı uzattım. İğneyi batırdı. En korktuğum yeri burasıydı. Çünkü kanımda vampir zehiri vardı. Sedef annem bir damla ile herhangi bir etki yaratmayacağını söylese de içim huzursuzdu.
Adet olduğu üzere 3 kadehe kanımdan damlattım. İlk kadehten pembe dumanlar çıkmış dumanların içinde masal diyarlarına ait görüntüler belirmişti. Ayağa kalktı.
' Onur verdiniz kraliçem. Beni kabul ederseniz size böyle bir hayat sunmak isterim. Huzurlu mutlu sevgi ve saygı çerçevesinde. '
İkinci kadehe kanımdan damlattım. Kıpkırmızı bulutlar yükseldi. Bulutların içerisinde dans eden bir çift vardı. Kalpler yükseliyordu etraflarında. Ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİR ( KISA HİKAYE)
Short StoryBir kaza sonucu doğal düşmanı olan vampirlere dönüşen bir büyücü kız bir vampire aşık olursa ne olur? Üstelik alması gereken bir intikam varken.. Peki vampir büyücü olduğunu bilmeden kızı her şeye herkese karşı koruma duygusuna karşı koyamazsa.... ...