FİNAL PART 3

453 33 37
                                    

Esila nın anlatımı..
Ertesi gün...

Taner e bir şey söylememiştim.. zaten nasıl söyleyecektim. Aymira düşman ilan edilmişti. Tek sevindiğim nokta Aymira nın büyücü olduğunu açıklamamışlardı. Kaner e kalsa söyleyecekti. O bunu bahane ederek büyücülerle savaşmak istiyordu. Ama toplantı yapmışlardı. Ve gizleme kararı çıkmıştı. Tabi ki ben olanları Taner den öğreniyordum.

Yanıma Meyra geldi..

' Esila. '

Cevap vermedim..

' Beni dinlemeden yargılıyor musun. '

' Herkes olabilirdi Meyra. Sen hariç herkes. Hiçbiri beni şaşırtmazdı. '

' Ben seçtim sanıyorsun. '

' sen seçmemiş olabilirsin. Ama sen kabul ettin. '

' Hayır etmedim. En azından senin düşündüğün kadar kolay etmedim.  Hatta Kaner e Aymira yı severken neden beni seçtiğini sordum. Aymira nın ona ihanet edip kaçtığını söyledi. '

Kaner evleneceği insana bile doğruyu söylememişti.

' Öyle bile olsa bu senin durumunu değiştirir mi. '

' evlilik teklifini ben kabul etmedim Esila. Biz başka bir grubun üyesiydik. Ailem insan öldürmek istemediği için buraya geldik. Bu evlilik o gruptan insanların da buraya gelmesini sağlayacak. Babam bu nedenle kabul etti. Sonuçta yüzyıllarca gruplarından olan bir ailenin kızı yöneticinin eşi oluyor. Bu gruba katılmaları karşılığı onlara imtiyazlarda sağlanacak. Babam benim adıma zaten kabul etmişti. '

' Sen karşı çıktın mı peki. '

' Çıkmadım. Çıksam da bir işe yaramazdı. Ama düşündüm. Eski grubumuzdaki kişileri. Kaç insan hayatı kurtarabileceğimi. Sessiz kaldım. Ne Kaner beni seviyor ne de ben onu. Bu bir mantık evliliği Esila. Ama insan hayatı kurtaracak bir mantık. Bunu senin benden daha iyi anlaman lazım. Ben vampir olarak doğdum.  '

Meyra nın yerinde olsam ne yapardım diye düşündüm. Galiba bende insanların hayatlarını seçerdim. Onunla tekrar arkadaş olabilir miydim bilmiyordum.

....

Meyra ya onu anladığımı söyledim. Gitti. Okula kalabalık bir grup geliyordu. Başlarında Kaner vardı. Hepsi çok tuhaf bakıyorlardı. Çok öfkeli. Taner hızla Kaner in karşısına dikildi. Kaner in yanına gittim. Taner ve Kaner tartışıyordu. Taner onları okula getiremeyeceğini söyledi. Kaner ise okula yeni gelenler olacağını ellerinin güçlü olması gerektiğini söylüyordu. Taner e destek olmak istedim. Üstelik gelenler oldukça ürkütücü görünüyordu. Sanki vahşi birer hayvandı hepsi. Konuşmaya başlamamla Kaner in gözleri üzerime dikildi. Beynim uğuldamaya başlamıştı. Taner hızla beni arkasına aldı.

' Ona sakın dokunma. '

' O da benim savaşçılarımdan biri Taner. Savaşçılarımı burdan götürürsem Esila da onlarla gider. '

ZİFİR ( KISA HİKAYE) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin