ALINTI

369 14 1
                                    

Diğerlerini ayakkabılarını çıkardı. Ateşin üzerinden yürümek zorundaydılar. Bu kraliçenin gücünü taşıyabilirim demekti. Ayaklarının yanması sorun değildi. Hepsinin ailesi bunun için bir karışım yapmış olmalıydı.

Bütün adaylar önümde sırayla diz çöküp kadehlerini havaya kaldırdı. Önünde durduğum kafasını kaldırıp bana bakıyor sonra kafasını tekrar öne eğiyordu. Önümde şu an yedi kişi vardı.

Bilgeye parmağımı uzattım. İğneyi batırdı. En korktuğum yeri burasıydı. Çünkü kanımda vampir zehiri vardı. Sedef annem bir damla ile herhangi bir etki yaratmayacağını söylese de içim huzursuzdu.

Adet olduğu üzere 3 kadehe kanımdan damlattım. İlk kadehten pembe dumanlar çıkmış dumanların içinde masal diyarlarına ait görüntüler belirmişti. Ayağa kalktı.

' Onur verdiniz kraliçem. Beni kabul ederseniz size böyle bir hayat sunmak isterim. Huzurlu mutlu sevgi ve saygı çerçevesinde. '

İkinci kadehe kanımdan damlattım. Kıpkırmızı bulutlar yükseldi. Bulutların içerisinde dans eden bir çift vardı. Kalpler yükseliyordu etraflarında. Ayağa kalktı.

' Kraliçem beni seçerseniz sizi aşkınızla dolu kalbimin tek sahibi yapmak isterim. '

Etraftan hayret nidaları yükseliyordu.  Eğer Kaner e aşık olmasaydım daha önemlisi eğer vampir olmasaydım kesinlikle bu adayı seçerdim. Babama benziyordu. Kadehine sevgisinden başka bir vaad koymamıştı.

Kerem in önünde durdum. Kadehe kanımdan damlattım. Etraf masmavi bulutlarla çevrelendi. Ve gökyüzü yeryüzü insan görüntüleri yansıdı. Kerem ayağa kalktı.

' onur verdiniz kraliçem. Eğer beni seçerseniz size huzuru vermek için elimden geleni yapacağıma insanlarla barış içinde bir dünya hayalinizde her zaman yanınızda olacağıma söz veriyorum. '

Ateş söndü. Şimdi seçtiğim üç adayla birer gün geçirmek onları tanımak zorundaydım.  Kraliçe kalbinde biri olsa bile başkalarına da şans vermeli ve en doğru seçimi yapmalıydı. Bu tören bu nedenle yapılıyordu

ZİFİR ( KISA HİKAYE) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin