Ormanın içinde bir eve gelmiştik. Bizi karşılıklı koltuklara yatırdılar. Yaralar kapanıyordu ama yavaş kapanıyordu. Bir dakika. Sadece bir dakika daha geç gelseydiler büyük sırrım açığa çıkmış olacaktı. Beni kurtaran Kaner ve Taner ise beni öldürmek için peşimde. Ama kalmamıştı. İçimdeki hisse çok tuhaftı. Sanki Kaner bana asla geç kalmaz gibi.
Bu aslında olamazdı. Olmamalıydı. Ona güvenmem olabilecek en saçma durumdu. Böyle hissetmemeliydim. Büyücülerin asli görevi insanları vampirlerden korumaktı. Bunu öyle iyi başarmıştık ki bu okula ihtiyaç duymuşlardı.. insanlara zarar vermeyerek bize karşı olmamaya uğraşıyorlardı. Zafere yakındık. Diğer gruplarda Dalkıran grubu gibi bu yolu seçmek zorunda kalacaklardı. Tabi bunu yaparken çok kayıp verecekler sayıları azalacaktı. Dönüştürmek bitecekti. Ama Kaner. O da yok edilmeliydi. Çünkü kurala uyacak gibi durmuyordu. Dalkıran ları Taner yönetirse daha sağlam bir anlaşma sağlanırdı. Kaner i şikayet ederek bu sorunu çözemezdim. Bu nedenle Esila konusunda sessiz kalacaktım.. benim kaderim yönetici olmak kraliçe olmaktı. Daha çok insan için bir kaç münferit olayın üstünü örtmeyi öğrenmek zorundaydım. Annemden böyle görmüş öğrenmiştim. Kraliçe olmanın ağır sorumlulukları vardı.. Esila yı sevsem de sessiz kalmak zorundaydım.
Her dakika daha iyi oluyordum. Sonunda ayağa kalktım ve Esila nın yanına gittim. Esila hala kötü görünüyordu.
' Neden hala toparlanamadı. '
Kaner ve Taner birbirine baktı. Kaner omuz silkti. Taner sinirlenmişti.
' İkisinin de çok zayıf olduğunu biliyorsun. Bunu yapmamız gerekir. '
' Esila yı ben dönüştürdüm. Eğer düşündüğün şeyi yaparsam kısa süre için olsa da neler yapabileceğini biliyorsun. Ve psikolojik durumunu da. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİR ( KISA HİKAYE)
ContoBir kaza sonucu doğal düşmanı olan vampirlere dönüşen bir büyücü kız bir vampire aşık olursa ne olur? Üstelik alması gereken bir intikam varken.. Peki vampir büyücü olduğunu bilmeden kızı her şeye herkese karşı koruma duygusuna karşı koyamazsa.... ...