Normal bir hayatım olsun isterdim. Yani galiba. Normal bir insan gibi sabah çalan alarm sesine uyanayım . Kahvaltı yapıp okuluma giderken okulun kötü çocuğuna aşık olayım. Bunların hiçbirinin olma ihtimali yok.
Ben Aymira Ferzin Soylu. Aymira nın anlamı ayın etrafındaki kızıllık. Ferzin ise Kraliçe demek. Herkes bana Kızıl kraliçe der. Yani genelde herkes. Bizim camiadan herkes..
Eskiden normal bir liseye giden anormal bir kızken bir yıldır ailemin verdiği ceza nedeniyle evde oturuyordum. Zaten her şey normal olsa cezamda okula gönderilmemek değil gönderilmek olurdu.
Ne ben normal bir insandim ne de ailem gerçek ailemdi. Ben bir büyücüyüm. Aslında bu da normal karşılanabilirdi. En azından benim dünyamda ama hem büyücü hem vampir olunca normal olma şansım olmadı. Melez falan değilim. Ailem ben 17 yaşındayken vampirler tarafından öldürüldü. O güne ait bütün anılarım bulanık. Aslında hayatımda çok şey bulanık ama o günün ayrı bir anlami var. Beni vampir saldırısından kurtaran kişiler Buğra babamla Sedef annem. Evet o gün beni yaralı halde kurtardıktan sonra Sedef annem beni büyüyle iyileştirmis ama maalesef zehri vücuduma hapsetmek zorunda kaldığı için vampire dönüşmemi engelleyememis. Bu sırrı onlar ve oğulları Kerem dışında bilen kimse yok.
Aslında bu şehirde normal bir okula gidiyordum. İnsan arkadaşlarım vardı. Büyücülerin insan içinde gizlenmesi kolaydı. Büyü yapmadığımiz sürece fark edilmezdik. Ben büyü eğitimlerimi ailemden almayı ve normal bir okula gitmeyi tercih etmiştim. Vampir olduktan sonra da aynı şekilde devam etmeye çalıştım. Ama acemi bir vampir olarak maalesef hiç yapmak istemeyecegim bir şey yaptım yani yapmışım. Okulumdan birine saldırınca Sedef annem okula gitmemi yasakladı. Ve insan kanını bir daha arzulamamam için o günü hafizamdan sildirdi. O gün neler oldu bunu nasıl ve neden yaptım hatirlamasam da onlara hak veriyordum. İnsanlar için artık tehlikeliydim. Belki de öldürdüğum kendi arkadaşımdi. Hatırlamıyorum. Hatırlamakta istemiyorum..
Bugün yeni okuluma başlayacağım. Değişmeyen tek şey büyücü olduğumu gizlemem gerektiği. Hem doğal düşmanım hemde ailemin katili olan bir türün içinde yaşamak zorunda kalmak. Üstelik kendimi gizlemek oldukça zorlu. Sedef annem her vampirin aynı olmadığını söylüyor. Ona göre eğitim almam gerek ve vampirlerin onlar kabul etmediği sürece insanlardan beslenmemeyi de öğreten bu okul bana her yönden faydalı olacak.
Aslında ona hak vermek zorundayım. Çünkü kriz anında yaptığı büyüler olmasa ailemi bile öldürme ihtimalim var. En çok bu nedenle kabul ettim. Almak istediğim eğitim insanlara saldırmamak.
Başka gruplar olsa da bir gün benim başa geçmem öngörülen bu büyücü grubu gücünü hiçbir zaman insanlara zarar vermek için kullanmadı..
..
Okula yalnız gittim. Ailem hiçbir zaman buraya gelemeyecekti. Bense sadece hafta sonları gidebilecektim. Müdürün odasına gittim.. Müdür sınıfımı göstermesi için son derece şirin bir kıza görev verdi. Kızla maalesef aynı sınıfta değildik. Benden büyük ama sınıf olarak küçüktü. Ailesi yıllar sonra artık bazı bölgelerde vampirler bilinmeye başlayınca insan öldürmekten vazgeçmiş ve Meyra yı da bu nedenle bu okula göndermişlerdi. Aslen 70 yaşındaydı.. Tabi 16 görünüyordu. Meyra bir safkandı. Okuldaki çok az safkandan biriydi..
' Şanssızsın. '
' Neden öyle söyledin. '
' Son sınıflarda bir tek boş yer vardı..'
' O da okulun kötü çocuğunun yanı mı..'
' Kaner e kötü çocuk demek az kalır. Kaner Dalkıran ailesinin veliahtı. Buraya gönderilme nedeni şişeden beslenmeyi kabul etmemesi. Bir nevi ailenin yüz karası yani. '
' Şişeden. Yani gönüllülerden beslenmek. Tabi bu nadiren olan bir şey. Sadece özel günlerde. Genelde poşetli ve soğuk olarak verilir burada kan. Alışırsın ama. '
Meyra durdu. Biraz ileride koridorun sonundaki sınıfı isaret etti.
' Sınıfın burası. Bol şans dilerim. Genelde son sınıflar sorun yaşamaz zaten. Kaner ve sen haricinde sorun yaşayan olmaz. Yine de bol şans dilerim. Derse gitmem lazım. Aklına bir şey gelirse beni bulursun. Bu arada aklında bulunsun. Safkanlar isteyince düşüncelerini okuyabilir. Kaner çok yakışıklı biridir ama egoisttir eğer onu begenirsen bunu kendine saklamaya düşünmemeye çalış. İyi niyetli bir cevap alamazsın. '
Kimseyi beğenmeyeceğimden emindim. Ama nefretimi gizlesem iyi olurdu.
' işim olmaz. Safkanların farkları ne. '
' aileleri de vampir. Safkanlar dönüştürülmüş vampirleri de öldürebilecek kadar güçlüdür. Ve sadece safkanlar insanarı dönüştürebilir. Ama Kaner in durumu farklı. Onun soyu ilk vampire dayanıyor. O safkanları bile öldürebilir. Bütün dünyada bile çok az böyle soylu ve güçlü kişiler. En az yedi göbek vampirden geliyor olmak lazım ki Kaner bundan bile fazlası. Bütün vampir gruplarının içten düşman olduğu ama belli edemediği bir gruba girmiş oluyorsun bu okula alınarak. '
Meyra derse geç kaldığını söyledi ve gitti.. sınıfa girdim. Bende geç kalmıştım. Öğretmen en arka sıraya oturmamı söyledi. Anlaşılan Kaner bey teşrif etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİR ( KISA HİKAYE)
NouvellesBir kaza sonucu doğal düşmanı olan vampirlere dönüşen bir büyücü kız bir vampire aşık olursa ne olur? Üstelik alması gereken bir intikam varken.. Peki vampir büyücü olduğunu bilmeden kızı her şeye herkese karşı koruma duygusuna karşı koyamazsa.... ...