' Anlat bakalım nasıl bir kız bu. '
' Kızıl saçlı. Kısa boylu bir yıl önce dönüşmüş bize yeni gelen bir kız. Mesele kızın nasıl olduğu değil. Babam beni kıza bakıcı olarak görevlendirdi. Kıza Melis Ece yardım etmiş bir yıl'
' kızdan şüpheleniyor musun. '
' Tam sayılmaz. Ama öyle olsa da hallederim. Asıl sorun kızın yanında bazen kalbimin sıkışması. '
' Tam olarak hangi zamanlarda. '
' Bilmiyorum. Mesela az önce babamın yanından dönerken biriyle telefonda konuştu. Bir an sırrımızı bir insana anlattığını düşündüm. Ve boğazını sıktım. Eğer verdiği cevap tatmin etmeseydi kafasını koparacaktım. Ama kalbime ağrı girdi. Bu kez diğerlerinden daha şiddetliydi. '
' Bak Kaner. Bizim vücudumuzda kan dolaşımı var. Karışık olsa da. Evet vampir zehri bizi koruyor. Ama insani özellikler de gösterebiliriz. '
' Yani normal mi bu durum. Ama daha önce hiç olmamıştı. '
' Daha önce olmaması normal.. bu değil insan ömründe Vampir ömründe bile şanslıysan bir kez başına gelir. Değilsen o bile olmaz. '
....
' En fazla benden on yaş büyük görünüyorken ak sakallı dedelerin masal anlatması gibi anlatmasan mı büyükbaba. '
' Zamanında bütün vampirleri diz çöktürdüm önümde de bir sen farklısın. Ama hoşuma gidiyor bu halin. Sende gençliğimi görüyorum. Neyse konu dağılmasın. Sen aşık olmuşsun. '
' Ne aşkı. O kızıl çocuğa mı. Bu mümkün değil. '
' Aşk her bedende can bulabilir. Söylediğin şeyin bilimsel bir açıklaması yok. Bir şekilde kızın etkisi altına girmişsin ve anormal tepkiler veriyorsun. Bir vampirde sevdiği insan ölünce ölmek ister. Bana inanmıyorsan onun öldüğünü düşün. Hatta bana getir onu. Madem büyücüden yardım almış onu parçalara ayırıp yakmamız en doğrusu. Belki büyü yapıldı. Farkında bile olmadan bizimle ilgili bilgi veriyor. '
Aymira yı birden paramparça gördüm. Kalbim çok daha fazla sıkıştı. Elim kalbime gitti. Büyükbabam bir kahkaha attı..
' Geçmiş olsun evlat. Bir ara getir gelin adayını da yakından göreyim. '
...
Bir hafta sonra..
Aymira nın anlatımı...Yurtta kimseyle anlamıyordum. Tek arkadaşım Esila ydı. Meyra evi yakın olduğu için gidip geldiğini söylemişti. Onun ailesi safkandı ve ayrıcalığı vardı. Herkesin bana düşman gibi bakması rahatsız ediyordu. Esila yla çardakta oturuyorduk. Yine sabahlamıştık . Esila ailesini anlatıyordu. Vampir olmanın avantajı olarak uykusuzluk çekmiyorduk. Ama yine de insan yatağına uzanıp müzik dinlemek gibi şeyler yapmayı istiyordu. Ders başlamak üzereydi. Meyra yanımıza geldi..
' Günaydın. Yine buradasınız. '
' İçerde olmaktan iyidir. Bizimle ne dertleri var anlamıyorum. ' dediğinde Esila nın karşısına oturdu..
' Seninle dertleri Aymira ile arkadaş olman. '
' Benimle dertleri ne ' diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİR ( KISA HİKAYE)
Historia CortaBir kaza sonucu doğal düşmanı olan vampirlere dönüşen bir büyücü kız bir vampire aşık olursa ne olur? Üstelik alması gereken bir intikam varken.. Peki vampir büyücü olduğunu bilmeden kızı her şeye herkese karşı koruma duygusuna karşı koyamazsa.... ...