' şaka. Şaka yapıyorsun değil mi. Büyücü diye bir şey yoktur. '
' nasıl vampirler varsa büyücülerde var Esila. Ve eğer Taner bunu öğrenirse beni öldürmek isteyecektir. Durum gerçekten şaka değil ve son derece ciddi. '
Esila bir türlü şoku atlatamıyordu. Sonunda onu sarsmak zorunda kaldım.
' iyi misin'
' Ben iyiyim. Ama senin burada ne işin var o zaman. Ayrıca sen vampirsin'
' Bir vampir saldırısına uğradım. Zehiri bedenime hapsetmek zorunda kaldılar. Aslında geri dönmenin bir yolu var. Ama ben bir kraliçeyim. Yani öyle olacağım. Riskli olduğu için deneyemedim. '
' Sen beni kandırıyorsun. Sen. Kraliçe. Sen gayet normal birisin. Vampir olmanı saymazsak. Üstelik normal giyiniyorsun. Sarayda mı yaşıyordun sen '
' çünkü masalda değiliz. Evde yaşıyorum. Sadece biraz büyük. Büyücüler ve vampirler doğal düşmanlar. Yani bu dönüşüm benim için büyük bir sorun. Kendimi kontrol etmek için geldim buraya. Yakında gideceğim. '
' Tamam iyi şaka gerçekten iyi düşünmüşsün ama'
' Benimle gel. '
Esila ile birlikte ormanın derinliklerine ilerledik.
......
Kaner in anlatımı...
Taner ısrarla benimle konuşmak istemişti.
' Sorun ne. '
' Ben bir halt etttim. '
' Sen. Emin miyiz. Ben yapmış olmayayım. Karıştırıyorsun bence. '
' Dalga geçme Kaner. Eski ciddi hallerini özleyeceğim anlar olacağını söyleseler inanmazdım. Yalnız altını çizeyim anlar. Yani son derece çabuk geçiyor. Neyse konu karıştı. . '
' tamam konu neyse anlat dinliyorum. '
' Esila ile birlikte olduk. '
' Kıza zorla bir şey yapmadın değil mi '
' Saçmalama. Kavga ediyorduk. Ama sonra birden olan oldu. İkimizde istedik. '' o zaman sorun ne. '
' Esila için bu ilkti Kaner. Ve ben ilk kez birinin ilki oldum. Bu güzel bir his. Yani kendini özel hissediyorsun. Yani tamam benim ilk değildi onunda ilk olmasa da sorun olmazdı. Ama diğer yandan. Esila hala insan hayatını unutamadı. Onun için bunun anlamı büyük olmalı. Ve. '
' Ve senin ona vaad edebileceğin bir gelecek yok. '
' Öylece yanında uzandım saatlerce. Çok mutluydum. Ama sonra ona yalan söylediğim geldi aklıma. Daha doğrusu sakladıklarım. Abi ben kıza nasıl derim biz seninle bunu yaşadık ama benim bir safkan ile evlenmem lazım. Seni kaybetmek istemiyorum ama. '
' Bu metresim ol demek gibi olur Taner. Böyle bir şey yapmayacaksın. Esila canına okur. Ayrıca ben babamla konuştum bugün. Bir süre bize karışmayacak. Sende gönlünce yaşa ilişkini bakalım ne kadar sürecek ilişkiniz. Sürekli tartışıyorsunuz. Belki de o günden çok daha önce Esila senden vazgeçecek. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİR ( KISA HİKAYE)
Historia CortaBir kaza sonucu doğal düşmanı olan vampirlere dönüşen bir büyücü kız bir vampire aşık olursa ne olur? Üstelik alması gereken bir intikam varken.. Peki vampir büyücü olduğunu bilmeden kızı her şeye herkese karşı koruma duygusuna karşı koyamazsa.... ...