4.Bölüm: Derinlerdeki Ses

137 73 49
                                    

İyi okumalar 💕

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın❤️

"İnanılmayan gerçek, seni hayal kırıklığına uğratmasın... Çünkü her zaman bir gizem iki kişi ile çözülür..."

4.Bölüm: Derinlerdeki Ses
"Bu işte birlikteyiz..."

Dehşet içinde ayağa kalkmaya çalışırken, yere düştüm. Ve beraberimde su dolu şişede benimle birlikte yere düştü.

Korkuyla ayağa kalktım ve hızlıca banyodan çıkmaya hazırlanırken yerdeki su birikintisine bastım. Ayağım çapraz bir şekilde yana kaydı bu seferde sırt üstü yere düştüm.

"Ah!" Sessizce sızlanarak ayağa kalkmaya çabaladım ama ayağımın üstüne basamıyordum.

Canımın acısından mı? Yoksa korkudan mı? Bilmiyordum ama gözümden bir damla yaş geldi. O sırada banyo deliğinden ağlama sesleri gelmeye başladı.

Dehşet içinde ellerimle kulaklarımı kapattım. Buraya gelmemeliydik... Kesinlikle gelmemeliydik.

Bir kaç saniye sonra ellerimi kulaklarımdan çektim, sesler susmuyordu. Delirdiğimi düşünmeye başlamıştım.

Emekleyerek banyodan çıktım. Merdivenlerin orada sesler dahada şiddetlenmişti. Merdivenin trabzanına yaklaştım.

"Alya, buraya gel. Lütfen!" Bağırarak ayağa kalkmaya çalıştım.

"Neler oluyor?" Ege aşağıdan beni görünce telaşla merdivenleri çıktı.

"Begüm, ne oldu?" Ege kolumu tutarak endişeli gözlerle bana baktı. Elimle banyoyu gösterdim.

"Sesler... Klozetten ve delikten bir kadın sesi geliyor... Ege, yardım istiyorlar..." Ege şok içinde yüzüme baktı.

"Saçmalama, Begüm." Dehşet içinde yüzüne baktım.

"Ne? Saçmalamıyorum Ege. Yardım istiyorlar diyorum, ses geliyor." Ege kafasını salladı.

"Yoruldun, sesler duyuyorsun. Gel kıpkırmızı olmuşsun. Dinlen biraz. Ateş Alya'yla dışarı çıktı, gelirler birazdan..." Anlam veremiyordum. İnanmıyordu, halbuki sesler hala kulaklarımda çınlıyordu. Gözlerine baktım, kafamı iki yana salladım.

"Gir içeri bak. Dinle, duydum Ege. Yorulmadım ben, sesler geliyor." Ege saçlarımı okşadı.

"Sakin ol. Ben birşey duymuyorum. Tansiyonun düşmüştür. Dünden beri birşey yemedin. Gel inelim birşeyler ye..." Hızla geri çekildim. Ayağım acımıştı ama şuan önemli değildi. Beni yadırgıyordu, inanmak istemiyordu.

"Tamam, gir içeri lütfen... Sadece dinle..." Ege derin bir nefes aldı ve kafasını salladı.

"Tamam Begüm." Banyoya girdi ve banyo deliğine eğildi, bir kaç saniye dinledikten sonra bana baktı, ve kafasını salladı.

SU DAMLASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin