16𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘢 𝘧𝘶𝘤𝘬 (𝘠𝘦𝘢𝘩, 𝘺𝘦𝘢𝘩)

2.7K 159 131
                                    

Smut

Xiaojun aldığı kafa onayı ile Hendery'i kucaklamış ve merdivenleri çıkmaya başlamıştı. Rahat durmak istemiyordu ama Hendery'i düşürmek de isteyeceği en son şeydi. İstediği odanın kapısına vardığında kucağındaki bedeni kapıya yaslamış ve tek eliyle dengeleyerek kapıyı açmayı başarmıştı.

Hendery ani gelişen bu olay ile heyecanını ve endişesini gizleyemiyor yine de büyük olana isteğini belli ediyordu. Tamam biraz korkuyor olabilirdi çünkü bu ilk cinsel deneyimiydi, batırmaktan ve herhangi bir şeyi yanlış yapmaktan korkuyordu.

Ayrıca şu an normal kıyafetleri ileydi ve kendini özgüvensiz hissediyordu. Eğer feminen giyinmiş olsaydı işler değişebilirdi. Xiaojun'un onu şimdiye kadar normal kıyafetlerle görmüş olması iyi bir şeydi ama büyük olan instagram hesabını da bulmuş ve o fotoğraflara şahit olmuştu. Tabii Hendery o günden sonra hesabını kapatarak kendine ait bilgileri ortadan kaldırmıştı ya da kaldırdığını sanıyordu...

Aklındaki düşüncelerin savuşturulmasını sağlayan şey Xiaojun'un onun yatağa boylu boyunca uzanmasını sağlamasıydı. Xiaojun bu açıdan bile harika görünüyordu Hendery'e göre.

-Siktir nefes kesicisin güzelim, beni büyülüyorsun.

Hendery işittiği kelimeler ile yanaklarının ısındığını hissediyor yüzünü elleriyle kapatma ihtiyacı duyuyordu. Xiaojun tek bir hamleyle bacaklarını aralayıp arasına girdiğinde işlerin kızıştığını ve geri dönüşlerinin olmadığını biliyordu. Bacaklarının arasındaki bedenin beline bacaklarını sıkıca dolamış ve ensesinden tuttuğu büyüğü bir öpüşmenin içine çekmişti.

Xiaojun, küçük olanın ensesinden tutarak kendisini dudaklarına yaklaştırması ile pembe ve dolgun üst dudağı dudakları arasına almış ısırıp, emmeye başlamıştı. Hendery bu baskı ile kısık kısık inliyor Xiaojun'un üst dudağına aynı işlemi uygulamaya çalışıyordu. Onun bu çabası Xiaojun'a ayrı bir zevk veriyor ve kimin baskın olduğunu küçük olana hatırlatma ihtiyacı ile dolup taşıyordu.Yine de bu küçüğün ve ikisinin ilk seksi olacağı için işleri biraz daha yumuşak tutmaya ve ağırdan almaya karar verdi.

Xiaojun küçüğün dudaklarından ıslak bir şekilde ayrıldığında bir süre yakından altındaki bedeni incelemiş ve güzelliğiyle bir kez daha büyülenmişti. Şu an şişmiş ve kızarmış dudakları, koyulaşmış kocaman irisleri ve dağılmış saçları ile enfesti. Hendery, Xiaojun için verilmiş bir nimetti ona göre.

Zaman kaybetmeden küçük olanın üzerindeki tişörtünü çıkarmış ve açıkta kalan boyna öpücüklerini bırakarak yalamaya ve emip ısırmaya başladı. Isırıp, emdiği yerlerde oluşan kızarıklar aşırı hoşuna gitmişti ki bunu bütün bir boyun çizgisi boyunca yapmaya devam etti. Altındaki bedenin her ısırıkta inleyip vücudunun titremesi ise  bunu yapmaya devam etmesi için daha da teşvik ediyordu onu.

Üzerine yığıldığı bedenden biraz uzaklaşarak dizleri üzerinde doğrulmuş ve kendi üzerindeki tişörtten de kurtulmuştu. Hendery gördüğü kaslı kollar ve yeni yeni belirginleşmeye başlamış sixpack'ler ile dudaklarını ısırarak ellerini büyük olanın karnında gezdirmekten kendini alıkoyamamıştı.

-Gördüklerini beğenmiş gibisin bebeğim?

-Beğendim babacı-k.

Hendery cümlesini tamamlayamadan Xiaojun ellerini küçüğün siyah kotuna atmış ve çekiştirerek çıkarmıştı. Hendery o gün altına dantelli iç çamaşırlarından birini giymediği için şükretmişti. Eğer giyseydi daha çok utanacak ve kaçacaktı bunu biliyordu. Büyük olanın elleri iç çamaşırının lastiğini bulduğunda elleri ile onu durdurmuş ve göz göze gelmelerini sağlamıştı.

𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆!/ 𝘅𝗶𝗮𝗼𝗱𝗲𝗿𝘆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin