Hendery şu an ki duygularını veya ne yaptığını anlamlandıramıyordu. En son Xiaojun ile hamakta oturuyordu ve elinde bir kadeh içki vardı ki bunu bir dikişte bitirdiğini hatırladığında şu an sarhoş olduğuna emin olmuştu.Vücudunun havalandığını hissettiğinde kaçırılma hissi ile dolmuş ve panikle onu kaldıran bedene saldırmıştı. Bir kaç küfür ve uslu durmasına dair sözler işitmiş, bu daha da hırçınlaşmasını sağlamıştı.
Xiaojun eğer partinin böyle olacağını bilseydi ne bu partiye gelirdi ne de bu güzel çocuğu buraya kadar sürükleyip onun içki içmesine izin verirdi.
-Uslu bir çocuk ol Hendery, ben Xiaojun. Seni sadece daha sakin bir yere götürmeye çalışıyorum, zorluk çıkarma güzelim.
-Hıh sen -hıck- Xiaojun oppam olamazsın. O daha sevimli-hıck-
Xiaojun duydukları ile gülümsemiş ve kollarının altındaki minik bedene daha sıkı sarılmıştı. Onu kendi evine götürmeye karar vermiş ve kapıya kadar bir çok badire atlatarak en sonunda çıkışa ulaşmıştı.
Arabasının yanına geldiklerinde küçük olanı kaputa yaslamış ve kapıyı açmaya yönelmişti, açtığı kapı ile küçüğü yerleştirmek için geri döndüğünde yerde uzanan beden ile gülümsemiş ve kucaklayıp yan koltuğa oturtabilmişti. Kendi de sürücü koltuğuna yerleştiğinde Xiaojun evine doğru sürmeye başlamış ve bu gecenin daha ne kadar zor geçeceğini hesaplamaya koyulmuştu.
Eve geldiklerinde Xiaojun apartmanda yaşamadığına şükretmiş ve arabayı park ederek küçüğü indirmek için hareketlenmişti. Sağ salim arabadan inen ikili eve girmeye hazırdı ki Hendery'nin büyük olanı kendinden uzaklaştırıp çalılıklara kusmaya başlaması ile Xiaojun hayatından nefret etmişti. Küçük olanın arkasına yaklaşmış ve sırtını sıvazlayarak ona yardımcı olmaya çalışmıştı.
-Sorun yok bebeğim, bu iyi gelecek ve daha çabuk ayılacaksın.
-Siktir bu iğrenç
-Hendery sen az önce küfür mü ettin? Seni küçük-
-Başım çatlıyor, lütfen sus.
Xiaojun küçüğün söyledikleri ile evin kapısını açmış ve yalpalanan bedeni kolunun altına alarak içeri sokmuş, kapıyı kapatmıştı. Şimdilik salondaki kanepeye uzandırdığı beden ile derince nefes vermiş ve biraz da olsa rahatladığını hissetmişti. Üzerindeki ceketten kurtularak mutfağa su içmeye gitmiş ve geri geldiğinde ise üzerindekilerden kurtulan küçük beden ile ağzı açık kalmıştı.
-Sikeyim Hendery napıyorsun?
-Çok sıcak, soyunuyorum.
Küçük olan bazı kelimeleri sarhoşluğun etkisi ile yuvarlıyor ve olabilecekmiş gibi daha da tatlı bir hale bürünüyordu. Pembeleşmiş yanakları, bebekçe konuşması, şapşal hareketleri ile Xiaojun için çok muhteşemdi, çok fazla.
En sonunda iç çamaşırı ile kalan küçük beden büyüğe doğru adımlamış ve Xiaojun'un paniğe kapılmasına neden olmuştu. Küçük olan sarhoştu ve Xiaojun yanlış bir hareket yapmak istemiyordu.
-Sen de üzerindekileri çıkar Dejun-ge, burası çok sıcak.
-Hayır hayır gerek yok Hendery.
-Bana Hendery değil bebeğim demelisin babacık.
-Siktir bebeğim, lütfen zorlaştırma işleri.
Hendery daha fazla dayanamayacağını anlamış ve büyüğün dibine girerek dudaklarına yapışmıştı. Masumca başlayan öpücük Xiaojun'un da karşılık vermesi ile derinleşmiş ve ateşli bir hal almıştı. İkilinin dudakları birbirini eziyor ve dilleri üstünlük savaşı veriyordu.
Hendery büyük olanın gömleğinin düğmelerini çözmüş ve ortaya çıkan kaslı vücutta ellerini dolaştırmıştı. Büyük olanın sağ elini almış ve sol göğüs ucuna getirerek orayı okşamasını istemişti.
Xiaojun ani gelişen olaylar ile şok geçirmesine rağmen küçüğün hareketleri ile daha da çıldıracak kıvama geldiğini hissediyordu. Tanıdığı Hendery bu durumdan çok daha uzak masum, bebeksi, şirin ve utangaçtı. Şimdiki Hendery ise kendisine dokunmasını söylüyor ve ellerini bütün vücudunda gezdiriyordu.
Öpüşmeye devam eden ikili bir süre sonra Hendery'nin boynuna yönelmesi ile saçlarını asılmıştı ama küçüğün omzunda horlaması işleri değiştirmiş ve asıldığı tutamları okşamasını sağlamıştı. Omzunda uyuya kalan büyük bebeğini Xiaojun o gün yatağına taşımış ve banyoda ereksiyonu ile ilgilenmişti. Yarın ise hiçkimse küçük olanı elinden alamayacaktı.
Sizleri çok seviyorum 💘💓💞💖💗💕 Bölümler gecikti biraz farkındayım ama dershanem var ve elimden geldiği kadar yazıyorum. Umarım beğenmişsinizdir🥺 Diğer bölümü bekleyin hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆!/ 𝘅𝗶𝗮𝗼𝗱𝗲𝗿𝘆
FanficXiaojun, okulda gördüğü kendinden küçük sevimli çocuğa tutulmuştu, uzun arayışlar sonucu Instagram'ını bulduğu bedenin bir kink hesabı olduğunu öğrendiğinde onun sahibi olabilmek için Hendery'e mesaj attı. WayV Xiaojun&Hendery