Final
Smut
Geldikleri otelde Xiaojun bacaklarının titrediğini hissediyordu, bunun dışarıda olan soğuktan mı yoksa birazdan yaşayacakları yüzünden mi olduğunu bilmiyordu fakat baştan aşağı titriyordu ve bu garipti. Gözleri resepsiyonla konuşan sevgilisine kaydığında bir an önce oda işini halledip yukarıya çıkmalarını umdu.
Hendery, bir süre sonra yanına geldiğinde elini beline atmış ve kendisini asansörlerin bulunduğunu düşündüğü yere doğru yönlendirmeye başlamıştı. Xiaojun, beline sarılan kolla en başında küçük dilini yuttuğunu hissetmiş daha sonrasında bunun bu kadar garip hissettirmesini tuhaf bularak dışarıya sesli bir nefes vermişti.
Bunu her zaman yapan kendisi olurdu, elleri rahat durmayarak Hendery'i sarıp sarmalardı fakat bu kez sarıp sarmalanan kişi kendisi olacaktı ve her ne kadar istemese de bu garip geliyordu, yine de hoşuna gitmediğini söyleyemezdi.
Girdikleri asansörde yalnız oldukları için Xiaojun üst üste gerilirken Hendery fazlasıyla rahattı öyle ki bu rahatlığını dışa yansıtarak, Xiaojun'u asansör duvarıyla kendisi arasına alması uzun sürmedi.
Xiaojun aniden üzerine eğilen sevgilisi ile şaşırırken boynuna bırakılan kelebek öpücüklerini hissetmesiyle gülümseyerek kollarını sevgilisinin boynuna doladı ve bedenini daha da yakınına çekti.
Hendery, boynuna öpücüklerini ardı arkasına dizerken elleri rahat durmayarak sevgilisinin saç tutamlarına dolandı ve hissettiği zevkle aynı ölçüde onları çekiştirmeye başladı. Teninde hissettiği dişler neredeyse küçük dilini yutmasını sağlayacaktı ki kulaklarına dolan asansörün açılış sesiyle üzerindeki bedeni kendinden uzaklaştırdı.
Şu anda dışarıdan birine garip bir şekilde yakalanmak istemiyordu ve emindi ki Hendery de istemezdi. İkisi de yeterince ıslakken ve dağılmış görüntüleriyle oldukça, az önce işi pişirdik havası verirken üstüne bu şekilde yakalanmak pek hoş olmazdı.
Hendery, ellerini birleştirdiğinde asansörün önünde kendilerine garipçe bakan kızı es geçerek yanından geçip gitmişlerdi yine de Xiaojun kızın bakışlarından utanmadığını söylerse yalan olurdu.
-Sence anladı mı?
-Neyi anladı mı bebeğim?
-Şeyi...asansörde bir şeyler yaptığımızı?
-Bilmem, ona sorsak mı Xiao? Bunu için endişelenme, kız bizi tanımıyor bile.
Xiaojun, ters bakışlarını sevgilisine yollarken arabada yaşananlardan sonra 360 derece değişen sevgilisiyle oldukça şaşırıyordu. Hendery sanki bu anı bekliyormuşçasına mod değiştirmiş ve baskın bir seme vibe'ı vermeye başlamıştı. İçten içe kendisine bunun tek seferlik bir şey olacağını söylemesine rağmen Hendery'nin tavırları tam tersini söylüyordu.
Aslında Xiaojun biliyordu ki üç gün öncesinde olsalar asla sevgilisine böyle bir teklifte bulunmazdı. Her ne kadar bu tarz kalıplardan hoşlanmasa da seme-uke algısına göre hareket etmek hoşuna gidiyordu.
Fakat bu o kadar da önemli bir şey değildi, seksten ve şehvetten önce, ikisinin birbirlerine olan sevgisi, güveni ve mutlulukları önemliydi. Bu yüzden de sevgilisine bir kez bile olsa bu şansı tanımak istiyordu.
Elleri iç içe geçmiş bir şekilde otelin koridorlarında ilerlemeye devam ederlerken Hendery kapı numaralarına bakarak hangi odanın onlara ait olduğunu anlamaya çalışıyordu, en sonunda bir odanın önünde durduğunda elinden çekiştirdiği bedende durmuş ve ikili sonunda odalarına girebilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆!/ 𝘅𝗶𝗮𝗼𝗱𝗲𝗿𝘆
FanfictionXiaojun, okulda gördüğü kendinden küçük sevimli çocuğa tutulmuştu, uzun arayışlar sonucu Instagram'ını bulduğu bedenin bir kink hesabı olduğunu öğrendiğinde onun sahibi olabilmek için Hendery'e mesaj attı. WayV Xiaojun&Hendery