SmutHendery, büyük olanın önünde dizleri üzerine çökmüş ve karşısındaki az önce içinde olan kalın penis ile bakışmaktaydı. Ne yapması gerektiğini biliyordu yine de bunu ilk defa yapıyordu ve batırmak şu an da istediği en son şeydi. Destek almak istercesine koyu kahverengi gözlerini büyük olanın gözlerine sabitlemiş ve onun gözlerindeki şehveti açıkça hissederek kendine güvenmeyi denemişti.
-Ağzını arala küçüğüm
Hendery ağzını aralamak yerine sağ eliyle büyük olanın penisini kavramış ve bir kaç kez çekiştirerek araladığı dudaklarının arasına kabul etmişti. Sadece ucunu alabildiği penis bile midesinin öğürme isteği ile dolup taşmasına neden olmuştu. Yine de dilini penisinin ucunda gezdirmiş,emmeyi denemişti.
Xiaojun ise penisinin ucunda hissettiği minik minik dil darbeleri ile saçından kavradığı küçüğü daha fazlasını alması için penisine bastırmış ve başını arkaya atarak ne kadar zevk aldığını gözler önüne sermişti. Penisinin tamamını almasını sağladığında ağzından hırıltılı bir inleme kaçmış ve Hendery'nin saçlarını asılarak hareket etmesine yardımcı olmuştu.
-Öğk Xiao-jun öhöhö
Hendery aniden saçlarının çekiştirilmesi ve boğazına kadar dayanan penis ile midesinin bulandığını hissetmiş, kusma ihtiyacı ile dolup taşmıştı. Üstüne üstlük saç dipleri hiç olmadığı kadar acıyordu yine de Xiaojun geri çekilerek kendisi ağzında hereket etmeye başlanıştı ve Hendery ne kadar geri çekilmeyi denerse denesin büyük olanın sıkı tutuşundan kurtulamıyordu.
Son olarak öğürerek geri çekilmeyi başardığında bir süre olduğu yerde soluklanmış, inip kalkan göğsünün sakinleşmesini beklemişti. Xiaojun ise tam doruk anında küçük olanın geri çekilmesi ile hayal kırıklığıyla yerde oturan çocuğu süzmüş yine de bir şeyler söylemeyerek yanına çömelip iyi olup olmadığına bakmıştı. Ağlayan bir Hendery ise hiç beklemediği bir şeydi.
-Sorun ne Hendery?
-Sorun ne mi? Canımı yakıyorsun bu ilk kez yaptığım bir şey ve sen bana biraz süre vermek ya da ne bileyim yavaş olmak yerine canımı yaka-rak *hıck* sınırlarımı zorluyorsun. Bunu istemiyorum tamam seninle böyle uçuk olmak ya da daddykink yapmak hoşuma gidiyor ama canımı yakıyorsun Xiaojun. Beni sevdiğini *hıck* değil de sadece sevişmek için benimle olduğunu düşünmeye başlıyorum.
-Siktir siktir siktir. Üzgünüm bebeğim yemin ederim canını bu kadar yaktığımı ya da sana böyle şeyler hissettirdiğimi bilmiyordum. Seni çok seviyorum Hen, seni her şeyden daha çok seviyorum ve seni kaybetmeyi hiç ama hiç istemiyorum. Özür dilerim sana sevgimi hissettiremediğim ya da canını yaktığım için. Özür dilerim birtanem.
Hendery büyük olanın gözlerinden süzülen yaşları parmakları ile silmiş ve alnını büyük olanın alnına yaslamıştı. Şimdi ikili birbirlerinin soluklarında dinleniyor, birbirlerinin nefeslerini soluyorlardı. Xiaojun öne atılarak küçük olanın alnına bir buse kondurmuş ve dudaklarını alnından çekmeyerek bir süre öyle kalmıştı. Hendery ise biraz yukarı kayarak büyük olanın dudaklarını dudakaları arasında hapsederek öpüşmeyi başlatan kişi olmuştu.
İkilinin başından akan sular ve çıplak bedenleri öpüşmeyi alevlendirerek duramamalarına sebep olmuş ikili bir kez daha soyunma odasında birbirlerine sahip olmuştu ama bu seferki bir öncekinden daha farklıydı. Arada daha değişik bir tutku, aşk, sevgi vardı ve bu kez ikili sadece sevişmiş diğer bir deyişle aşk yapmıştı. Xiaojun küçüğün duvarlarını her zamanki gibi beyaza boyarken Hendery ise büyük olanın karnına boşalmıştı. İkilinin bu yaptıkları sözde aşk belki de onların ilk ve son aşkları olacaktı çünkü Hendery'i eve gittiğinde büyük bir sürpriz bekliyordu.
Sizleri çok seviyorum bebişler 💗💖💞💓💕💘
Üzgünüm bu hikayede biraz kaosa yer var ve ben de tam şu an da bunu öne süreceğim. Kaoslu bölümlere hazır olun ve mendillerinizi hazırlayın gerçi smut bölümlerinde yanınıza bol bol mendil almanızı öneririm neyse😸🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆!/ 𝘅𝗶𝗮𝗼𝗱𝗲𝗿𝘆
FanfictionXiaojun, okulda gördüğü kendinden küçük sevimli çocuğa tutulmuştu, uzun arayışlar sonucu Instagram'ını bulduğu bedenin bir kink hesabı olduğunu öğrendiğinde onun sahibi olabilmek için Hendery'e mesaj attı. WayV Xiaojun&Hendery