Hendery gözlerini ovuşturmuş ve çatlayan başı ile acıyla inleyerek yatakta doğrulmaya çalışmıştı. Tam da o anda vücudunda hissettiği soğuk ile gözlerini açmış ve çıplak bedeni artı yanında uzanan Xiaojun ile çığlık atmış, kendini yataktan aşağı itmişti.
Xiaojun sabahın köründe duyduğu çığlık sesi ile uykusundan sıçrayarak uyanmış ve etrafı süzerek sesin kaynağını aramıştı bir süre. Yerde yatan ufak bedeni gördüğünde ise kaşlarını çatmış yorgana sarılan küçüğü gördüğünde gülümsemişti. Dün gece neler olduğunu hatırlıyordu ve küçük olan eline büyük bir koz vermişti ayrıca bu ufak bedenin her bir yerini görmüştü.
-Ben, dün gece ne oldu? Neden çıplağım ve biz aynı yatakta yatıyoruz? Xuxi nered-
-Sakin ol bebeğim, üzerini giyin ve bunları kahvaltıda konuşalım. İstersen duş da alabilirsin.
-Ben sanırım alsam iyi olur, peki.
-Sana bir şeyler hazırlayayım bekle.
Xiaojun yataktan kalkmış dolabına yönelmiş, içinden küçüğün giymesi için bir tişört, pantolon ve temiz iç çamaşırı çıkararak yatağın üzerine bırakmıştı. Hendery hâla olduğu yerde duruyor, büyük olanın her bir hareketini izliyordu.
-Eşyalarını bıraktım havlular ise banyoda, dolapta 2. çekmecede, temizler istediğini alabilirsin. Ben kahvaltı hazırlayacağım sen işlerini hallet ve gel.
-Şey teşekkür ederim Dejun-ge.
-Dün gece babacığındım oysaki.
-NE?
Xiaojun gülerek odadan çıkmış ve Hendery'i derin düşünceleri ile odada yalnız başına bırakmıştı. Hendery yatağın üzerindeki kıyafetleri alarak banyoya yönelmiş ve temizlenmeye başlamıştı.
Şampuanı olmadığı için büyük olanın şampuanını kullanmak zorunda kalmış yine de bunun büyük olanı rahatsız etmemesini ummuştu.Xiaojun ise mutfakta küçük olan ve kendisi için kahvaltı hazırlamakla meşguldü. Az önce yaptığı hareket için kendiyle gurur duyuyor, küçük olanı derin düşüncelere boğduğunu biliyordu. Büyük ihtimalle tüm duş boyunca bunu düşünecek içkiyle ilk seferi olduğu için hiçbir şey hatırlamayacak ve kendisine hesap soracaktı. Küçük olanı utandırmak için elinden ne geliyorsa yapacaktı Xiaojun çünkü bu tarif edilemez bir şekilde kendisine zevk veriyordu.
Sofrayı hazırlamasıyla birlikte merdivenlerden duyduğu adım sesleri ile son eksikleri de tamamlamış, küçüğün mutfağa girmesini bekler olmuştu. Küçük olan saçları ıslak bir şekilde içeri girdiğinde büyük olan nefesinin kesildiğini hissetmiş yine de aklına gelen bebeğinin hasta olabileceği fikri ile endişe duygusuna kapılarak ona bir kaç adım atarak yaklaşmıştı.
Hendery üzerine doğru yürüyen büyüğü ile istemsizce geri geri gitmeye başlamış, büyük olanın bir kaç adımda kafasındaki havluyu alarak kendisine sert bir şekilde bakması ile ne yaptığını anlamamıştı.
-Neden saçını kurutmadın bebeğim? Hasta olabilirsin ve ben sana kızabilirim. Şimdi ikimiz odama gidiyoruz ve saçlarını kuruttuğumuzda kahvaltımızı ediyoruz.
-Bana bir şey olmaz ki hem kahvaltı soğur, bu daha önemli.
-Hiçbir şey senden önemli değil Hendery, sana ne kadar değer verdiğimi bilmiyor musun yoksa? Ya da seni ne kadar sevdiğimi?
-Ben biliyorum ve teşekkür ederim Dejun-ge. Peki senin dediğin gibi yapalım.
Xiaojun küçük olan zarif elini sağ eli arasına alarak yukarı merdivenlere yönelmiş ve odasına girerek küçüğü yatağa bırakmıştı. Çekmeceden aldığı saç kurutma makinesi ile geri dönmüş ve küçük olanın arkasına geçerek, prize taktığı makineyi çalıştırmış kurutma işlemine başlamıştı.
Hendery saçlarında hissettiği zarif dokunuşlar ve sıcak ısı ile mayıştığını hissediyor, gözlerini kapatıp anın tadını çıkarıyordu. Sanki yeni uyanan o değilmiş gibi tekrardan uykusu gelmişti ve Hendery büyük olan biraz daha el hareketlerine devam ederse gerçekten uyuyabilirdi.
Xiaojun kurutma işleminin tamamlanması ile makineyi kapatmış ve eski yerine koyarak yatakta esneyen küçüğün önünde dikilerek elini uzatmıştı. Yüzünün önündeki eli kavrayan Hendery ayağa kalkmış ve büyük olanın kendisini ilerletmesine izin vermişti.
Tekrardan mutfağa gelen ikili sandalyelerine oturarak kahvaltılarını etmeye başlamışlar ve doyduklarına karar verdiklerinde ise Hendery aklındaki soruları sorması için iyi bir zaman olduğunu anlamıştı.
-Dejun-ge bana dün gece tam olarak neler olduğunu anlatacak mısın?
-Gerçekten öğrenmek istiyor musun bebeğim?
-Evet yani sanırım.
-Dün gece Lucas denen arkadaşın ile partiye geldiniz tabii o seni içeri girer girmez ekti ve ben sana yaklaşarak ne içeceğini sordum daha sonrasında bir kaç içki alarak daha sakin bir yere yani bahçedeki hamağa yöneldik ve sen ilk içişine göre bir dikişte bardaktaki sıvıyı içtiğin için sarhoş oldun. Ben de semi zar zor kucağıma alıp o ortamdan çıkarmaya çalıştığımda bana sapık muamelesi yaptın ah bir de oppan olduğumu söyledin ve seni buraya getirdiğimde ise soyunmaya başladın. Tamamen soyunduğunda bana yönelerek babacığın olduğumu ve sana bebeğim diye seslenmemi söyleyerek öpüşme başlattın ki biraz yiyiştik ve son omzumda sızdın. Bu kadar bebeğim tam olarak bir şey yapmadık ama yine de eğlenceliydi.
Hendery büyük olanın söyledikleri ile yavaş yavaş kızardığını en sonunda ise bir domatesle yarışacak kadar kıpkırmızı kesildiğini hissetmiş, yaptıklarının utancı ile ne yapacağını şaşırmıştı. Bundan sonra büyük olanın yüzüne nasıl bakacağını bilmiyordu, şu an olduğu gibi gözleri büyük olan hariç her yerde geziniyor kafasını eğme isteği artıyordu.
-Utanmana gerek yok küçüğüm, sarhoştun ve söylediklerin ya da yaptıkların bilinçli değildi. O yüzden bunu sorun etmiyorum, ayrıca seni seviyorum ve yaptıkların ya da söylediklerin hoşuma gitti. Sarhoş Hendery'i sevdim ama masum, bebek Hendery hâla favorim.
-Şey ben gitsem iyi olur, ailem ve Xuxi merak etmiştir. Bana sahip çıktığın ve iyi baktığın için teşekkür ederim Dejun-ge.
-Şimdilik gitmene izin veriyorum Hendery ama bana döneceksin ve dün geceki her şeyi açıklayıp, benden hoşlanıp hoşlanmadığını açıkça belli edeceksin. Seni seviyorum ve artık dayanamıyorum. Şimdi gidebilirsin güzelim ama bana dönmek şartı ile.
-Bunu düşüneceğim, lütfen şimdilik gitmeme izin ver.
-Peki gidebilirsin Hendery.
Hendery ayağa kalkarak evin kapısına yönelmiş ve evden çıkıp gitmişti, mutfakta kendiyle baş başa kalan Xiaojun neyi yanlış yaptığını sorguluyor ve sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu.
Sizleri çok seviyorum bebişler 💘💖💓💗💕💞
Bölüm biraz değişik gelişti normalde aklımda başka bir şey vardı ama daha erken olduğu için smut bölümünü erteledim birazcık, lütfen kızmayın🥺🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗼𝗵 𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆!/ 𝘅𝗶𝗮𝗼𝗱𝗲𝗿𝘆
FanfictionXiaojun, okulda gördüğü kendinden küçük sevimli çocuğa tutulmuştu, uzun arayışlar sonucu Instagram'ını bulduğu bedenin bir kink hesabı olduğunu öğrendiğinde onun sahibi olabilmek için Hendery'e mesaj attı. WayV Xiaojun&Hendery