De dimineață mă trezesc din cauza vorbelor dintre Payton,Dylan și Stacey. Sunt tolănită pe canapea cu o pătură pe mine. Payton și Dylan pregăteau micul-dejun,iar Stacey nota ceva,concentrată,pe canapeaua din fața mea.
André:Bună dimineața!spun eu somnoroasă.
Stacey:Ohoo,bună dimineața!Somn bun,hă?spune luând o pauză de la scris.
Payton lasă gătitul și se apropie se mine.
Paytin:Bună dimineața,rază de soare!spune el oferindu-mi un pupic pe obraz.
Stacey:Vezi,Dylan!Payton o pupă pe André dimineața!Tu tot ce faci dimineața e să îmi spui că arăt ca Bigfoot!spune Stacey întorcându-se spre Dylan.
Noi începem să râdem și mă ridic de pe canapea. Urc spre baie,îmi fac rutina,mă schimb,îmi fac părul și cobor. Dylan și Payton așezau masa,iar Stacey încă nota.
André:Ce faci acolo,Stacey?îi spun eu îndreptându-mă spre bucătărie.
Stacey:A,notez mărimile noastre la rochii și mărimile băieților la costume. Am găsit un butic perfect în North Carolina. spune ea fluturându-și mâinile.
André:North Carolina?spun eu confuză în timp ce pregătesc ceaiul meu de lămâie.
Dylan:Da,balul va avea loc acolo. spune Dylan entuziasmat.
Eu doar aprob din cap și simt cum cineva mă ia în brațe pe la spate. Era Payton.
Payton:De data asta ne pui ceaiul în căni pentru soț și soție?spune el în șoaptă.
André:Tu știai?!spun eu mirată.
Payton:Normal că știam. Le-am spălat eu în următoarea dimineață,ai uitat?spune el râzând.
Dylan:Gata cu dulcegăriile. Este ora 8....spune el,dar îl întrerupe Stacey.
Stacey:Iar noi trebuie să fim la 11 în North Carolina. spune Stacey precum o șefă.♡♡♡
Timp de o oră am luat micul-dejun,am râs,am povestit și am vorbit despre rochii și costume pentru bal. După ce am terminat,ne-am pregătit și am plecat către North Carolina. Eram din nou în mașina lui Payton,eu în față cu el,iar Stacey și Dylan pe bancheta din spate.
Ajunși în North Carolina,la ora 11,coborâm din mașină și o vedem pe Sofia așteptându-ne în fața buticului.
Sofia:Bună dimineața,porumbeilor!spune ea luându-ne în brațe.
Noi:Neața!spunem în cor.
André:Ce faci,Sofia,aici?întreb eu curioasă.
Sofia:Știi tu,mâine este balul și ziua lui Pay Marinarul,nu am cum să lipsesc. Am venit să îmi caut rochie. spune ea cu zâmbetul pe buze ca de fiecare dată.
André:Am uitat complet. Scuză-mă!spun eu dându-mi una peste față.
Stacey:Așa,bun. Băieți,voi vă duceți în partea pentru băieți. Noi mergem la partea de fete. spune Stacey precum suntem într-o misiune.
Zis și făcut. Ne luăm rămas bun de la băieți,iar eu și fetele intrăm în butic. Suntem întâmpinate de o doamnă foarte simpatică ce ne explică ce rochii sunt cele mai potrivite pentru bal,ce lungime trebuie să aibă rochiile și începem să căutăm. Începem să probăm și în jumătate de oră ne hotărâm ce rochii vrem. Eu am ales o rochie până la genunchi,de culoare albastru închis și pufoasă. Stacey și-a ales o rochie roșie,cu dantelă,trecută cu puțin de genunchi. Iar Sofia și-a ales o rochie roz,până în pământ. Mergem la casă pentru a plăti,și ajung și băieți.
Dylan:300 de lei pentru o rochie de bal?!spune el total paralel.
Payton:Bro,sunt iubitele noastre,merită și lumea!spune Payton în timp ce îmi zâmbește.
El chiar a spus că sunt iubita lui?!
Stacey:Voi v-ați găsit costume?întreabă Stacey curioasă.
Dylan și Payton:Yep. spun ei luând pungile cu rochiile.
Payton:De abia aștept să îmi arăți rochia acasă. spune Payton ieșind din butic și luându-mă de mână.
André:Tocmai de asta nu o să îți arăt,vezi mâine seară. îi spun eu mergând înainte.
Payton:De ce?!spune el confuz și dezămăgit.
Sofia:Off,Payton!Ești idiot?!Mireasa nu trebuie văzută înaintea nunții!Off!spune Sofia dându-și una peste față.
Eu încep să râd iar Payton adaugă.
Payton:Hey,asta o să se întâmple când o să ne căsătorim,iar André o să îmi poarte numele de familie!spune el strigând la Sofia,dar era prea târziu,ea deja pornise mașina.
Dylan:Exact,valabil și la mine și Stacey!spune el luând-o pe Stacey de mână.
Sofia:Visați deja cu ochii deschiși.
Urcăm în mașină și ne pornim înapoi spre Philadelphia.
André:Ce s-a întâmplat cu casa ta,Payt?spun eu gânditoare.
Payton:Are grijă Sofia. spune el în timp ce pune o frână bruscă.
Dylan:Bro,cine sunt ăștia?spune Dylan îngrijorat.
Payton oprește mașina și ne uităm speriați în față.
Cred că știu cine sunt..
CITEȘTI
NUMAI NOI
Fiksi RemajaCine credea că te duci la o petrecere,dar te întorci la spital? ●Fragment:"NUMAI NOI"● "Îi răspund la îmbrățișare,iar apoi îmi spune în șoaptă. Payton:Sper să nu te pierd niciodată. André:Nu o să mă pierzi. îi spun încet."