Ieșim din mașină și ne uităm spre restaurant. Se auzea muzică,iar afară erau foarte mulți colegi. Payton îmi întinde mâna,iar Dylan procedează la fel și cu Stacey.
Payton:Pregătită?spune Payton zâmbind.
André:Pregătită. spune eu zâmbindu-i.
Băieții ne iau de mână și pornim spre intrarea în restaurant. Intrăm și mă uit prin jur. Aud numai șușoteli din partea colegilor.
X:André și Payton sunt împreună?
X:Uite ce frumoși sunt împreună!!!
X:O urăsc,e împreună cu Pay al meu.
La ultima replică am început să râd.
Payton:De ce râzi?spune Payton rânjind.
André:A,nimic. Doar că mă urăște o admiratoare de a ta. spun eu cu zâmbetul până la urechi.
După ce am terminat de spus ne întâmpină Sofia.
Sofia:Uuu,ce frumoși sunteți voi!Ce faceți?spune ea veselă.
Stacey:Suntem super bine. Te-ai descurcat cu brioșele?îi spune Stacey.
Sofia:Că m-am descurcat,că nu m-am descurcat,tot trebuia să le aduc,deci... spune Sofia nepăsătoare.
Dylan:Tu nu ai partener?o întreabă Dylan pe Sofia.
Sofia:Neah,nu sunt îndrăgostită. spune Sofia făcând semn înspre mine și Payton.
Eu și Payton începem să zâmbim,iar apoi auzim vocea Directorului de pe scenă.
Directorul:Bun,copii!O să primiți câte o foaie pe care o să notați regele și regina balului!
Stacey:Uuu,eu deja știu pe cine votez!!!
Am primit foile și am votat. Eu și Payton i-am votat pe Stacey și Dylan. Chiar vrem să îi vedem dansând valsul,singuri pe ringul de dans.
Stacey:Gata,noi am votat. V-am votat pe tine și Payton. spune ea în timp ce ne face semn.
Sofia:Eu am votat Standré și Dylton. spune Sofia mândră.
André:Standré și Dylton?spun eu râzând.
Sofia:Da,nu am știut pe cine să aleg,așa că...
Noi începem să râdem,iar apoi suntem anunțați că peste 10 minute o să aflăm regele și regina. Mă uit prin jur și văd un băiat îmbrăcat la costum care se apropie de noi. Payton se pune în fața mea. Mă uit mai atentă și văd că e Jaden.
André:E ok,Payton. E doar Jaden. îi spun eu lui Payton.
Jaden:Salut tuturor!(spune el vesel)Ce mă bucur să vă văd!
Dylan:Hey,frate!Nu ai parteneră de ești singur?spune Dylan curios.
Jaden:Nu,nu am,credeam că găsesc vreo fată singură pe aici. spune el uitându-se prin jur.
Stacey:Știm noi o fată singură. spune Stacey în timp ce se dă din fața Sofiei,care mânca o brioșă.
Sofia:Ce,ce aveți de vă uitați așa la mine?Nu ați mai văzut oameni de știință?spune ea cu gura plină de glazură.
Noi începem să râdem și îi facem semn spre Jaden.
Sofia:Ău...m-am prins. Vrei să dansezi?îi spune Sofia lui Jaden.
Jaden:Sigur!iar ei se duc pe ringul de dans.
Stacey:Până și Sofia și Jaden sunt împreună înaintea voastră!spune Stacey iritată uitându-se la mine și la Payton.
Directorul:Dragii mei,am terminat de calculat și știm cine sunt regele și regina balului!spune Directorul fericit.
Stacey:Dacă nu sunteți voi,îi dau în cap directorului cu cutia aia. spune Stacey serioasă,iar noi doar zâmbim.
Directorul:Regele și regina balului sunt...PAYTON ȘI ANDRÉ!spune el tare.
André:Stai ce?!spun eu uimită.
Payton:L-ai auzit,haide!spune în timp ce mă trage de mână spre scenă.
Stavey:Yes,yes,yes!În sfârșit!îi spune ea lui Dylan.
Toți ne fac loc spre scenă,iar noi urcăm. Toți se uitau la noi și puteam să îi văd pe Stacey,Dylan,Sofia și Jaden cum zâmbesc. Lui Payton i se pune coroana și este întrebat dacă vrea să țină un discurs,dar el refuză și coboară. Același lucru mi se întâmplă și mie.
Directorul:Vrei să ții un discurs,domnișoară André?îmi spune el în timp ce îmi pune coroana.
André:Da,aș vrea.
Directorul coboară de pe scenă,iar în sală se face liniște,Payton rămâne uimit,la fel ca Stacey,Dylan,Sofia și Jaden. Eu merg către microfon și îmi dreg vocea.
Stacey:Știți ce vrea să facă?spune Stacey în șoaptă.
Sofia:Vrea să țină un discurs,dă!
Trag aer în piept și mă uit în jur. Toți se uită la mine,dar încep.
André:Bună,sunt André Ciudata!Fata care nu își face prieteni și cea care are doar o prietenă,pe Stacey. Dacă m-ați fi întrebat în urmă cu o lună cum m-aș vedea la balul acesta...ei bine,vă răspundeam că m-aș vedea doar cu Stacey. În urmă cu ceva timp,știti foarte bine,am rămas singura din incendiu,iar acest băiat m-a salvat. Lui îi datorez faptul că sunt acum aici. Iar de asta nu prea aș avea cum să uit.(spun eu în timp ce îmi arăt cicatricea de pe mână)Mereu am crezut că acest băiat e arogant,dar de fapt el este eu. Este exact ca mine și cred că m-am cam îndrăgostit.(spun eu râzând)La mulți ani!Te iubesc,Pay!(spun eu în timp ce termin discursul și cobor)
Toată lumea aplaudă,iar Jaden și Dylan fluieră. Trec printre oameni,și dau de Payton care mă așteaptă pentru a dansa valsul.
Payton:Și eu te iubesc,rază de soare!(spune în timp ce îmi întinde mâna)Îmi acorzi acest dans?
André:Desigur.
Începem să dansăm,toți ceilalți ne filmează,ne fac poze,iar eu sunt fericită.
Payton:Ău,da. Era să uit.(spune el în timp ce scoate o cutiuță din buzunarul sacoului)Nu am găsit încă inelul pentru logodnă,dar până atunci,ți l-am luat pe ăsta. spune râzând.
Mă uit confuză la el.
Este un inel cu o inimioară pe care scrie:" Te iubesc,și aș vrea ca și tu să știi asta!"
André:Este minunat!Îl ador!(spun cu lacrimi în ochi)Nimeni nu a făcut asta pentru mine.
Payton îmi pune inelul pe deget și mă privește la fel ca în dimineața aceea. Și da,mă pupă.
Stacey:Sofia,plângi?îi spune Stacey Sofiei,râzând.
Sofia:Ce,nu!E de la Arta PRAZULUI!spune ea plângând și uitându-se la noi.
Dylan:În sfârșit sunt fericiți. spune Dylan fericit.
Jaden:Trebuia,mi-a promis. spune Jaden luând-o pe Sofia după umăr.
Da,chiar suntem fericiți. După ce am dansat valsul alături de Payton,acesta și-a cântat melodia,iar noi ne-am distrat și am dansat toată noaptea!
CITEȘTI
NUMAI NOI
Fiksi RemajaCine credea că te duci la o petrecere,dar te întorci la spital? ●Fragment:"NUMAI NOI"● "Îi răspund la îmbrățișare,iar apoi îmi spune în șoaptă. Payton:Sper să nu te pierd niciodată. André:Nu o să mă pierzi. îi spun încet."