Payton și Dylan o iau înaintea mea și a lui Stacey,cu pungile cu rochiile și costumele noastre. Iar eu și Stacey rămânem puțin în urmă.
André:Deci spune-mi cum. rup eu tăcerea.
Stacey:Te referi la mine și Dylan,nu? spune ea chicotind.
André:Normal!spun eu entuziasmată.
Stacey:Suntem împreună de o lună și ceva. Urma să îți spun asta în ziua în care ai fost răpită.
André:Yas!Știam eu că sunteți suflete pereche! spun eu sărind.
Stacey:Tu și Payton?spune Stacey curioasă.
André:Nici eu nu știu ce suntem...adică încă nu am vorbit despre asta și nici nu m-a pupat. spun eu dând din umeri.
Stacey:Stai puțin,încă nu te-a pupat?!spune ea cu gura între-deschisă.
André:Nu,a încercat acum mult timp,dar a apărut Sofia...cu PRAZUL ei. spun eu râzând.
Payton:Haideți,fetelor!Mâine e balul!Trebuie să ne mai odihnim și noi!țipă Payton intrând în mașină și făcăndu-ne semn să intrăm și noi.♡♡♡
După ce am parcurs același drum spre Philadelphia,de 2 ore,am ajuns în sfârșit acasă. Era în jur de ora 8 seara. Ieșim din mașină și ne pornim spre intrare. Mă uit către Stacey,iar ia îmi face semn către Payton.
André:Stacey,nu îl pup eu prima!spun eu în șoaptă.
Payton:André,ai spus ceva?spune Payton confuz.
André:Ă...Ăm...Ă...nu...nu am spus nimic...absolut nimic...(spun eu bâlbâindu-mă).
Stacey începe să râdă,iar eu nu mă pot abține și încep să râd din cauza a ce s-a întâmplat.
Dylan:Ce bine e acasă!spune el în timp ce se trântește pe canapeaua sufragerie.
André:Așa-i că de abia așteptai să ajungi acasă de la cumpărături?spun eu în timp ce mă descalț.
Stacey:Normal că de abia aștepta. Ce să înțeleagă băieții shopping-ul!spune Stacey în timp ce se așează lângă Dylan.
Payton:Vorbind de cumpărături...André,uite rochiile și costumele,du-le tu sus.
spune Payton în timp ce îmi întinde pungile.
Stacey:Vrei să spui IUBITO,nu ANDRÉ.
Eu și Payton ne înroșim,iar eu îmi întind mâinile către pungile pe care Payton încă le ținea înspre mine. Dau să iau plasele,dar mâinile noastre se ating. Ne ridicăm privirile și se întâlnesc.
Stacey:Hopaaa. spune ea în timp ce îi face semn lui Dylan.
Payton:Ești genială!îmi spune Payton în șoaptă.
André:Și tu,Pay Marinarul!îi răspund eu.
Iau pungile și urc sus,fac duș,mă schimb,iar jos îi văd pe Stacey,Dylan și Payton vorbind.
Dylan:Ău,André,alege un film sau ceva...că eu nu mă pricep,spune Dylan în timp ce se uită prin spatele televizorului.
André:Sună mai bine o emisiune. spun eu în timp ce cobor treptele și mă așez lângă Payton.♡♡♡
După o oră,emisiunea era spre sfârșite. Payton a adormit cu capul pe umărul meu,iar Dylan cu capul pe umărul lui Payton. Stacey îmi face semn să vin până la bucătărie,iar eu încerc să nu îi deranjez pe băieți. Până la urmă reușesc și mă îndrept spre bucătărie.
André:S-a întâmplat ceva,Stacey?spun eu somnoroasă.
Stacey:Uite,Sofia a adus tortul de dimineață...știi tu,tortul lui Payton. spune ea în timp ce îmi arată tortul.
André:Arată delicios!(spun eu entuziasmată)Eu i-am cumpărat un cadou de la butic. Un album pentru cupluri,unde lipești poze,scrii datele și explicații pentru fiecare poză.
Stacey:Ce drăguț!Sigur o să-i placă. Eu și Dylan i-am luat un tablou cu o poză pictată,cu Payton. Iar Sofia mi-a spus să îi dăm noi cadoul ei,pentru că este ocupată cu brioșele pentru bal.( spune Stacey fericită)Uite lumânările pentru tort,le-a cumpărat Dylan acum câteva zile.
Eu aprob și mă întorc cu spatele spre bufetul bucătăriei.
André:Off,Stacey...de ce e așa complicat?spun eu dezamăgită.
Stacey:Te referi la Payton,nu?spune Stacey ca un psiholog.
André:Da,adică...îl plac...îl plac chiar foarte mult. Dar nu știu dacă mă place și el înapoi. Îl plac din seara incendiului. spun gânditoare.
Stacey:Nu fii idioată!Te place!Se vede în ochii lui,îi sclipesc ochii atunci când te vede...spune în timp ce îmi pune mâna pe umăr.
André:Mă simt așa bine când vorbește cu mine...iar când sunt cu el mă simt ca acasă...spun eu zâmbind slab.
Stacey:Asta e iubirea...Dragostea îi înnebunește pe oameni.( spune Stacey în timp ce se îndreaptă spre sufragerie)Acum hai să ne punem la somn. Trebuie să ne trezim înaintea lui Payton de dimineață.
Stacey oprește televizorul,iar eu sting lumina și mă pun cu capul pe pieptul lui Payton.
André:Te iubesc,Pay!Și aș vrea ca și tu să știi asta!spun eu în șoaptă,dar deja era scufundat în lumea viselor...
CITEȘTI
NUMAI NOI
Fiksi RemajaCine credea că te duci la o petrecere,dar te întorci la spital? ●Fragment:"NUMAI NOI"● "Îi răspund la îmbrățișare,iar apoi îmi spune în șoaptă. Payton:Sper să nu te pierd niciodată. André:Nu o să mă pierzi. îi spun încet."