~Ziua Balului~

98 8 0
                                    

Este ora 11,am terminat de strâns tot din sufragerie,am mâncat micul-dejun,iar Payton a fost mai fericit ca niciodată. În seara aceasta urma să fie balul.
Stacey:Bun,azi vine Sofia la noi,trebuie să ne pregătim pentru bal împreună. spune Stacey în timp ce urcă scările încet.
Dylan:Eu și Payt mergem să ne plimbăm cu skate-ul prin Philadelphia. adaugă Dylan.
Payton:Dacă voi ați spus că nu vreți să vă vedem înainte. spune el dezamăgit.
Stacey:Asta e,în viață mai ești și dezămăgit,ce să faci,Payton?(spune ea într-un fel foarte amuzant)André,hai sus ca să călcăm rochiile și să ne pregătim.
Eu aprob și ne luăm:"Rămas bun!"de la băieți. Între timp a venit și Sofia,urcând direct sus,la noi în cameră.
Sofia:Balul,hă?spune ea intrând pe ușă.
Stacey:Da,trebuie să ne pregătim.
Sofia:Băieții?spune ea curioasă.
André:S-au dus cu skate-ul. adaug eu în timp ce îmi calc rochia.
Sofia:Ău...Sunt estenuată(spune Sofia în timp ce se trântește în pat)Am făcut 1000 de brioșe.
André și Stacey:1000 de brioșe?!spunem noi uimite.
Sofia:Bine...nu chiar 1000. Adică am făcut 200,iar apoi le-am cumpărat pe restul. spune ea râzând.
Am stat de vorbă și ne-am pregătit timp de 4 ore. Băieții erau în sufragerie de o oră,iar noi am condus-o pe Sofia până la intrare.
Sofia:De abia aștept să vă văd la bal!!!spune în timp ce coboară ultima treaptă.
Payton și Dylan:Și noi de abia așteptăm să le vedem. spun ei în timp ce se ridică după canapea.
Sofia pleacă,iar eu și Stacey mergem sus pentru a ne îmbrăca și aranja.
Payton:Noi vă așteptăm la 18:30,în fața casei,bine?spune Payton în timp ce intră în baie.
Balul avea loc la ora 19,iar acum era ora 16. Eu și Stacey ne pregătim. M-am îmbrăcat cu rochia mea,cu niște dresuri de culoarea pielii,mi-am lăsat părul desfăcut și mi-am pus o coroniță din trandafiri albaștrii,iar în picioare mi-am luat adidașii mei albaștrii,pentru că nu suportam pantofii.
Stacey:Arăți genial!Numai să te vadă Payton că o să îi curgă o băluță!spune Stacey râzând.
André:Nu chiar...ai uitat?Încă nu suntem împreună oficial. îi spun eu în timp ce mă uit în oglindă.
Stacey purta rochia sa roșie,pe piciorul gol,părul îl avea prins într-un coc perfect,alături de o coroniță ca a mea,doar că roșie,iar în picioare avea niște pantofi cu toc.
André:Tu arăți și mai perfect!spun eu uitându-mă la ea.
Stacey:Gata cu complimentele,hai la băieți.
Coborâm,dar băieții nu erau nicăieri,nici la etaj,nici jos.
Stacey:Ăștia deja sunt în fața casei. spune ea în timp ce se chinuie să coboare scările din cauza pantofilor.
Mă uit prin geamul ușii și îi văd. Vorbeau la telefon. Payton era îmbrăcat într-un costum grena,iar părul lui castaniu și ondulat era perfect. Arăta minunat. Dylan era îmbrăcat într-un costum negru,iar părul lui blond sigur a făcut-o pe Stacey să rămână cu gura deschisă.
Stacey:Se pare că tu ai rămas cu gura deschisă. spune Stacey chicotind.
Încep să râd și ieșim din casă. Ajungem pe verandă și ne uităm spre băieți. Privirea noastre se întâlnesc,iar ei rămân cu gurile deschise. Ne îndreptăm spre ei,iar ei ne întind câte o floare de pus în piept.
Payton:Arăți perfect!îmi spune Payton în timp ce mă ajută să îmi prind floarea.
André:Și tu. Nu mă așteptam să îți iei costum grena. spun eu chicotind.
Dylan:Păi a spus că la nunta voastră își ia costum alb. spune Dylan râzănd.
Payton:Shh,nu trebuie să dezvălui toate secretele. spune Payton în timp ce îi dă un cot în braț.
Eu încep să râd și adaug.
André:Cu cine vorbeați la telefon?spun eu curioasă.
Payton:A sunat judecătorul...(spune în timp ce se uită trist)
Eu și Stacey ne uităm îngrijorate una la alta.
Payton:ANDREW O SĂ FIE CU POLIȚIA LA SPATE TOATĂ VIAȚA!!!spune Payton fericit.
André și Stacey:Nu cred!spunem noi în cor și luăm băieții în brațe.
André:Asta e o veste genială!Nu o să mai avem nicio legătură cu el!!!
Dylan:Acum,fetelor,ne așteaptă un bal!!!spune Dylan entuziasmat.
Urcăm în mașină și ne pornim spre balul mult așteptat!De abia aștept să îmi revăd colegii!O să fie cea mai tare seară din viața mea.
NORTH CAROLINA,PREGĂTEȘTE-TE NE ÎNTOARCEM LA TINE!

NUMAI NOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum