ɪɢᴀᴢᴀ ᴠᴀɴ

2.1K 112 21
                                    

Jimin szemszöge

Sietősen pakoltam össze szobámban, mert már így is késésben vagyok. Egy közeli kisboltban dolgozom, de csak délután szoktam bemenni. Általában két órán keresztül dolgozok, mert utána Taemin felvált. Mikor beértem, a kasszában lévő Felix mosolyogva intett. Viszonoztam, s hátra indultam, hogy letegyem a táskámat, Lix cuccai mellé.

-Jó napot! Mit adhatok? - hallottam meg munkatársam mély hangját. Kimentem, és nem akartam hinni a szememnek.

-Őt! - mutatott rám, szemeim pedig kikerekedtek. Miért van ő itt, egyáltalán?

-Engem?! - sétáltam Felix mellé.

-Jól hallottad! - vigyorodott el.

-Nem tudom, hogy mit akarsz tőlem, de mondtam, hogy hagyj békén! - tettem karba a kezem.

-Tudom. - vigyorgott. - De a vicc az, Baby, hogy; nem tudtam, hogy itt dolgozol. A másik, hogy még mindig nem tudom, miért hiszel egy pedofil fasznak, mikor itt állok veled szemben, teljes életnagyságban, és ha tényleg az lennék, akkor már rég rádmásztam volna a bolt közepén! - keresztezte ő is karjait mellkasa előtt.

-Bocsi, hogy közbe szólok, de én még mindig itt vagyok, és szerintem igaza van, Jimin! Nem tudom miről van szó, de... Ja... Igaza van. - mondta kínosan mosolyogva, Felix.

-Ahj... Mindegy, nem érdekes! Mehetsz nyugodtan haza, Lix! Beszéltem múltkor a főnökkel, és most csak egy órát leszek bent. Nemsokára jön, Taemin. - mondtam.

-Rendben, sziasztok! - ment hátra, Felix. Na, de jó... Kettesben maradtam ezzel az állattal, aki nemrég, még meg akart fektetni...

𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌!  ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now