ʜᴏɢʏ ᴍɪᴠᴀɴ?!

597 50 36
                                    

Jungkook szemszöge

-Nos, Jungkook? - támaszkodott meg Jia az asztalon.

-Hol vagyunk mi? Kihallgatáson? Kurvára semmi közöd hozzá! Elegem van, hogy mindig, mindenbe bele dugod azt a kikent fejed! - magyaráztam neki idegesen.

-Jungkook... Nyugi! - szólalt meg halkan, Jimin.

-Mit kellene elmondanod, Jungkook? - nézett rám anya.

-Szóval... Ha már kedves hugicám számon kért, elmondanám, hogy Jimin és én együtt vagyunk, több, mint fél éve. - mondtam, majd összekulcsoltam Jimin- és az én kezem.

-Azta... - szólalt meg anyám, mire mi Jiminnel ijedten néztünk rá. Már senki sem kajált, ezért anyum felállt és - még mindig sokkosan - kivitte a tányérokat.

-Ti... Ketten? - kérdezte apám. Határozottan bólintottam egyet. - Nahát! - mondta mosolyogva. - Örülök nektek! - folytatta miközben felállt, és élénk sétált. Mindkettőnket megölelt, majd kiment anyához, aki még mindig a konyhába volt.

-Oké... Azt hiszem, apám elintézve. - mondtam páromnak.

-Jó fej apud van, és még helyes is! - mosolygott szemtelenül.

-Na, ezt meg sem hallottam! Nálam nem helyesebb senki! - mondtam felháborodva.

-Hm, persze! Mr. Ego. - forgatott szemet. Álla alá nyúltam, majd szemébe nézve csókoltam meg.

-Undorítóak vagytok! - mondta Jia, amire egyikünk sem reagált.

-Fiam... - szólított meg anya, mire elváltam Jimintől. Szülőmre néztem, s vártam mit fog mondani. - Az egy dolog, hogy apád elfogadta hogy meleg, vagy akár biszex vagy, de én nem tudom... Úgyhogy, ha megkérhetlek titeket menjetek haza! - mondta anyám.

-Hogy mi van?! - akadtam ki.












𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌!  ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Onde histórias criam vida. Descubra agora