ʙᴀsᴢᴅᴋɪ!

1.2K 83 8
                                    

Jimin szemszöge

Addig puszilgattam Tae nyakát, mígnem barátom megfogott, és egy könnyű mozdulattal maga alá tepert.

***

Na, igen... És ez odáig fajult, hogy most éppen engem tágít, míg én élvezkedem.

-Jó... Most már elég, nem bírom! - mondta és azzal bepozícionálta magát, s belémhatolt. Egyre jobban nyomta be magát, és mivel eléggé tág vagyok nem fájt, csak kicsit feszített. Hajamnál fogva emelte fel fejem, és úgy húzta ajkaira az enyém.

-Ahh! - nyögtem hangosan, mikor eltalálta prosztatám. Értve a dolgot, egyfolytában ott ingerelt és a végén, már az ő nevét sikítozva élvezkedtem.

-Várjhh! - lihegett, és leállt. Szenvedő tekintetem ráemeltem, amire nem reagált, csak fordított a helyzetünkön, hogy lovagló pózban ülhessek rajta, míg ő fekszik.

Mivel ő nem csinált semmit csak nézett, magam kezdtem el mozogni, mire megszorította combjaim. Egyre többet morgott, ami feltüzelt és gyorsabban mozogtam.

-Abbah neh merdh... Hagynihh! - mondta nehezen, Tae.

-Nehm terveztemh! - nyögtem.

Én Tae nevét sikítva mentem el, míg ő azt morogta hosszan, hogy 'baby'. Rádőltem verejtékes mellkasára, és ott pihegtem csendben. Átölelte derekam, és egyik kezével hátam cirógatta, a másikkal pedig elengedte az ezelőtt említett testrészem. Kihúzta belőlem meleg tagját, mire én felnyögtem összeráncolt szemöldökkel, ő pedig felsóhajtott.

-Jó voltál, Baba! - suttogta fülembe, mire jobban bújtam mellkasába.

-Te sem panaszkodhatsz! - mondtam halkan. Ránk húzta a takarót, és az alatt átölelte a derekam újra.

-Jó éjt, Pici! - mondta álmos hangon.

-Jó éjt, Tete! - mondtam, és jobban hozzábújtam. Ezek után már csak egyenletes, halk szuszogását hallottam, ami miatt engem is elnyelt az álmok világa.

𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌!  ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now