—INSTAGRAM—
[jimin&jungkook]Jeon_ddy
Szia... Kérlek, írj vissza...Látta
Jeon_ddy
Kérlek...Chim_bby
Minek?Jeon_ddy
Mert... Szeretnélek megismerni!Chim_bby
Nem tudom, hogy ki vagy, de nem is akarom...Jeon_ddy
Rendben... Szia...Jimin szemszöge
Miért érzem magam szarul?
Emészt a bűntudat...
Megbántottam, és rosszul esik, pedig nem is ismerem...-Hoseok? - mentem ki barátomhoz, aki éppen a párjával telefonált.
-Hm? - fordult meg. - Ne haragudj, Bébi, de most leteszem, mert nem otthon vagyok!... Rendben... Te is... Szia! - majd letette a telefont. - Mi bánt? - ült le az egyik székre. Leültem mellé a másikra, majd felé fordultam.
-Hahjj... Csak annyi, hogy az a Jeon daddy vagy ki a franc, még mindig nem állt le rólam... - sóhajtottam.
-Figyelj... Mi van, ha csak meg akar ismerni, viszont rosszul kezdte az egészet, mert nem tudta, hogy hogyan írjon rád? - gondolkozott el.
-Fogalmam sincs, Hoseok! Írta is, hogy meg akar ismerni, de nem tudom, hogy belemenjek-e. - túrtam hajamba.
-Jimin... Figyelj, tudom, hogy nehezen bízol meg másokban, rajtam kívül... De könyörögve kérlek, adj neki egy esélyt! Szinte mindennap rád ír, amióta először megtette! És most még azt is írta, hogy meg akar ismerni! - nézett a szemembe.
-Oké... Adok neki egy esélyt, de ha megcsal, vagy bármi, én hozzád, biztos nem szólok! - mondtam komolyan.
-Alig várom, hogy a képedbe vágjam, hogy én megmondtam! Hidd el, nem lesz semmi! Ha meg igen, lemészárlom. És... Amúgy is, ismerni fogom a srácot, mivel be fogod nekem mutatni úgyis. - rántott vállat mondata végén.
-Hm... - helyeseltem, majd felálltunk mindketten, és elindultunk hozzám.
(btw... Jimin és Hobi az egyik kávézóban voltak, aminek a teraszán az utólag említett telefonált, míg Jim értelemszerűen bent ült. )
ESTÁS LEYENDO
𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌! ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
Fanfic"-Jó napot! Mit adhatok? - hallottam meg, munkatársam hangját. Kimentem, és nem akartam hinni a szememnek. -Engem?! - mentem lassan közelebb. -Jól hallottad! - vigyorodott el." ❗előfordulhatnak +18-as, illetve +16-os részek ❗ ❗a történet nem köthet...