ɪɢᴇɴ, ɪᴛᴛ ᴍᴀʀᴀᴅʜᴀᴛsᴢ

1K 71 14
                                    

Jimin szemszöge

Másnap reggel Jungkook nem volt mellettem, így lementem a konyhájába, ahol Yoongit, a valamelyik nap látott kislányt, és Hoseokot találtam, egy sürgő-forgó Jungkookkal.

-H...Hoseok? - nyögtem ki, mire mindenki felém fordult.

-Jimin?! - lepődött meg az említett. Én csak Jungkookhoz szaladtam, majd megöleltem, s sírni kezdtem. Azonnal visszaölelt, és felvett az ölébe.

-Apa, miért sír a bácsi? - hallottam meg a kislány hangját.

-Mert szomorú. - válaszolt Yoongi, én pedig elemeltem Kook vállától a fejem, s meglepődve néztem az engem tartó férfire.

-Mi az, Picim? - kérdezte, miközben letörölte könnyeim.

-Azt... Azt hittem, hogy a kicsi a tiéd... - bújtam nyakába.

-Dehogy, Életem! - kuncogott, majd fejemre puszilt.

***

Yoongi és Hoseok elmentek dolgozni, Kook pedig mindent elmesélt. Közben kiderült az is, hogy itt laknak a kislányukkal, Yunával.

-Gukkie... - szólítottam meg, ő pedig rögtön felém fordult.

-Igen, Chim? - ölelt át. Most a kanapén ültünk, és mint mondtam, beszélgettünk.

-Itt maradhatok veled? Azaz veletek? - kérdeztem halkan.

-Persze, már mondani is akartam! - mosolygott.- De azért szólj a barátodnak, hogy mostantól ne oda menjen, ahol az a szemét van! - mondta.

-Szólni is fogok. - mondtam. - Holnap majd elmegyünk a cuccaimért? - kérdeztem.

-Igen, majd elmegyünk. - válaszolt, én pedig bólintottam, és áttértünk másik témára.

𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌!  ➦  𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤  |✔︎ Where stories live. Discover now