Yoongi szemszöge
Mára, direkt mára beszéltem meg egy találkozót a béranyánkkal, akit emlékszem, Hoseoknak kellett megraknia, mivel nekem nem volt hozzá gusztusom. A közeli kávézóba beszéltük, mivel a mai beszélgetés után már nem volt kedvem vele szórakozni. Csak a lényeget akarom neki elmondani, hogy nem veheti el tőlünk a kicsit, mivel nincs joga.
- Szervusz, Bomi! - köszöntem komoly arckifejezéssel, az általam utált nőszemélynek.
- Szia, Yoongi! - köszönt vigyorogva. Bementünk a barátságos, kis helyiségbe, s egymással szembe foglaltunk helyet, egy üres asztalnál. - Yunát hol hagytad? - kérdezte.
- Otthon van az apjával. - közöltem kimérten. - Egészen másról jöttem beszélni. - folytattam. Kíváncsian nézett rám, gondolom azt hiszi, hogy visszakapja a lányát. - Nem adhatjuk neked oda Yunát! - mondtam nyugodtan.
- Mégis, miért?! Én szültem, baszdmeg! - háborodott fel.
- Igen, te szülted, viszont a te beleegyezésed is benne volt abban, hogy a béranyánk leszel. Ezért, nem veheted el tőlünk, és ha bármivel is megpróbálkozol, a rendőrség simán lecsukhat. Nincs hozzá jogod elvenni tőlünk, hiszen béranya vagy. Ha nem az lennél, és csak egy bulin feküdtetek volna le Hoseokkal, vagy éppenséggel megcsalt volna engem, veled, akkor lenne hozzá jogod, de csak úgy, hogyha Hoseok is beleegyezik abba, hogy elviszed őt. - fejeztem be hosszú monológom. Remélem érteni fogja, hiszen próbáltam hülye szintre süllyedni, és úgy elmagyarázni neki. Nem hiába tanultam jogot az egyetemen, és nem hiába vagyok most ügyvéd. Ha tudná ezt Bomi, tuti nem húzott volna velem, velünk ujjat, de hát nem rá tartozik, hogy mégis mit dolgozok.
nossss, ki számított arra, hogy nem Jimin vagy Jungkook szemszöge lesz a részben, hanem Yoongié?
remélem tetszett!♥️
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐽𝑈𝑆𝑇 𝐵𝐴𝐵𝑌𝐵𝑂𝑌! ➦ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 |✔︎
Fanfic"-Jó napot! Mit adhatok? - hallottam meg, munkatársam hangját. Kimentem, és nem akartam hinni a szememnek. -Engem?! - mentem lassan közelebb. -Jól hallottad! - vigyorodott el." ❗előfordulhatnak +18-as, illetve +16-os részek ❗ ❗a történet nem köthet...