Vuk i Igor traže mog sina i logopeda svim raspoloživim sredstvima i nakon pola sata dobijam prve informacije.
- Kamera ih je uhvatila blizu policijske stanice ali presekli su im put u ubacili ih u ovaj kombi – Igor mi pokazuje slike.
- Čiji je?
- Stane firme koja vodi nazad do Rajka.
- Pre koliko je ovo snimljeno?
- Deset minuta, pratio sam kombi i mislim da znam kuda ih vode.
- Spremi tešku artiljeriju – podignem sliku i pogledam još jednom sina kome sam otac ali ne tata i ženu koja ga čvrsto drži za ruku.
- Dolazim – obećam.
. . .
Moji ljudi upadaju u Rajkovo skladište sa naređenjem da pobiju sve, niko neće ostati živ.
Idem iza njih jer ja ne prljam ruke plaćenicima, kad ja uprljam ruke to je jebeni pokolj.
- Igore! – pozovem ga.
- Ova vrata su jedina zaključana.
- Razvali ih – naredim mu.
Igor je pucao u bravu i vrata su se otvorila.
Uđem unutra i ugledam ženu kako rukama navodi mog sina iza njenih leđa.
Mateja ne proviruje a ona me gleda sa takvom mržnjom koja bi me sigurno poslala na dno samog pakla. Došlo mi je da se podsmehnem jer tamo sam svoj na svome.
- Daj mi dete – naredim joj.
- Samo preko mene mrtve – obrusi mi i fiksira me tim smaragdnim očima. Hrabra je, rekao bih da je uplašena ali nije ni trepnula. Međutim fizički je iscrpljena.
- Nemojte da povedite Aleksandvu! – Mateja staje ispred nje i grli je snažno.
To me iznenadi. On ima šest godina i znam da ne može da kaže slovo r, zato i ide kod logopeda.
- Mateja šta smo se dogovorili? – žena pokušava da ga odvuče iza njenih leđa.
- Mateja – pozovem ga i on se okrene. Gleda me ljuto. Zna me sa slika, povremeno ga obiđem ali ja ne provodim vreme sa njim.
- Neću te povrediti. Niko te neće povrediti – obećam.
Gleda me ljuto, ni traga strahu, moj sin.
- Nemoj da ga plašiš – Aleksandra ga podiže u ruke a on je čvrsto zagrli.
- On je samo dete! – obrusila mi je.
- Neću ga povrediti, ja sam mu otac.
- Mateja nema oca – odgovara uvereno.
- Mateja – pozovem ga jer mi ona ne veruje.
- On nije moj tata! – viknuo je ljuto.
- Ti nisi moj tata! – ponavlja.
- U redu je, smiri se – žena ga teši.
- Neću da idem sa njim. Molim te Ana vodi me sa sobom – grli je i čini mi se da plače.
- Biće sve u redu, smiri se – ona ga teši.
- Ja sam njegov otac – kažem hladno.
- On je moj sin.
Ona mi i dalje ne veruje a Mateja plače.
YOU ARE READING
Isak
RomanceNjegovo ime označava dugoočekivanu sreću, osmeh i oličenje dobrote ali on nije taj Isak. On je sve suprotno od očekivanog - beskrupulozan čovek, nikakav otac, osoba bez duše. On ne zna za mir, ne veruje u ljubav i ne dozvoljava nikome da ga ubedi u...