Nakon nekoliko dana grozničavog razmišljanja, lupanja glavom o zid i fizičkog oporavka doneo sam neke odluke, važne odluke.
Prvo sam naredio da se preuredi moja kuća i prolagodi detetu. Onda sam pročitao sažetak neke knjige o roditeljstvu i shvatio da je to čista glupost. Treća stvar koja je zahtevala moje angažovanje bila je Aleksandra. Ne mogu više da ignorišem njen uticaj na moj život i vreme je da saznam koliki je on zapravo. Naredio sam Igoru da okupi sve žene koje rade za mene, one ne smeju da me lažu.
- Hoćeš li mi reći šta se dešava? – pita me Igor.
- Nešto u vezi posla?
- Ne, privatna stvar.
- Onda u redu.
Uđem u zelenu sobu koju inače koristim za ispitivanje ali ne kurvi već ljudi koje želim da ubijem. Soba je bila ispunjena a žene uplašene.
- Danas nećete raditi i niste vi u pitanju već ja. Želim odgovore na neka pitanja koja se tiču jedne žene a kako ste vi profesionalke smatram da mi možete najbolje pomoći.
- Da čujemo – Marija se prva ispravila.
- Šta znači kad dok jebem jednu ženu mislim na drugu? – pitam ozbiljno.
- Da li samo tada misliš na nju? – pita me Crvenokosa.
- Ne.
- Nego?
- Stalno mislim na nju. Pre spavanja, ujutru, dok jebem.
- To je lako. Zaljubljen si u nju – Marija se nasmešila a ja se namrštim.
- Jesi li sigurna? Šta kažu ostale?
- Ako si mislio na nju dok sam ti ja pušila kurac onda je Marija u pravu – Lena kaže uvereno.
- Jesam – priznam. Ostale žene su se složile.
- Dobro, dakle zaljubljen sam u nju, to smo rešili. Drgo pitanje. Kako da je jebem a da me ponovo ne udari u testise?
Neke od žena se nasmeju a neke su se zakašljale.
- Ja sam ozbiljan.
- Za početak... je li kurva? – pita me jedna od plavuša.
- Nije. Ona je... žena sa karijerom i odgaja mog sina.
- Tako dakle. Pa... Da se ne bi blamirao prvo moraš da saznaš da li joj se dopadaš - Marija je odlična u ovome.
- Kako to da saznam?
- Razgovaraj sa njom.
- Rekla mi je da je dama i da pogledam u jebeni rečnik šta to znači. Spominjala je i cveće i udvaranje – ali nisam siguran jer su me bolela jaja.
- To ti je onda smernica - Crvena me gleda.
- Kupi ženi cveće, pozovi je na sastanak i šarmiraj je.
- Kako?
- Za početak prestani da govoriš „jebanje". Razgovaraj sa njim, pitaj je nešto o njenom životu.
- Ja znam sve o njenom životu – istražena je maksimalno.
- Jesli li je pitao? – Lena se ubacuje.
- Ne.
- Pitaj je nešto o porodici, o hobijima, njenim planovima za budućnost. Pitaj je kako je provela dan – objašnjava mi.
YOU ARE READING
Isak
RomanceNjegovo ime označava dugoočekivanu sreću, osmeh i oličenje dobrote ali on nije taj Isak. On je sve suprotno od očekivanog - beskrupulozan čovek, nikakav otac, osoba bez duše. On ne zna za mir, ne veruje u ljubav i ne dozvoljava nikome da ga ubedi u...