"Bak ama görme"
"Doğruluk mu, cesaret mi?"
Biraz düşüldükten sonra beynimde ampul yanmış gibi cevap verdim "cesaret be! ne olacaksa olsun" hadi bakalım.
Hilal kocaman gülümsedi "helal be kimin arkadaşı" ona gülüp tabi ki der gibi baktıktan sonra karşımda bana sinsi sinsi gülen Aras'a baktım. "Sana bir numara yazıcam ona yazıp ben seni seviyorum diyeceksin" olduğum yerde bir süre takılı kaldım. "Şaka... şaka yapıyorsun değil mı? Böyle bir şey yapacağımı gerçekten düşünüyor musun?"
Omuz silkti "sen cesaret dedin ilk başta demeseydin o zaman" hemen ayağa kalktım "oynamam abi, mümkün değil böyle bir şey yapmam." Etrafımızda toplanmış sınıftaki bir kaç konuştuğumuz arkadaşlarla oynadığımız doğruluk cesaretlik oyunu yüzünden hepsi bana büyük bir merak ve heyecanla bakıyorlardı "ya ben niye elalemin telefonunu alayım bir de ona seni seviyorum diyim öyle mi hayatta olmaz! Asla yapamam." Aras bozulmuş bir şekilde bana baktı "o hoo abi bu ne böyle demeseydin o zaman. Bana bak Afra tüm gün seni rahat bırakmam haberin olsun."
Masum bir ifadeyle gözlerimi kocaman açıp ona baktım "en kral arkadaşım başka bir şey işte yapayım ama bu olmaz hadi ya!"
"Valla yaptın yaptın ben başka bir şey istemem ya-pa-cak-sın" tam sıradan kalkıp kaçacakken beni kolumda tutup oturttu yerime" dur ben sana numarayı vereyim."Elimin hemen yanında duran telefonumu alıp numarayı girdi.
Ne de olsa beni bilmeyecekti bunu yaptıktan sonra da numarayı siler engellerim olur biter.
Evet evet öyle yaparım.
Derin bir nefes alıp ekranda girilmiş telefon numarasına baktım. En sonunda da pes edip numarayı saçma bir şekilde klavyede rast gele harflerle kaydedip mesaj yazdım.
Gajabaj: bunu yaptığıma inanamıyorum ama bir yola girdik bir kere
Biraz durup kafamı boş boş baktığım ekrandan çevirip Aras'a baktım "bu adiliği unutmam bilesin" bana kocaman pişkin pişkin güldü "he he"
05*********: sen kimsin?
Heh! buyur bir de burdan yak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk Cesaret (Texting)✔
Short Story- bunu yaptığıma inanamıyorum ama bir yola girdik bir kere -sen kimsin? -seni seven biri... Not: öylesine yazılmıştır. Bol miktarda klişe içerir