0.6

211 15 15
                                    

         "O kapılar bana açıldığı gün güneşin doğduğu gündür"

Gajabaj: günaydın dünyanın en atarlı insanı!

Kikir Kikir gülerek attığım mesajdan sonra telefonu cebime atıp okulun içine girdim.

Bir bildirim
Watshaptan bir bildirim

Bu kim lan!:  bulucam kızım seni

Gajabaj: akajjajaja sabah sabah hiç gülesim yoktu

Gajabaj: kolay gelsin

Bu kim lan!: sağol!

Gajabaj: sen sinirlendin mi?

Gajabaj: tüm bu sinir ben ciddiye almadım diye mi yoksa beni bulamayacağını bildiğin için mi?

Bu kim lan!: hayır güzelim ben seni bulucam ve emin ol o zaman senin ilk başta güldüğün gibi güleceğim

Gajabaj: ne diyim bol şans...

Kalbim deli gibi çarpmaya başlayınca telefonumu titreyen elimle kapatıp cebime attım. Ne oldu birden bana böyle? Yoksa beni bulacağını düşündüğüm için mi?

Sınıfın camından aşağı bahçede dolaşanlara bakarken birden köşede arkadaşlarıyla konuşan Eren görüş açıma girdi. Onunla aynı seçmeli, aynı sınıftaydık ve bütün kızlar onun peşinde desem yeridir. Ben hariç.

Ne var sanki seni sevmeyen birini sevip de kendini rezil ederek ne geçiyor sanki ellerine anlamıyorum.

İçeri giren Aras'ı görünce gülerek yanına gittim. "Sana bir şey diycem." Çantasını sıraya bırakırken bana döndü "söyle?" Gözlerimi kıstım "senin bana dün verdiğin numara bu okuldan birinin dimi?" Anlamayarak bana baktı "evet? Niye?" Omuz silktim "bu beni sinir etti, ben de sırf ona inat olsun diye bunu sürekli rahatsız edip duruyorum." Yüzünde biraz şaşkın biraz da komik bir ifadeyle bana baktı "hadi be."

Kafamı iki yana salladım "beni çok sinir etti ne yapayım..."

"kızım korkulur senden." Kocaman güldüm "ne sandın" o sınıftan çıkarken ben de yanından ilerledim "peki kim? Yani... ben tanıyor muyum?" Bir an bana döndü "arkadan bir merak seziyorum" gülerek nefes verdim "tabi ki merak ediyorum Aras!" Dedim sitem ederek.

Cıkladı "olmaz merak et bana ne?"

Kaşlarımı çatıp ona baktım "saçmalama beni bu işe sen bulaştırdın, bu kadarını bana borçlusun." Kantin sırasına girip bana döndü "istemiyorum, söylemiyorum"

"Ne demek söylemiyorum be! Bana bak Aras zaten senin yüzünden bir salakla uğraşıp duruyorum beni sinir etme" Aras korkuyla bana baktı

Etrafa şöyle bir göz atınca ben bağırdım için garip bakışlarla bana baktıklarını gördüm. Sonra gözüm köşede bu ne yapıyor? Der gibi bakan Eren'e kaydı ama hemen geri çektim

"Sakin ol ya sanki gören de bebeğin elinden oyuncağını aldım sanır" sinsice güldüm "sana bir afet ayarlarım, ama ne afet... bu aralar bir kız var tanıdığım." Kendimi uyuşturucu ticareti yapıyormuş gibi hissediyorum ama ne yapabilirim o kişiyi çok merak ediyorum ve bu Aras ancak bu dilden anlıyor

"Ha Ha güzel deneme o zaman sadece sınıfını söylerim ön ödeme?" Dudak büktüm sinirle "çıkarcı" bana göz kırpıp ona gelen sırayla kendi istediğini alırken ben sınıfa çıktım.

Aras'ın bana adını söyleyeceği falan yoktu anlaşılan. Herkes yavaş yavaş sınıfa toplanırken çok geçmeden hoca da içeri girdi

Herkes bir ağızdan konuşup sanki hoca yokmuş gibi davranıyordu ilk başta geldiğinde, niye zahmet edip ayağa kalktınız acaba? Gerçi ben de konuşuyorum ama bunlar bildiğiniz sessizden çıkmış gibi bas bas bağıracakalardı nerdeyse.

"Arkadaslar biraz sessiz!" Hocanın bağırmasıyla çoğu sustu ama diğerleri hala daha devam ediyordu

"Arkadaşlar susuyor musunuz yoksa sözlü mu yapayım?" Tehdidin böylesi resmen! Şu sınıf biraz daha susmasaydi hepsini sıra dayağından ben geçirecektim. Hoca bir süre daha 'susuyor musunuz?' bakışı atmasına rağmen kimsenin tınlamadığını anlayınca ayağa kalktı.

"Yok yok siz uslanmıyorsunuz. Ben en iyisi önce sizin yerinizi değiştireyim sonra da bir güzel sözlü yapayım." 

Sınıftan hep bir ağızdan itiraz nidalari dökülse de boşunaydı, ah ah onların arasında ben de yanmasaydım oh olsun derdim de ulan benden ne istiyorsunuz?

Sonuç olarak nerde miyim? Biricik duvar kenarı sıramdan ayrılıp pencere kenarının en önündeki sıra taliplim olarak seçildi. Peki yanımdaki kim mi? Hemen söyleyeyim

Eren!

Bu çocuk beni tanıyor mu ona bile şüpheliyken şimdi yan yana oturuyoruz.

Tüm ısrarlarım geri çevrildi, tüm önerilerim ters tepti. Bırak kibarlığı hoca utanmasa dilekçe tutup oraya kenetleyecek beni.

Ve sonuç olarak kendime kurduğum tayfayla biricik sıram darmadağın oldu.

Doğruluk Cesaret (Texting)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin