1.2

168 9 5
                                    

Karşıma geçip oturan Aras'a baktım

"Sen misin yoksa bu anonim?"

Gülen yüzü garip bir hal aldı

"Ha?"

"Ha değil efendim" 

Elimle onu işaret edip parmağımı salladım

"Bana bak Aras yoksa sen beni işletiyor musun? Lan yoksa sen misin anonim?"

"Yok artık be tövbe de"

"Tövbe!"

"Kızım ben deli miyim de seni kendi dertsiz başıma dert ediyim." Gözlerimi kısıp ona dik dik baktım

"Hah! Sen bana kurban ol be"

Ellerini kontrol ettim. Artık buna bile güvenmiyordum. Eli bomboştu ama anonim bana poğaça yediğini söylemişti. Yani Aras kesin değil. İyi oldu bu iyi.

Elini uzatıp tostumu önüne çektikten sonra bir parça koparıp tekrar öneme uzattı.

"Demek hala bulamadın şu çocuğu?"

Pislik. Bir de benimle dalga geçiyordu.

"Ben şimdiye çoktan bulursun sanıyordum."

Arkama yaslanıp kollarımı birbiriyle kavuşturdum."sen nasıl bir arkadaş oldun çıktın böyle ya? Hiç yakışıyor mu böyle hareketler, arkadaş arkadaşa bunu yapar mı?"

Gülümsemesi muzip bir hal aldı. Bana göz kırpıp benim gibi o da arkaya yaslanarak kollarını arkaya attı "yapar tabi yoksa nasıl eğlenirdim ben hı?"

Yalandan üzgün bir ifadeyle bana bakıyordu. Onun bu hâline daha fazla dayanamayıp sandalyemi arkaya iterek ayağa kalktım "Hayın, cani, pislik. İnşallah lise hayatı boyunca sevgili bulamazsın. İnşallah konuştuğun hiç bir kız sana bakmaz. İnşallah yarın sabah burnunun üstünde kocaman bir sivilceyle uyanırsın."

Ben arkama bile bakmadan yürürken o da bana sesleniyordu

"O nasıl bir bedduadır abi. Öyle ölmem füze at. Afra! Ya kime diyorum. Hey! Kıza bak be, biz ona manita yapalım o bize resmen ölüm senfonisi okusun. Bari geri al da şu gardaşının yüzü gülsün, Afra!"

O benim peşimden bana yalvarırken ben istifimi hiç bozmadan tostumu ısırarak sınıfa girdim.

Sürünsün peşimde isterse. Umurumda bile değil bundan sonra. Ama sen dur Aras bey ben de o çocuğu bulmazsam bana da Afra demesinler.

Oturduğum sıra boş olduğu için köşeye geçip bir yandan tostumu yerken diğer yandan da telefona bakıyordum.

Gajabaj: hala orda mısın?
Gajabaj: kantinde yani?

Bu kim lan!: evet sende mi burdasın?

Gajabaj: hayır ben sınıftayım şimdi.

Bu kim lan!: ben neden seni bu kadar çok merak etmeye başladım?

Gajabaj: bu çok normal, biri seni seviyor ve sana adını bile söylemeden yazıyor

Bu kim lan!: sanırım haklısın.

Daha fazla yazmadan telefonu kapatıp biten tostum ve meyve suyunun çöpünü çöp kutusuna attıktan sonra tekrar yerime geçtim ki öğretmen de içeri girdi ve onun hemen ardından ise Eren. Hoca daha fark etmeden arkasından geçip hemen yanıma geldi.

"Zamanalama harika."
Dedim yanıma otururken.

Bana bakıp hafifçe gülümsedi "buraya gelek için olimpiyatlara katılmış gibi koştum."

Doğruluk Cesaret (Texting)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin