34.Bölüm

4.4K 243 40
                                    


Uykumu aldığım için uyanmıştım yanıma bakınca bella uyuyordu.
Yanağına öpücük kondurdum.
"Kızım hadi kalk."dedim
"Tamam anne."dedi bende ayağa kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım benden sonrada bella yıkadı..

Bahçeye çıktığımızda herkes uyanmıştı bile maşallah gidip bizde oturduk..

Ömer abim "Oo uyuyan güzeller sonunda uyandınız."dedi.
Burak abim "Kızım o kadar şey yaptık siz uyanmadınız."dedi
Polat abim burak abimin kafasına vurup "Oğlum bilmiyormusun uykusu olunca hayatta uyanmaz."dedi güldük 

Dedem "Dünya anlatacak mısın?"dedi bende "Neyi dede?"dedim
"Süren küçük kızı."dedi bellayı göstererek.

"O benim kızım ismi bella..amerikada evlatlık aldım.."dedim.
Babaannem "Niye aldın?"diye sordu bende "Öyle gerekiyordu tontonum."dedim ve "Yağız abi nerde burdayım demişti."dedim.

Ömer abim "Asya ablayı çağırmaya gitti."dedi kafamı salladım.
Can yanıma geldi "Hala biraz bellayla oynaya bilirmiyiz."dedi bende "Tabi bitanem oynayın bakın şurada küçük mini park var orda ben çok oynardım sizde gidin orda oynayın."dedim onlarda hemen gittiler...

Savaşa baktım oda bana bakıyordu..
Annem gil ve dedemler sohbet ediyordu anlaştılar galiba...

"Biz geldik."diye ses gelince kafamı çevirdim yağız abi,fatih abi ve asya abla gelmişti.

Ayağa kalktım asya abla "Ooo istanbullu sen gelirmiydin?"dedi gülerek ardından sarıldı bende "Gelirim tabi sadece baya olay oldu abla sana anlatıcam hem bizim deliler bana birşey diyormu?"dedim

"Yok yok ben izin verirmiyim."dedi güldüm.
Fatih abiye sarıldım ondan sonrada yağız abiye..

"Bak asya abla bunlar benim gerçek ailem abilerim ve yengemler buda savaş erkek arkadaşım."dedim ve "Asya abla eşi fatih abi."dedim tanıştılar.

"Fatih sonunda evleniyorsunuz bi ara oyalıyorsun sandım gelip dövecektim."dedim.

Fatih abi "Senden korktuğum için evleniyorum yoksa işim olmaz."dedi gözlerimi kocaman açtım.

"Ehsetten mi fatih abi?"dedim herkes gülmeye başladı fatih abi "Ehsetten tabi."diyince

Ayağımdaki terliğ çıkardım ve "Ulaa bok yiyenun uşağı."diyip kafasına fırlattım.

"Sen aa benle dalgamı geçsın?!"dedim Fatih abi "Kızım bi kerede ıskala."dedi bende "Iskalarsam ayıp olur."dedim ve güldüm.

Fatih abi ne zaman getirdiği bilmediğim kemençeyi çıkardı.
"Eee dünya hanım bekleriz birşeyler hadi polat."dedi burak abimde ne ara getirdi gitarı?

Burak abim ve Fatih abi çalmaya başladı polat abimde söylemeye başladı...

Köyümün en güzeli der
ken ecem ablaya bakıyordu...

sıra bana gelince savaşın gözlerinin içine bakarak söylüyordum...

Bana bakıp gülümsüyordu...
"Bu adam benum sevdam.."gülümsedim.

Abimle birbirimize bakarak söylüyorduk ve gülüyorduk...

bitince herkes alkışladı ve ıslık çaldı...
gülüyorduk mutluyduk huzurluyduk..

Taki silah sesleri gelince arakamı dönmemle gördüğüm kişi ile ayağımın izin verdiğince hemen yanına gittim.

"Ula manyak misun?!çocuklar var ha burda.!"dedim karşımda köyün delisi beni seven fırat vardı kendisi fatih abinin kardeşi olur.

fatih abi "Fırat kafayı mı yedin!"dedi bağırarak.
Fırat rahatlıkla "Yoo abi gayet iyiyim sadece sevdiğimin geldiğini öğrendim."dedi.

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin