Kitap kapağı için kitap_Delisi263 Teşekkür ederim 💕Gözlerimi açtığımda etrafıma baktım abim koltukta uyuyordu emir ise onu görünce yüzümde ufak bi tebessüm belirdi yanımda elimi tutmuş kafasını yatağa koymuş uyuyordu.
"Emir hadi kalk."dedim birden kalkınca bende korkuyla sıçradım oda "Noldu bi yerinmi ağrıyor?niye kaldırdın?birşey mi oldu?"diye ard arda sorunca uzaylı görmüş gibi ona baktım.
"Sabah olduğu için kaldırdım iyiyim birşeyim yok."dedim derin bi oh çekti bende "Anlatacak mısın?"diye sordum oda esnedi ve "Neyi?"dedi göz devirdim ve "Gecenin senin evinde senin odanda ne işi vardı?Hem o niye sana hayatım dedi?sen niye hemen kapattın?"diye sordum.
Oda "Ben eve gidince gece kapının önündeydi niye geldiğini sordum oda burakla kavga ettiğini ve bana geldiğini söyledi bende onu kardeşim gibi gördüğüm için aldım...ışte sen aradın o sırada hayatım dedi kapattim ona neden hayatım dedin?diye sordum oda yanlışlıkla oldu özür dilerim dedi neyse ben odama çıktım....siz gelmeden önce odama geldi ve seni seviyorum diyip birden dudağıma yapıştı şaşırmıştım ama kendime gelince tam itecekken siz geldiniz işte.."dedi.
Gece ne biçim bi insandı?pardon insan bile değildi böyle birşeyi nasıl yapardı.?
Onur abimde yavaş yavaş uyanıyordu bize baktı ve "Günaydın."dedi bizde günaydın dedim ben daha yüzümü yıkamadım daha hemen kalktım tabi ani haraket edince yaralar kendisini belli etti acıyla inledim..Abim ve emir yanıma geldi "Ne diye ani hareket yapıyorsun.?"dedi emir bende "Tamam iyiyim."diyip ayağa kalktım ve yavaş yavaş yürüyerek lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve kağıt havluyla kuruladım tişörtü sıyırıp karnıma baktım çok kötüydü mosmordu yaraydı tişörtü indirdim ve odaya geri döndüm...
Yatağa oturdum ve "Emir bugün eşyalar geliceketi."dedim oda "Ben hallederim."dedi kafamı salladım abim nerdeydi.
"Abim nerde?"diye sordum oda "Doktorun yanına gitti."dedi kafamı salladımOdanın kapısı açılınca doktor ve abim geldi "Geçmiş olsun dünya hanım nasıl hissediyorsunuz?"diye sordu bende "Yaralar çok ağrıyor kasıklarımdaki ağrılara bile zar zor dayanıyorum."dedim kafasını salladı ve "Siz dışarı çıkarabilir misiniz?"diyince.
Emir "Neden?"diye sordu çatık kaşlarıyla doktor "Lütfen muayene edicem ve konuşmamız lazım."dedi zorda olsa odadan çıkmışlardı
Doktor "Dünya hanım size pek iyi bi haberim yok."demesiyle korkmuştum yatakta dikleştim ve "Sorun nedir?"diye sordum.
Doktor "Fazla ve çok sert darbeler aldınız ve bu yüzünden yumurtalıklarınız zarar görmüş...ilerde çocuğunuz olmayabilir ama belki bi ümit olsa bile düşük veya engelli doğma gibi bi durum var."demesiyle acı gerçekler ok misali bana vuruyordu.Konuşamıyordum benim çocuğum olmayacaktı?ben anne olmayacaktım?
"Ne zaman taburcu olurum?"diye sordum oda "İstediğiniz zaman olabilirsiniz size yazdığım ilaçları ve kremleri kullanın."dedi kafamı salladım safece ve "bunu lütfen kimseye söylemeyin."oda sadece kafasını sallayıp çıktı.Abim ve emir geldi bende "Çıkış işlerini halledin eve gidelim burda durmak istemiyorum."dedim abim "Tamam ben hallediyorum sizde gelin."diyip odadan çıktı.
Emir yanıma geldi ve "Güzelim noldu?doktor kötü birşey mi dedi?"diye sorunca zorda olsa gülümsedim ve "Yok sadece bu hastaneden çıkmak istiyorum."dedim kafasını salladı bende yataktan kalktım....
Anne gile gelmiştik odamda yatakta uzanıyordum vede düşünüyordum gecenin böyle birşey yapması abimin beni dövmesi...çocuğumun olmayacağı olsa bile ya düşük yada engelli doğacağı bunlar taşıması zor şeylerdi...
Odanın kapısı açılınca oraya baktım su yengem ve ceren yengemdi kapıyı kapatıp yanıma galdiler.
Su yenge "Dünya nasıl oldun?odana girdin çıkmadın.?"dedi bende "İyiyim yenge sadecs yaralarım ağrıyor."dedim.Ceren yengem "Yeni eve çıkıyor muşsun?Bizde sana yardım etmek isteriz."dedi bende "Teşekkür ederim yenge ama emir hallediyordur bugün eşyalar gelecekti."dedim..
Su yengem "Dünya sende başka birşey var söyle bize."dedi bende "Birşey yok yenge sadece yorgunum izin verirseniz biraz dinlenmek istiyorum."beni onaylayıp odadan çıktılar bende yatağa uzandım ve arkamı döndüm canım acısada umursamadım.
Daha fazla düşünmeyerek kendimi uykuya teslim ettim...
BÖLÜM SONU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
Fiksi Remaja3 abisi olan genç kız abilerine aşırı düşkün, Annesini ve babasını kaybetmiş ve o zor zamanlarda abileri yanında olmuştur... Sevdiği çocuk yıllar önce onu bırakıp gitmiştir ve ne olursa olsun hep aklı sevdiğinde... Ama bir gün tüm gerçekler ortaya ç...