71.Bölüm

2K 119 36
                                    


Annemlere gelmiştik ve salonda oturuyorduk...
Araf abim "Bugün seni aradığımda okulda bi problem olduğunu söylemiştin ? ne oldu?"diye sordu ben ağzımı açacakken  onur abim "Ne oldu?"diye sordu göz devirdim ve "Dorayı sınıf arkadaşı rahatsız etmişti çocuğun babası ile konuştum sonrada öğretmeni ile konuşmak istedim çünkü dora öğretmenine söylemiş ama öğretmen hiç bir şekilde müdahale etmemiş..Kadın resmen sen kimsin falan diye bağırmaya başladı bende öyle bi okulda okumasını istemediğim için kaydını sildirdim."dedim.

Araf abim "Ben sana gelim dedim değil mi ?"dedi sinirle bende "Abi hallettim ben."dedim
Emir "Biz neye duruyoruz dünya?"diyince annem devreye girdi "Rahat bırakın kızımı halletmiş işte."diyince anneme öpücük attım 

Babam "Hadi yemeğe geçelim."diyince yemek yemek için masaya geçip oturduk....

Yemekler yenmişti oturmuş sohbet ediyorduk..
Su yengem "Dünya istersen eğer dorayı canla aynı okula yazdıralım hem duygunun kardeşi yiğitte orda beraber olurlar.?"diye sorunca aslında iyi fikirdi.
"Olur yenge ben yarın hallederim."dedim.

Güzelce sohbet ederken birden çığlık sesi geldi korkudan yerimde sıçradım ve kimden geldiğine baktım ceren yengem bağırıyordu.
Emre abim "Ceren ne oldu?iyi misin?"diye sordu telaşla hemen yanına gittim baktığımda suyu gelmişti.

"Abi abi çabuk gidelim suyu gelmiş."dedim heyecanla abim sağına soluna dönüp duruyordu birden beren ağlamaya başladı su yengem onu sakinleştirmeye çalışıyordu..
Ceren yengem tekrar çığlık atınca "Abi hadisene."diye bağırdım abim hala etrafına bakıyordu araf abim tokat atınca kendisine geldi ve "tamam tamam ben arabadayım hadi."diyince yengemin kolundan tuttum emirde gelip yardım etti..

Ayça yengem "Bende geleyimmi?"diye sorunca bende "Siz kalın ben haber veririm size..Hadi emir."diyip evden çıktık ve hemen arabaya bindik..
arabayı abim yerine emir kullanıyordu yoksa kaza yapma olasılığımız çok yüksekti...

biz arkada oturuyorduk bir yanında ben bir yanında abim vardı..
yengem çığlık atınca "Tamam yenge bak az kaldı dayan az sık dişini."dedim bir kez daha çığlık attı ve "Çok canım acıyor olmuyor dayanamıyorum."diye bağırdı abime baktım oda ne yapacağını bilmiyordu emire "Emir biraz daha hızlı ol."dedim.

Emir "Az kaldı."diyince yengeme baktım derin derin nefes alıp veriyordu...
Hastaneye gelince hemen indik abim ve emir yengemi aldı içeri girince sedye getirdiler ve hemen doğum haneye girdiler...

bize beklemek kalmıştı...
Kısa süre sonra annemler ve abimler gelmişti..
Annem "Neredeler?torunum iyi mi?kızım iyi mi?"diye sordu annem gelirlerini kendi öz kızı gibi seviyordu tabi onlarda annemi kendi öz anneleri gibi seviyordu...
"Yeni doğuma aldılar anne."dedim annem hemen sandalyeye oturdu bende emirin yanına gittim ve "Onlar iyi olacak demi ?"diye sordum oda bana sarıldı ve "İkisi de çok iyi olacak meleğim göreceksin."diyince bende ona sarıldım....

Kaç saat oldu çıkmamışlardı abim sürekli gidip geliyordu artık başım dönmüştü..
abimin yanına gittim ve "Abi biraz sakin olsan bak göreceksin oğlunu kucağına alacaksın."dedim abim "Ya onlara birşey olursa."dedi bende abime sarıldım ve "Merak etme abi herşey çok güzel olacak."dedim abimde bana sarıldı...

Bi süre sonra doktor çıkınca hemen yanına gittik abim "Eşim nasıl?oğlum nasıl?"diye sordu heyecanla doktor güldü ve "Eşiniz gayet iyi ama yorulduğu için baygın uyutuyoruz ve yanlış bildiğiniz birşey var oğlunuz değil nur gibi bir kızınız oldu maşallah çok tatlı Allah analı babalı büyütsün inşallah....annemizi şimdi Normal odaya alacağız uyandığı zaman bebeği getireceğiz.."deyince mutlu olmuştuk bizim için cinsiyetin önemi yoktu sağlıklı olsun yeterdi abim kızı olsun istiyordu oldu da..

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin