Индия
Кацаме в Ню Йорк и вече нямам търпение да приключим с настаняването и да излезем из града. Винаги съм мечтала да видя Тайм Скуеър, да се кача на върха на Емпайър Стейт Билдинг, да се разходя в Сентрал Парк и да посетя пиеса на Бродуей.
Хващаме такси от летището и небостъргачите, които ни заобикалят, спират дъха ми. Ники и Беа вече чертаят планове за деня. Избират заведения и магазини, които трябва да посетим и разпределят забележителностите за четирите дни, които имаме. Опитвам се да се включа с идеи, но мозъкът ми сякаш е блокирал. В главата ми се върти единствено Джош. Все още не мога да проумея как приключи всичко. Отношенията ни бяха страхотни до онзи повратен ден, в който той ми призна истината.
Таксито спира пред огромния хотел, в който ще отседнем за следващите дни. Изглежда още по- внушително, отколкото на снимките, които ми показа Ники.
Пиколото се появява на прага, за да вземе куфарите ни. Беа се отправя към рецепцията с високо вдигната глава. Малките и токчета леко потропват по мраморния под, а поличката й се поклаща около бедрата й, събирайки погледите на всички. Доста странен избор на тоалет за пътуване. Поглеждам към анцуга и широкия си суичер и започвам да се чувствам неудобно. Смъквам козирката на шапката си надолу, молейки се да стана невидима, за изисканите жени, които ни подминават.
-Стаята ни е на шестия етаж- казва Беа и размахва картата пред лицата ни. След това кима към асансьорите.- Да вървим. Нямаме време!
Ники плесва с ръце и ме побудтва напред. Ще ми се ентосиазмът им да е заразен, но нещата не работят така. Единственото, което би оправило настроението ми в този момента е голяма кутия сладолед. И мисля да си го набавя при първа възможност.