08

206 20 5
                                    

Индия

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Индия

Вглеждам се по- внимателно в снимката от Джънгкук чак в хотела.

-Какво, по дяволите?!- възкликвам, когато виждам телефонен номер до името му.

-Какво?- провиква се Ники от терасата.

-Това е някаква шега- засмивам се и вдигам очи от снимката в ръцете си. Приятелките ми ме гледат любопитно през стъклото, което ни дели.- Оставил ми е телефонен номер.

-Какво?- виква на свой ред Беатрис и скача от стола си.- Трябва да му се обадиш! Веднага!

-Добре ли си? Няма да го направя. Няма шанс това да е номера на Джеон Джънгкук. Успокой се!

-Доста си вървежна, Инди- засмива се Ники.

-Не е вярно!- завъртам очи.

-Щом мислиш, че не е неговият номер защо просто не звъннеш?- предлага Беа. Поклащам глава.

-Няма да го направя.

-Тогава дай на мен- приятелката ми грабва снимката и започва да набира цифрите на телефона ми.

-Беа, спри!

-Късно! Вече звъня.

Пуска високоговорителя и чака.

-Виждаш ли. Няма смисъл- измрънквам отчаяно и се опитвам да отскубна телефона си от ръцете й. Когато успявам да се добера до него, от другата страна на линията се разнася плътен мъжки глас. Ръцете ми се разтреперват и изпускам устройството на пода.

-Мамка му!

-Ало!- повратя гласът. Навеждам се и натискам червената слушалка.

-Много ти благодаря- казвам и скръствам ръце срещу Беатрис.

-Това беше той!

𝐇𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐔𝐩 ✺ 𝐣𝐣𝐤 Where stories live. Discover now