11

216 21 6
                                    

Индия

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Индия

Устните на Джънгкук се спускат бавно по кажата ми. Целувките му са груби, а ръцете му трескаво се отървават от останалите дрехи по тялото ми. Влажна топлина се разлива между краката ми. Едва дочаках деня да свърши, за да се отдам на удоволствието, което това момче ми доставя. Днес е последният ни ден в Нп Йорк, което означава, че ще се видим чак в Лондон. Ще се наложи на чакам твърде дълго, докато изпитам това отново.

Мислите ми отлитат на мига, когато плъзва пръст в мен и мускулите ми се стягат. Палецът му масажира клитора ми, побърквайки ме. Желая го. Искам да усетя цялата му дължина. Нямам време за губене. Придърпвам го към себе си и разбивам устните си в неговите.

-Искам те- прошепвам. Той се подсмихва и отново обсипва кожата ми с целувки. Вади пръстите си рязко и сваля дънките си. Дъхът ми спира, когато членът му изкача навън.- Господи!- възкликвам и затварям очи. Усещам лекото търкане на главичката му в срамните ми устни. Миг по- късно прониква в мен. Мускулите ми се стягат около него, а ноктите ми се спускат по гърба му. Тласъците му са силни и груби. Точно от това имам нужда. Всяко негово действие ме приближава все повече до оргазма, който вече нямам търпение да изпитам. По възможност, многократно тази вечер.

Но плановете ми бързо се провалят. На вратата се чука настойчиво. Джънгкук поглежда встрани за миг и пак връща вниманието си върху мен.

-Който и да е, ще си отиде скоро. Просто се постарай да бъдеш тиха, скъпа.

Кимам и прехапвам устна. Усещането той да е в мен е наописуемо и ме изважда извън контрол. Това да бъда тиха е едно от най- трудните неща, които е искал от мен до сега.

Отново се почуква.

-Мисля че трябва да видиш кой е- казвам, тайничко надявайки се човекът пред вратата да се откаже скоро.

𝐇𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐔𝐩 ✺ 𝐣𝐣𝐤 Where stories live. Discover now