09

245 21 3
                                    

Индия

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Индия

Отнема ми време да се успокоя и да асимилирам получената информация.

"Да те види гола. В леглото му. Като онзи ден".

Думите на Техюнг се въртят в съзнанието ми, докато не ги осмислям напълно. Пърченцета на пъзела се подреждат по абсурден начин в главата ми. Няма как да съм спала с Джеон Джънгкук. Това е невъзможно. Той е мултимилярдер и едва ли ще предпочете да се забие в евтин, долнопробен бар, вместо да прекара вечерта си в скъпия хотел или в някой лъскав ресторант. А още повече- за какво му е на мъж като него да си ляга с момиче като мен?! Просто няма логика.

Изведнъж в главата ми нахлува налудничава мисъл. Единственият начин да разбера истината е да говоря с него. Това е най- добрата ми идея за момента, а и може да ми помогне да открия момчето, с което наистина съм преспала. Определено имам нужда от него, за да изпусна парата.

Тръгвам решително към ресторанта. Ала съм закъсняла. Седемте момчетата вече ги няма. Затичвам се към асансьора. Едва дочаквам вратите да се отворят, за да се пъхна вътре. Започвам нервно да натискам копчето за партера. Не искам да губя нито миг. В противен случай има опасност да се разколебая.

Когато пристигам, изтичвам до масивната дървена рецепция. Посреща ме усмихнато момиче, не много по- голямо от мен.

-С какво мога да ви помогна?

-В коя стая е отседнал Джеон Джънгкук?- питам задъхано.

-Съжалявам, госпожице. Не можем да издаваме подобна информация.

-Вие не разбирате! Трябва да говоря с него!- гласът ми звучи отчаяно, което никак не ми харесва.

-Съжалявам, аз...

Дори не я чакам да довърши. Изпуфтявам раздразнено и се отдалечавам. Добре, а сега какво?

𝐇𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐔𝐩 ✺ 𝐣𝐣𝐤 Where stories live. Discover now