Her Şey

186 20 8
                                    

  Merak etmeyin ölmedim, sadece yb atcak zaman bulamıyorum. Ayrıca 1k olmuşuzz teşekkürlerr. Neyse iyi okumalar :)))

  Uyandığımda Dumbledore elimi tutmuştu ya da ısıtıyordu. Bir dakika - ne?! Gözlerimi açıp hızla yataktan düştüm. Bu sefer de belimin ağrısı yüzünden çığlık atmaya başladım.

  Tabii Dumbledore elimi bırakmıştı ama sakin sakin bana bakıyordu. Ay bir şey yapsana orda düşüp belimi kırmışım. Bir yerden kulağıma ismimin haykırışını duyuyordum ama gerçek mi değil mi bilmiyordum ayrıca uğraşacak başka dertlerim vardı.

  "Sanırım olayları anlamak istiyorsun Piper'cım." dedi Dumbledore.

  "Şey yani tabi isterim." dedim. Belimi artık umursamıyordum çünkü heyecanlı şeyler hissetmiştim.

  "Pekala, ama zaten her şeyi biliyorsun." E niye soruyon o zmn?

"O gece Voldemort'un rüyana girip sana her şeyi anlattığını biliyorum." dedi.

"A - ama nasıl bilebilirsiniz ki ben onu kimseye söylemedim!"

  "Hayır, Piper, arkadaşların Bayan Evans'a ve Bay Snape'e söylediniz," dedi.

"A - a ben sadece Lily'ye söyledim! Snape gizlice bizi dinlemiş!" dedim kendimi savunmaya çalışarak.

"Evet Piper haberim var. Ve sanırım Bay Snape'e bu olanları unutması için hafıza büyüsü yapmışsın?" dedi. Çekinerek başımı salladım. Dumbledore'sa her zamanki gibi güldü. "Pek becerememişsin ama. Bay Snape bana gelip aklınca seni şikayet etti. Ben de ona sağlam bir hafıza büyüsü yaptım."

Şaşkınlıktan donakalmıştım. Gülsem mi gülmesem mi bilemedim ve gülmemeyi seçtim.

"Doğum günü partinde olan talihsizlikleri de biliyorum. Bay Potter anlattı. Tüm okulun balkabağı suyuna, Profesör Slughorn'la hafıza iksiri verdik. Bay Potter ve diğer arkadaşların hariç. Onlara olayı anlatmak istersin diye düşündüm." dedi ve kapıyı açıp çıktı.

O çıktığı an James'ler içeri girdi. Mosmor yüzlerle.

En azından bana sarılırlar diye umuyordum. Ne kadar zamandır baygınım bilmiyordum ama 2 dakika olmadığından emindim.

"Piper!" dedi James. Lily herkesi sakinleştirmeye çalışıyor gibiydi çünkü James'in bir bileğinden tutmuştu. Lily'nin James'e aşık aşık bakıyor olmasına mı şaşırayım, James'in Lily'nin onun kolunu tuttuğu halde umursamayışına mı...

"J - james sakin olun! Her şeyi size anlatacağım ama bu sefer düzgün yapalım." deyip Lily'ye baktım. Lily'nin nasıl anladığını anlamadım ama asasıyla etrafa sessizlik büyüsü yaptı.

Ben de Marlene'e, Dorcas'a, Remus'a, James'e, Sirius'a ve hiç hoşlanmasam da Pettigrew'a her şeyi anlattım.

"Ve bunları bana söylemeyip Lily'ye mi söyledin?" dedi James ce hayatında ilk defa Lily'ye küçümseyerek baktı.

"Evet ona söyledim çünkü senin böyle yapacağını biliyordum, Lily senden daha güvenilir biri James umarım şimdiye kadar seni sevdiğimi düşünmemişsindir çünkü öyle bir şey YOK!" dedim anlık bir sinirler ve tüm gücümü toplayıp hastane kanadını terk ettim. Arkadan James'in bağırışlarını boşverdim.

Sinirden kızıla dönmüş saçlarımı savura sagura aynı zamanda da ağlayarak koridorda yürüyordum. Gözyaşımı silmekten önümü göremiyordum ve birine çarptım.

Gözlerimi silmeyi bırakıp karşımdakine baktım. Saman gibi sarı saçları ve boncuk boncuk maviş gözleri vardı. Bu kız geçen gün tanıştığım kızdı. Narcissa.

"Şeyy kusura bakma." dedim ona.

"Asıl sen kusura bakma, ben sana çarptım. Emm Piper değil mi - doğum günü partinde olan şeylerden sonra kimse bir şey hatırlamıyor. Hatta doğum günü oartinde olan şeyleri de kimse hatırlamıyor. 3 gündür ortalıkta yoksun. Bekle sen ağlıyor musun?" dedi bir anda ses tonu değiştirerek.

"Hayır yok bir şey" dedim ve koşturarak uzaklaştım.

"Hey bekle!" dedi Narcissa arkadan. Koşturarak yanıma geldi ve elime bir şey tutuşturdu. "Bunu düşürdün." dedi ve gitti.

  Elimi açtığımda Sirius'un hediyesini gördüm. Deniz kızlı kolye.

- O sırada hastane kanadı -

Yazar'dan

James tam Piper'ın arkasından gidecekti ki Lily onu durdurdu.

"Dur, Potter! Piper'ın biraz yalnız kalması lazım." dedi. James zorla da olsa kabul edip yatağa oturdu.

Komodinde Piper'a aldığı prenses tacı vardı onun elmaslarıyla oynarken kızın söylediklerini düşünmeye başladı.

James'den

Piper'ın doğru söylediğini biliyordum. Ona hiçbir zaman layık olamamıştım. Bunun farkındaydım ama yani öyle de denir mi şimdi?

Tamam egomu bir kenara bırakıyorum. Onu gerçekten seviyorum. O da beni seviyor sanıyordum. Beni kim sevmez ki? Tamam bu sondu.

Ona ne oldu ki böyle? Gerçekten Lily benden daha mı iyi? Lily tabii ki mükemmel biri. Bu yüzden ondan hoşlanıyorum ama ben Piper'ın çocukluk arkadaşıyım. Neden böyle diyor hiçbir fikrim yok.

Neden?

*

Cidden yb attım oha oha oha. En son 2 ay önce atmışım. Hadi oylayın. Çok az oy gelince yb atma hevesim kayboluyor. Çok kişi okuyor ama çok az kişi oyluyor. Neyse bb

Piper Mia Wang |Marauders AU💍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin