Final

178 10 41
                                    

Sellam!

Naber?

Oy ve yorumu unutmayalım.

Bu kitap için son kez,iyi okumalar ;)

İzel Hera'dan

                             İki yıl sonra

"İzel, çekime son beş dakika haberin olsun."

"Tamam Öznur'cuğum geliyorum." Öznur odamdan çıkarken çalan telefonumu elime aldım.

Enis arıyor...

"Efendim canım?"

"Günaydın,bugün sevgilim nasılmış bakalım?" Sırıttım.

"Çok iyi. Beş dakika sonra yayına giriyorum. Yeni mi uyandın?"

"Evet,açarım birazdan kanalı. Çekim bitince gel kahvaltı hazırlayayım sana."

"Tamamdır hadi öptüm." Telefonu kapatıp kendime son bir kez baktım.

Bugün bir programda canlı yayına katılacaktım. O köşe başındaki küçücük butiğim hala duruyordu ama artık markalaşmıştım.

Elira Giyim...

El'i İzel'den İra ise Mira'dan geliyordu.

İkizim olmadan başaramazdım.

Yaptığım defile sonrasında Serkan Bey ile anlaşmıştık ve ben ünlenmiştim.

Aynı zamanda geçen yıl albüm çıkarmıştım. Yakın zamanda ilk turneme çıkacaktım.

Koray-Beren ikilisi evlenmişti . Muhteşem bir düğün yapıp düğünlerine Cansu ve Cenk'i çağırmışlardı.

Ekin-Ilgın ikilisi nişanlıydı.

Caner-Balın ikilisi ise geçen yıl evlenmiş ve birkaç ay sonra boşanmışlardı.

Caner evlenince farklı biri olmuştu.

Şimdi ise hayatımızda değildi ve Mira Balın sonunda onu unutmuştu.

Biz Enis ile iyiydik. Bartu bizimle baya bir uğraşmıştı ve en son ikinci işim olan restoranda şarkı söylemeyi bırakmıştım.

Tamamen dikim işine odaklanmış ve gerçek bir defile yapmıştım.

Hani şu kameraların,ünlü insanların ve gerçek modellerin falan olduğu.

O gecenin sonunda bizimkilerle eğlenmek için karaoke bara gitmiş ve orada keşfedilmiştim.

Yoğun bir iş temposuna sahip olsamda kişiliğimden bir şey kaybetmemiştim Enis ile aramız çok iyiydi ve mutluydum.

Sonunda canlı yayın bitince makyajımı çıkarıp arabama bindim ve Enis'in evine doğru sürdüm.

İkizom arıyor...

"Kız o nasıl bir yayındı öyle? Düşürdün beni bittim ben şu an." Güldüm.

"Ne biçim nörologsun kızım düşürdün beniler falan?"

"Konu ikizom olunca on yedi yaşımda oluyorum biliyorsun..."

"Bilmez miyim, sen neden aramıştın?"

"Buluşalım diyecektim ama arabadasın sanırım nereye gidiyorsun?"

"Enis çağırdı kahvaltı yapacağız."

"Şu Enis geldiğinden beri beni görmez oldun zaten ikiz."

"Beni tanıştıran sendin hayatım unuttun mu?" Kahkaha attı.

İki Aşk Hikayesi -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin