ADRİAN & MARINET

130 10 8
                                    

*******************KARA KEDİ******

        "LAYD... LAYD'M HAAAAAYIIIIR! LAYD'M.. YOK, HAYIR! GİDEMEZSİN! UYAN.. HAAAYIIIR. BENİİİM YÜZÜMDEN" Benim yüzümdendi hepsi. Eğer kapıyı daha hızlı açabilseydim. Hepsi benim suçum. Orada öyle cansız yatıyordu. Böyle gidemezdi. Gitmişti...

      Neden hayattaydım o zaman! Her şey benim suçumdu. Ben neden nefes alıyorum. Tezgahta olan bir bıçağı aldım. Bileğimi kestim. Kanlar akıyordu. Her yer bulanıklaştı.

         Bir anda yatağımdan fırladım. Hah! Rüyaymış. Gözlerimden yaşlar dökülmeye başlamıştı bile.

         Hem annem, hem de bu yaşadığım olay beni çok etkilemişti. Layd'mi kaybetme korkusu beni o kadar sıkıntıya sokuyordu ki! Bunu düşünmek bile beni ağlatmaya yetiyordu.

        Komidinimdeki peçeteyi alarak gözyaşlarımı sildim ve bir bardak su içmek için yataktan kalktım. Aşağıya indiğimde kahvaltım hazır beni bekliyordu. "Nathalie bana bir bardak su verebilir misin?"  "Adrian sen hiç iyi görünmüyorsun? Doktora gitmek ister misin?" "Teşekkürler Nathalie ama iyiyim. Okula gidince daha iyi olacağım" 

        Kahvaltım bitince okula hazırlanmak için odama çıktım. O sırada aklıma bir şey geldi. Layd'mi görmek bana biraz iyi gelebilirdi.  "Plagg acaba  okuldan sonra biraz konuşmak için Layd'mi çağırsam mı?"
"Olabilir Adrian. Gerçekten iyi gözükmüyorsun" "O zaman ; PLAGG PENÇELER" Plagg yüzüğümün içine girerek beni Kara Kedi'ye dönüştürdükten sonra Layd'me mesaj attım ve geri dönüştüm.

          Okula gitmek için korumam ile arabaya bindim. Okula geldiğimde Alya ve Marınnette merdivenlerin önünde sohpet ediyordu. Marinnette'i görmek biraz olsun beni mutlu edecekti.

      İki haftadır sık aralıklarla bu tarz rüyalar görmem çok normal değildi. Rüyalarımda ya Layd'm yüksek bir yerden düşüyordu, ya da donarak can veriyordu. Ben ise hiçbir şey  yapamıyordum.

      O sırada Marınnette koşarak yanıma geldi. "Adrian.. ee.. Şey sen iyi misin? Yani haftalardır hiç iyi görmüyorum seni. Gerçekten beni çok meraklandırıyorsun?"   "Ben.. bu aralar biraz kötü rüyalar görüyorum.. Şey, neredeyse her gece..." Marinnette bir anda bana sarıldı. "Lütfen üzme kendini. Bir psikoloğa gitmeye ne dersin?"  "İyi gelir mi ki?" "Tabiki! Adrian kesinlikle gitmelisin." "Tamam, teşekkürler, kesinlikle bunu babama söyliyeceğim. "

******************UĞUR BÖCEĞİ****                 Buna nasıl cesaret ettim bilmiyorum ama yapabilmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

******************UĞUR BÖCEĞİ****
    
            Buna nasıl cesaret ettim bilmiyorum ama yapabilmiştim. Adrian ile çok kekelemeden konuşabilmiştim.

             Bir yandan da Adrian'nı düşünüyordum. Canım benim kötü rüyalar görüyormuş. Onun için bir şeyler yapmalıydım onu mutlu edecek bir şeyler."Alya,  Adrian çok kötü gözüküyordu onun için bir şeyler yapmalıyım...Acaba beraber sinemaya gidip bir şeyler mi yesek?" "Mükkemmel olur Marinnette. Hem bu sayede beraber vakitte geçirirsiniz. Baş başa!"  "Ama bunu ona nasıl söyleyeceğim. Ya beni red ederse, ya kabul ederse ama orada yanlış bir şey yaparsam. Sonra benden nefret eder ve 3 tane hamsterımızın olduğu bir evimiz olmaz. Aaağ Alyaa"

KİMLİKLERİN ARDINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin