ESKRİM YARIŞMASI

107 11 20
                                    

**************KARA KEDİ***********

"Peki ya hergün onun seni sevmeyeceğini bile bile yüzüne bakmak canını..canını acıtmıyor mu? Kalbini ağrıtmıyor mu? Gözlerinde kaybolmak her zamankinden çok özlem getirmiyor mu sana?" dedi Uğur Böceği, şimdi gözyaşları daha fazla akıyordu.

"Belki...Belki biraz ama onun yüzündeki gülümsemeyi görmek benim mutlu olmama yeter. Bazen uzaktan da sever insan!" dedim, sesimdeki hüznü saklamaya çalışıyordum. Ellerimi yanaklarına götürdüm ve gözyaşlarını sildim.

"Mutlu ol Layd'm! Hep mutlu ol.." 'Benim yerimede ol!' dedim içimden ve sopamı atarak uzaklaştım. Kalbim acıyordu.

Ayrıca garip bir ikilemdeydim. Uğur Böceği'ne aşıktım evet ama Marinette' ye karşı da boş değildim sanki.. Sanki.. Yok ya ben.. Ben Uğur Böceği'ne aşığım o beni ne kadar sevmesede onun için hep yanında olacağım. O benim yanımda olmasa bile ben olacağım. Ben sileceğim gözyaşlarını. Ben güleceğim onunla. Ben onu anlayan kişi olacağım.

O sırada bana hükmeden gözyaşlarımın yeniden akmasına izin verdim. Yanaklarımdan süzülen gözyaşları sel olmaya başladı. Hıçkırıklarımın sesini çıkartmasına izin verdim. Sonra ardından devamı da geldi. Her hıçkırığın ardından bir yenisi...

Okula geldiğimde artık gözlerim o kadar şişmiştiki 3 metre uzaktan ağladığım anlaşılabilirdi. Hiç kimse beni görmeden erkekler tuvaletine doğru ilerledim. Yüzüme soğuk suyu vurdukça az da olsa ferahladığımı hissettim. Biraz orda durup rahatladıktan sonra sınıfa doğru ilerledim.

Tenefüs saatiydi. Sınıfta sadece Marınnette vardı. Sessizce oturuyordu. Bir saniye o da ağlamıştı! Ne olmuştu acaba? Gerçi bayıldığı günden beri ölü gibi geziyor. Sanırım bunun suçlusu benim. Bir kişiyi daha kaybedemem. Bugün onunla konuşmalıyım.

Marınnette çok tatlı bir kız. Şevfkatli, merhametli, saygılı ve dürüst. Sadece biraz heyecanlı bir kız. Neden bu kadar heyecanlı bilmiyorum. Özellikle benim yanımda çok heyecanlı. Sanırım benden hoşlanıyor! Olabilir mi? Belkide.. Ben ona karşı bir şey hissedip hissetmediğime emin değilim. Onu çok seviyorum. Gerçekten seviyorum ama bu bir aşk belirtisi mi değil mi bilmiyorum işte.

Umuyorum ki duygularımız karşılıklıdır. Yani bana aşık değildir. Çünkü eğer aşıksa ona karşılık verebilir miyim? Bilmiyorum.

Bunları düşünürken Marınnette'nin bana selam verdiğini fark etmedim.

"Adrian Dünyada mısın?" dedi Marınnette, biraz endişelenmiş gözüküyordu.

Şimdi ona 'Ben Kara Kedi'yim ve Uğur Böceği'ne aşığım o da beni sevmediği için üzgünüm' nasıl diyeyim?

Haliyle "Heh! Dalmışım Prenses!" dedim , ağzımda geveleyerek.

"Neyin var? Pek iyi gözükmüyorsun?" dedi Marinnette , şimdi daha çok endişelenmişti.

Şimdi onu daha çok endişelendirdim. Neden ağzımda gevelerim ki? Rol yapmayı becerememem bir gün bana mal olacak. Şimdi kendimi düzeltip onunla konuşmalıyım.

Sahte gülümsememi takındım yüzüme "Ben gerçekten iyiyim Prenses. Sen onu bırakta Marinnette ben sana bir şey sormak istiyorum aslında. "

********************UĞUR BÖCEĞİ**

Tanrım kesin bir şeyler anladı.Ne yapacağım ben şimdi? Ya beni reddederse ? Bir daha onun yüzüne nasıl bakarım?

O sırada konuştu Adrien ; "O gün sen , bayıldığın gün , ben,ben birine aşık olduğu söylediğimde... Marinnette , Marinnette sen bana karşı bir şeyler mi hissediyorsun? "

KİMLİKLERİN ARDINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin