***********UĞUR BÖCEĞI***************
Hayatımda en çok değer verdiğim insan hızla aşağı doğru düşerken daha çok haykırdım. Bunun gerçek olmaması için Tanrı'ya yalvarıyordum. O sırada bir mucize oldu; Gorilla beni bıraktı. O büyük elleri belimi terk ederken hızla yo-yomu attım.
Hâlâ birkaç saniyem vardı. Yo-yomu hızla kendime doğru çektim. Adrien'nı belinden tutarak yavaşça yere indirdim.
"B...ben çok özür dilerim" dedim gözlerimden yaşlar dökülürken.
"S..sorun değil. Beni kurtaracağını biliyordum lady... Ladybug."
Hızla gözyaşlarımı sildikten sonra ciddi ifademi takındım.
"Seni güvenli bir yere götürmeliyiz." diyerek Adrien'ı aldım ve yo-yomu attım.
**************
"Ah Kara Kedii neredesin" dedim telefonu kapatırken. Homurdanarak Adrien'ı sakladığım evden ayrılarak Gorilla'yı bulmak için yo-yomu attım.
Onu bulmam çok uzun sürmedi - zaten çok büyüktü-.
"Hu huu ben gelmeden küçük Gorillamızı bulmuşsunuz Böcüşüm."
"Bana Böcüşüm demeyi keser misin?"
"Kesemem Böcüşüm."
"Hem niye bu kadar geç kaldın Kedi? Merak ettim."
"Demek Uğur Böceği bu Kediciği merak etti..."
"Ayy Kedi..." diye homurdandım ve devam ettim.
"Işe koyulmalıyız. Yeterince geciktik zaten. CATACLIZM gerekebilir..."
"Tabii..."
"... CATACLIZM"
Hızla bizden uzaklaşan Gorilla'ya doğru koşmaya başladık. Gorilla'ya yaklaştıkça o daha çok kükredi. Kara Kedi ve benim yüzümde munzur bir gülümseme oluştu.
"Kedicik tam zamanı!" diye işaret verdim. Ben karşımızda bulunan metro istasyonuna doğru koştum merdivenlerden hızla aşağı iniyordum.
CATACLIZM'in yıkıcı sesi duyuldu. Gorilla yere düşeceğine sıkışmıştı. Tam beklediğim gibi. Cebindeki akumatize olmuş telefonu aldım ve usulca kırdım.
"Artık kötülük yapmak yok küçük akuma. Kötülükten arındırma zamanı!!"
Yo-yomu açarak akumayı kötü enerjiden arındırdım.
"Güle güle küçük kelebek!!"
Belime tutturduğum şanslı tılsımı alarak havaya fırlattım.
"MUCIZEVI UĞUR BÖCEĞI!"
"Oh be!!" diye iç çektim.
"Az kalsın Adrien Agreste benim yüzümden ölüyordu Kedi. Böyle bir hatayı nasıl yapabilirim?" derken sesim yükseldi kendime o kadar kızdım ki...
"Lady'm böyle düşünme herkes hata yapabilir. Hem senin hatan olduğunu hiç zannetmiyorum."
Birkaç dakika Kara Kedi'ye pişmanlıkla baktım. O sırada aklıma geldi. Adrien'ı kontrol etmemiştim.
"Adrien! Onu kontrol etmedim."
"Ehehe iyidir o ya!! Ben bakarım. Tabii bana kimliğini açıklamak istersen o başka."
Beep
Beep
Beep
"Aov Böcek gider!!" diyerek hızla yo-yomu attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMLİKLERİN ARDINDA
FanficBir aşk öyküsü.. ~Zaman her şeyin ilacıdır. Zamanda bir uyuşturma yöntemi değil midir zaten?~