MUCİZE'NİN DOĞUŞU

561 19 1
                                    

Açılış

" Yüzyıllar önce özel güçler veren büyülü taşlar vardı bunlar mucizelerdi. Tarih boyunca kahramanlar bu taşları insan ırkının iyiliği için kullandı. Bu mucizelerden ikisi diğerlerinden çok daha güçlüydü. Uğur böceği'nin mucizesi yaratma gücü bahşederken Kara Kedi'nin mucizesi yıkım gücü bahşediyordu. Efsaneye göre, bu iki mucizeyi birlikte kim kontrol ederse mutlak güce ulaşacaktı. "

" O mutlak güce sahip olmalıyım Nooroo. O mucizeler benim olmalı!"

" ama kimse mucizelerin yerini bilmiyor usta"

"Seni buldum ya Nooroo'm. Onları da bulurum elbet."

Sarı saçlı bir kadının bulunduğu kolyenin fotoğrafını kapattı.

"Güve şeklindeki broş, birine süper güçler vermeyi sağlıyor ve o kişiyi kontrol etmeyi"

"mucizelere sahip olmak için güzel bir fırsat.."

"ama efendim mucizeler kötü amaçlar için kullanılamaz"

"BU MUTLAK GÜCE SAHİP OLMALIYIM MUCİZE ARTIK BENİM KONTROLÜMDE. İTAAT EDECEĞİN KİŞİ ARTIK BENİM!"

"Emrinizdeyim efendim."

"NOOROO! KARA KANATLAR,YÜKSELİN! BUGÜNDEN İTİBAREN BEN HAWK-MONTH..."

***
"Usta! Usta, kötü bir enerji hissediyorum!"

Yerinden fırladı bağırarak "WAYZ KABUKLAN!" diye haykırdı ama beline vuran şiddetli ağrı ile sarsıldı.

"AHHH!"

"Efendim bunu yapmak için yeterli gücünüzün olduğunu sanmıyorum."

"Unutma ben yalnızca yüz seksen altı yaşındayım." sonra hüzünlenerek karşısındaki gramafona doğru yürüdü. Düğmelerine bastı ve gramafonun gizli kapağı açıldı. İçinden, siyah üzerine kırmızı sembollü olan bir kutu belirdi. Kutu açıldı ve yirmi iki adet mucize göründü. Usta Fu, mucize kutusundan Kara Kedi ile Uğur Böceği mucizesini aldı ve Paris'in sokaklarında kayboldu.
* * *
Kendini acınası bir duruma düşürmeliydi. İlk olarak; Eline bir baston aldı ve kendini arabanın önüne attı. O sırada bir kız elindeki makaron kutusunu fırlatarak Usta Fu'yu kurtardı.
Gece mavisi saçlarını iki yandan toplamıştı. Kakülleri ise gök mavisi şevfkatle bakan gözlerinin önüne geliyordu. Bir metre kırk santim boylarında olan bu genç kızın üzerinde pembe bir pantolon bir
t-shirt ve bir ceket vardı. Artık Uğur Böceği'ni bulmuştu.

* * *
Geriye sadece Kara Kedi'nin kim olacağını bulmak kalmıştı. Bir lisenin önünde bastonu ile beraber kendini yere attı. Orta boylarda güneş sarısı saçları olan çocuk endişe ile Usta Fu'ya koşuyordu. Yeşilin her tonunu içeren gözleri şevfkatle bakıyordu. Usta Fu'yu yerden kaldırdı. Mavi pantalonu, siyah
t-shirt'i ve gri ceketi ile muhteşem gözüküyordu. Artık Kara Kedi'yi de bulmuştu.

************************************
UĞUR BÖCEĞİ

Normal bir gündü. Tamam tamam lise üçün ilk günüydü ama yine ve yine Chloe ile aynı sınıfta olmak bu durumu gayet sıkıcı hale getiriyordu. Oflayarak yatağımdan kalktım. Okul için hazırlanmaya başlamıştım ki annem kahvaltı için aşağıdan bana seslendi.

KİMLİKLERİN ARDINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin