PISMO

32 2 0
                                    

Nekako sam sinoć zaspala posle svega..
Probudila sam se ali Klaudije nije bilo samo je bilo pismo na njenoj strani jastuka..Polako sam trljala oči,mislila sam da sanjam.Uzela sam kovertu,nigde nije pisalo od koga je..
Polako sam je otvarala..Unutra je bila slika..
Nisam mogla da verujem svojim očima...
Na slici su bili John Gotti i moja majka...

Na slici su bili John Gotti i moja majka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bila je kratka poruka u koverti.Pisalo je:
"Imaj strpljenja.Sve stvari su teške pre nego što postanu lake."
"Jel mene neko zajebava?Šta je,bre,ovo?
Počela sam da lomim sve u sobi..Kada sam iskalila bes sela sam na pod i plakala..U tom trenutku je Klaudija ulazila u sobu,sa sobom je ponela poslužavnik sa doručkom.Brzo je spustila poslužavnik na sto i potrčala do mene.
"Sandra,da li si dobro?Šta se ovde desilo?"
"Sada sam dobro.Klaudija,neko se igra sa mnom."
"Kako se igra?Ne razumem te!"
Prišla sam krevetu uzela sliku i poruku i dala Klaudiji.Polako je čitala,nije mogla da veruje..
"Jebote,ovo je tvoja majka."
"Znaš šta mi nije jasno.Ako su se John i moja majka toliko voleli,zašto je John ubio?Iza ovoga se krije nešto veće i saznaću šta!"
Uzela sam da doručkujem.Neki posle ovog pisma ne bih imali apetita,ali ja ga imam..
Treba mi energije.Polako sam jela,kad je neko pokucao na vrata,Klaudija je ustala da otvori vrata.Kada ih je otvorila na vratim je bio Emir.Bio je sav krvav.Kao da je pretučen.
Uhvatila ga i uvela u sobu.Nogom je zatvorila vrata.Stavila ga je na fotelju.Kad sam ga videla skočila sam iz kreveta i potrčala do njega.
"Bože,šta ti se desilo?"-rekla sam,onako,uplašeno..
"Dobro sam,ne brini."
"To ti je otac uradio,zar ne?Molim te reci mi!
"Nije on.Delimično jeste,kad sam besan upadnem u tuču.."
"Klaudija,donesi mi prvu pomoć,u orman je."
"Ok."-bila je u šoku zbog moje reakcije..
Skinula sam mu jaknu.Pogledi su nam se susreli.

OsvetaWhere stories live. Discover now