Ljubav neprijatelja

55 3 0
                                    

Spremile smo se i polako krenule iz sobe.Bilo je 12h.Zaključala sam vrata,stavila ključ u torbicu i polako smo krenule stepenicama do kuhinje.Kada smo sišle zauzele smo sto.Poslužili su nas njihovim specijalitetom.Uz to smo naručile vino i šampanjac.Razmišljala sam o čoveku kog tražimo.Tata mi još nije poslao sliku ali nadam se da će uskoro.Čekala sam na ovo 6 godina...Počela sam da pričam Klaudiji o Emiru.
"Srela sam jednog dečka u liftu.Predstavio se i sve to,ali mi se čini da je prava nevolja."
"Što misliš tako?"
"Pa.."
"Hej.."-Rekao je Emir.
"Aa,hej!Uplašio si me!"
"Izvini.Uzgled,ja sam Emir.."
"Klaudija ovo je Emir,Emire Klaudija."
"To je ta nevolja."
"Molim?"-osmehnuo se..
"Što misliš da sam nevolja?"
"Paa,izgledaš mi tako!"-sva sam pocrvenela..
"Videćemo se mi još"-rekao je kroz smeh.
"Važi."
Čim se udaljio,ja sam napokon prodisala...
Odjednom mi je stigla slika i ime čoveka kog tražim..John Gotti..Znači on mi je ubio majku...Samo da ga pronadjem..Osvetiću se lagano i bolno,da oseti kroz šta je moja majka prolazila..Umiraće malo po malo...
Suza mi se iz oka slivala niz obraz..
"Sandra,jesi li dobro?"-rekla je Klaudija zabrinuto...
"Dobro sam."obrisala sam suzu-"Imam ime,prezime i sliku ubice moje majke."
"Krenimo onda."
"Polako prvo ćemo istražiti malo.Sigurno ima neku slabu tačku."
Emir POV
"Tata,stigao sam."
"Hvala bogu"-grubim glasom..
"Sine moj,imam zadatak za tebe."
"Reci oče!Uradiću sve.!"
"U redu!Pronađi ovu devojku!"
Približio mi sliku.Na slici je bila Sandra...
"Zašto je tražiš?Zašto ona?"
"Da nisi možda zaljubljen?"(smeh)
"Ne!Šta želiš od nje?"
"Ona je koleteralna šteta.Dovedi je!"-povisio je ton..
"U redu!Idem!"
"Ovde je dovedi!"
Klimnuo sam glavom...Kako to da joj uradim?Izgleda nevino.Šta ona može da urasi mom ocu?Ali nema veze..Dovešću je...
Moj otac me je uvek odvajao od brata..Sve je on bolji,a ja sam nevolja...

Sve je on bolji,a ja sam nevolja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
OsvetaWhere stories live. Discover now