Ko piše poruke?

23 1 0
                                    

Stigla mi je poruka.Ponovo.Bila sam u šoku..
"Rekao/la sam da ti se neće dopasti prizor.Ako želiš odgovore dođi kod parka u centru."
Ja ne verujem da se meni ovo dešava..Plakala sam.Klaudija je pokušala da me smiri..Nisam znala šta da radim..
"Kako tatu ovako da ostavim...?"
"Pozvaću moje ljude da počiste.Ne brini,otprati ćemo ga onako kako dolikuje."
"Krenimo onda.Pozovi ih usput.Uzela sam tatin auto i plačući krenula ka parku.
Klaudija je pozvala svoje ljude čim smo ušli u auto.Za 5 minuta sam stigla do parka..
Parkirala sam auto,obrisala suze i izašla.
Videla sam kovertu na klupi,verovatno je za mene..Prišla sam i uzela je.Odmah sam otrčala i sela u kola.Izdahnula sa i polako otvarala kovertu.Unutra je bilo kratko pismo i fleška.Otvorila sam ga i počela čitati.
"Nemoj da odustaneš od osvete,bez obzira na sve.Osveti se na način na koji te je tata učio.Polako i bolno..Daj im da osete koliko si moćna.Ne daj da te ništa spreči u tome.Bila sam sa John-om.
Pogrešila sam.Nisam trebala..Onda ne bih bila trudna i ne bih ostavila mog sina u njegovim rukama..Spasi ga..Ima dva sina,Emira i Dzejmsa.Trećeg sina krije.
Ako ga pronađeš,tako ćeš ga ubiti..
P.S.Voli te mama...🥀"
Plačući sam čitala..Klaudija me je samo gledala..Kada sam završila,navalila sam se na volan i plakala..Klaudija je uzela pismo i pročitala...
"Klaudija,nešto mi je zapalo za oko.Zašto mama želi da se osveti John-u.?"
"Sigurno želi da ti otkriješ razlog."
"Nadam se da je tako."
Opet mi je stigla poruka.
"Život ili smrt?"
"Šta bi ovo trebalo da znači?"
"Šta?"-dala sam joj telefon.
"Ovo je zagonetka.."
"Kako to misliš?"
"Možda znači da moraš da biraš između osoba,a ne između života i smrti.."
"Možda!Saznaćemo uskoro.Hajde da se vratimo kod mene.."

OsvetaWhere stories live. Discover now