15 minuta kasnije
"Spusti me dole,Sandra.."
Visio je iznad veoma dubokog bureta sa vodom.....
"Zašto bih?"-rekla sam hladnokrvno.
"Sve ću ti reći."
"Aha."
"Kunem se."-rekavši to okrenula sam se ka Mahmutu...
"Spustite ga i zavežite za stolicu..Odmah se vraćam."
Otišla sam do auta i uzela pištolj.Laganim korakom sam koračala ka njemu.
"Pričaj.!"
"Hvala što si me spustila.!"
"Gubim strpljenje,pričaj."-povikala sam....
"Moraš da mi obećaš da ćeš me zaštiti."
"Od koga?Govori!"
"Obećaj!"
"Pričaj,bre!"-udarila sam mu šamar.
"U redu.Radim za John-a Gotti-ja!"
"Molim!"-udarila sam mu šamar.
"Zašto?"
"Od svih ti baš za njega."
"Pretio mi je da ako mu ne donesem Vanesinu torbu,da će da ubije moju ženu i nerođeno dete..Morao sam.Žao mi je!"
"Vodite ga."
"Gde me vodite?Sandraa!"
"Odvedite ga u sigurnu kuću."
"Zaštiti moju porodicu,molim te!"
"Hoću obećavam.!Mahmute ti ga odvedi.Momci idite po njegovu ženu."
"Kako naredite!"
"Krenite!"
U sve je John umešan..Uvek je korak ispred mene..Osvetiću mu se preko Emira.Imam ogroman plan za njega.Uzela sam telefon i pozvala Emira.Govorna pošta..Naravno da mi se neće javiti...Napisala sam mu poruku možda me pozove kada je vidi.
"Emire,kada budeš video poruku molim te pozovi me..Nedostaješ mi💔"
"Baš sam emotivna."(smeh).Hladnokrvna sam postala od smrti moga oca..Nije trebalo ovako da bude..Ali biće onako kako me je tata učio POLAKO I BOLNO.
"Klaudija,idemo do hotela da uzmemo oružje.Idemo u još jedan napad.."
"Idemo!"
Ušle smo u kola i krenule.Ušle smo u hotel,uzele oružje i izašle..Krenule smo ka kući John-a Gotti-ja.Repetirale smo pištolje,stavile prigušivače i krenule.Nadam se da će shvatiti,da se sa mnom ne igra.
Ušle smo u kuću i pucale na sve strane.Niz stepenice je silazio John uzdignute glave..Prestala sam da pucam i prišla mu i udarila ga sa pištoljem.Raskrvarila sam mu facu.
"John-e!Gde su mamine stvari?"
Nasmejao se onako pokvareno..Mene je bilo briga.Popela sam se i pretražila sobu i našla torbu.Proverila sam da li je ogrlica u torbi.Bila je tu..Silazila sam niz stepenice,gurnula ga,pokazala Klaudiji rukom da krenemo..Pre nego da smo ušle u kola.John povika:
"Sandra!"-nasmejao se i bang..Pucao je ali ne mene..
"Klaudija!Ne,ne,pogledaj me!Nemoj i ti da me ostaviš.!"
Tresle su mi se ruke..Uzela sam telefon i pozvala hitnu..Stigla je za 5 minuta..Stavili je u kola i krenuli.Ulazeći i kola rekla sam:
"Neće se završiti na ovome..Udariću te tamo gde te najviše boli."-mahnuo mi je i nasmejao se pokvareno.
YOU ARE READING
Osveta
ActionSandra(ja) i Klaudija su ćerke mafijaških porodica.. Dobijaju zadatak na drugom kraju sveta za najopasnijim mafijašem koji je ubio moju majku.Ubijena je meni ispred nosa a ja nisam mogla ništa da učinim...Živim sa ocem..Posle majčinog ubistva je upa...