Izdaja ili ipak ne?

32 1 0
                                    

Polako smo krenuli iz restorana.Uveo me je u auto i zavezao pojas.Ušao je u kola i okrenuo se ka meni..
"Sandra!Pogledaj me!"
Pogledala sam ga i on mi je udario pesnicu..
"Izvini,Sandra..."
Pala sam u nesvest..Probudila sam se zavezana za stolicu..Sve mi je bilo mutno..
Čula sam glasove..Dobro sam ih razumela..
"Tata,kada ću da dobijem motor..?"
"Evo ti kofer,odaberi koji god želiš."
"Volim te.."
"Gledaj sa strane.."
"Ne mogu."
Pogledao ga je toliko da se prepao i gledao sa strane...
"Emire,kako si mogao?Prodao si mene zbog motora..."
"Ućuti!"-taman da me udari,Emir mu je uhvatio ruku,uzeo mu pištolj i udario ga..Brzo me je odvezao,uhvatio za ruku..
"Zašto ovo radiš?"
"Ne mogu da te ostavim u njegovim rukama."
Pogledala sam ga i nasmešila se.
"Požuriii!"
Pucali su na nas.Ušli smo u kola i krenuli što smo brže mogli da bih pobegli..
"Nađite ih."-John rekavši besan.
Pobegli smo do mesta sa kog se vidi ceo grad...Telefon mi je pozvonio.Bila je Klaudija
"Hej,gde si?"
"Imamo problem..John juri Emira i mene..Pobegli smo.."
"Šta?Da li mogu da pomognem nekako?"
"Možeš.Obriši ovaj poziv i pravi se da se nisi čula sa mnom."
"Ajde.."
Čim sam prekinula stigla mi je poruka..

"Gde god da pobegnete,naći će vas😉"

"Emire!"-pokazala sam mu poruku.
"Ovde nas neće naći ne brini.."-spustio mi je telefon..Polako mi se približavao,kroz telo su mi prolazili žmarci...Bili smo na korak do poljupca..Odjednom sam osetila njegove usne preko mojih..Bile su tople..Bilo je predivno..Zvezde,on i ja..Setila sam se osvete i odgurnula ga...
"Nije ti se svidelo?"
"Ne,nego...Ne mogu.."-rekavši to ustala sam sa kamena na kom smo sedeli..Ustao je odmah za mnom..
"Zbog osvete..?"
"Da,Emire."
"Da li može naša ljubav da bude jača od osvete.."
Okrenula sam se ka njemu i pogledala ga direktno u oči..
"Emire,tvoj otac ne zaslužuje da živi..Ubio je moju majku.Ubio je mog oca.."-dok sam to govorila polako mi se približavao.Bili smo kod auta.Blago me je gurnuo i navalio na auto..Jednu ruku je stavio na auto malo iznad moje glave,a drugu ruku oko mog struka..
"Emire!"
"Shhh..."-stavio mi je prst preko usta...
"Da li naša ljubav može da bude jača od osvete?"-pogledala sam ga sa suzama u očima.
"Nemoj da plačeš.Ne mogu da podnesem tvoje suze.."-zagrlila sam ga...
"Emire..Ja te volim..Stvarno.Od prvog našeg susreta..Ali jednostavno...."
"Sandra!Pobedićemo zajedno..Ali ne mora niko da strada.."
"Tvoj otac mora..Šta bi ti uradio da si na mom mestu?"
"Odustao bih.."
"Tako lako?"
"Zbog ljubavi,bih od svega odustao..
Promenila si me...Nisam više neozbiljni dečko kojeg je bilo briga za sve..Sada me je briga samo za tebe..Ne želim da ti se nešto desi razumeš.."-nisam izdržala,poljubila sam ga...Ljubili smo se sve do trenutka dok nas nisu našli John-ovi ljudi...Kidnapovali su nas.

OsvetaWhere stories live. Discover now