První setkání

178 4 0
                                    

VAROVÁNÍ:kdo Nemá rád nebo je nemusí tak tuhle knihu ani nečtěte nechci tady žádné hejt komentáře s tím že jsou teplý nebo blbý. Takže kdo tuto knihu nechce čišt VYPADNĚTE!!!
předem děkuji :) :3 <3^-^

Ráno jsem se vzbudila v šest ráno což bylo nejvhodnější protože v osm mi začíná škola a jak Já se tak moc dobře znám tak hodinu budu snídat a pak asi půl hodiny hledat něco na sebe-__-

Moje milované prasátko které se jmenuje Můj bratr nechtěl vstávat takže jsem vzala dvě pánvičky a Pleskla s nima o sebe u Dominika hlavy.,, co ti jebe??!!Málem jsem přišel o sluch!!",, ten by ti byl Stejně k prdu když ho Stejně nepoužíváš! Dole máš hotovou snídani Já už jdu do školy"
,, Jasně....přístě mi raději dej šlehačku na ksicht...Ale tohle už v životě ne!"
,, Ale Prosím tě ty brepto však víš že tě mam rada",, Jasně.... máš mě ráda jen když potřebuješ pomoct s taškami z nákupaku...",, Já nejsem hold silný typ hele už musím uvidíme se ve škole !"
,, tak Čau!" Zavřela jsem za sebou dveře a šla jsem směr k  Mollyinymu  domu moji nejlepší kamarádce už od základy ...
Jako jediná se se mnou baví za což jsem ji Teda vděčná protože je fakt skvěla kamarádka no. Dokud mi nevezme Caprio sun pak zabíjím!

Zazvonila jsem na dveře od jejího bytu a ona otevřela ,,No kde jsi?? Čekám tu už asi pět minut!",, pět?
To je doba proboha jen si vezmu boty a jdu počkej ",, Tak ale dělej za dvacet minut nám začíná hodina!!"Za křičela jsem ještě za ni....Pane Bože ta holka má opravdu v jednu chvíli hlavu v oblacích.....

Když jsme byly před školou tak jsem si všimla pár nových tváří... Že by nový žáci?...

Když jsem si ukládala věci do skříňky tak mě někdo zastavil v zavírání
Josh?...,, Nazdárek Akkie dlouho jsme se neviděli"Abych vás nějak zatáhla do děje Josh už má na mě nějakou dobu Crush ale takovou že to ani Crush být nemůže on mě chce zásadně jen do postele ale na to mu ne skočím Můj životní sen je se potkat S Moonem nic v životě už nechci.
,, Naposledy před dvoumi dny ...."
,,Pro mě to byla jako věčnost"
,, Pro mě jako deset sekund...."obešla jsem ho ale on mě zastavil,, Tak hele kočičko je ti Jasné o co mi jde a jestli to neuskutečníš tak to uskutečním sám i bez toho tvého slabého slavného bratříčka !" Tohle mi celou dobu šeptal do ucha takovým tím vraždícím stylem .... až jsem se ho bála...vyprostila jsem se rychle z jeho sevření a běžela do třídy naštěstí není ve stejné třídě.....Ale o přestávce sem muže kdykoliv zajít a to je to čeho se bojím.....
Sedla jsem si do zadní lavice a jelikož sedim sama za což moc děkuji naší učitelce zmiji jedny... Že nás nenechá sedět spolu jen kvůli tomu že jsme jiné ohledně výšky a že ona bude prostě o dvě lavice přede mnou.....Takže jsem úplně v zadní a Molly v předposlední ale o přestávce si sedne vždycky ke mě takže v pohodě.

Molly si sedla o přestávce ke mě a hned na mě začala chrlit drby ,, Víš o tom že další hodinu mají přijít nový žáci???",,Jo?",,Jo slyšela jsem Ty dvě mrchy ze předu jak si o tom povídají"
,, a jestli to budou kluci nebo holky o tom jsi nic nezjistila?",, bohužel ne ....Ale Bestak to budou nějaké holky jako vždycky",, Asi máš pravdu"

Další hodinu přišla učitelka s tím že k nám přišli nový žáci a hned za ni byly dva kluci.... Teda konečně nějací k nám pořád chodí jen nějaké zmalované buchty -__-

Představili se ale moc toho o sobe neřekli jen to že se jmenují Matyáš a
Samuel.... Počkat...SAMUEL??!!MATYÁŠ???!! Celá jsem ztuhla když se na mě Maty podíval....A ještě více jsem ztuhla když se na mě podíval Sam....Neboli Moon.....

,,Kluci zatím si sedněte kam chcete i když moc na výběr nemáte poslední místa jsou u Molly a Akkie....",, Dobře"řekli oba naráz a Já jsem ještě více ztuhla....Sedl si ke mě Sam....
Tvl!celou věčnost jsem toužila po tom abych se s nim setkala alespoň fotku od něj dostala a on si sedá vedle mě v LAVICI!! Podívala jsem se na něj ale nenapadně....no dělat jsem to neměla protože v tu chvíli se na mě podíval taky....Sakra.....
Víte co mě zajímá?Proč si sedl Sam ke mě a ne k nějaké zmalované blbce...hm toď záhada×~×

O přestávce jsem se snažila co nejméně mluvit podívala jsem se na Molly ale ta byla právě rozkecaná s Matym....Boha....proč také nemám takovou odvahu se s někým dostat do konverzace???? V tom na mě ale Sam promluvil .....,, Ahoj....Já som Samuel"
Koukla jsem se na něj a na jeho nastavenou ruku...dotkla jsem se ho a mnou projelo tolik elektřiny že jsem mohla za chvilku přijít o rozum dokud mě ne přerušil....,, a ty jsi?"
,, Ou....promiň....Já.....jsem Akkie....Ale říkej mi jak chceš..." usmála jsem se a podívala se na něj...sakra on je tak roztomilý!!!,, Aha Dobre Akkie.... Ti dva pred námi su nějak zakecaný..."
(sorry za mojí slovenštinu prostě v ni nejsem profík takže mě můžete opravit v komentářích 😆Pozn.Autorky),, Jo to jsou.....Molly se dost rychle zakecá..." Začala jsem se dost blbě smát....Sakra Já jsem tak blbá!!!!....,, A....nechcela by jsi ma tu provízt?.....Abych sa tu více orientoval?",, ehm....Jasně.....žádný problém...."Usmála jsem se a společně se samem jsme se vydali Po škole byla to normální střední škola až na to že tam byly slavní youtubeři.
Když jsem mu ukázala celou školu tak jsme se vrátili do třídy,, a nechcela by si někdy někam zajít?"Zeptal se zničehonic Sam...,, Já....Ale nevím...No....Asi jo...",, Super! Tak po škole" odešel nejspíš si chtěl vzít věci na další hodinu Já už to mela dávno připravené takže jsem si moc starosti nedělala....

Když skončila škola tak jsem vylezla ven jako poslední protože v té mačkanici se nedalo dýchat. Před školou nedočkavě přešlapoval Sam....Docela jsem se cítila blbě že musel tak dlouho čekat,,Ahoj...Nečekal jsi moc dlouho?"
,,Nie. Pred pár minutami som přišel z toho davu",, Jo takhle....A ....Kam půjdeme?",, Neviem....Môžeme do nejakej kaviarne Alebo kam budeš chcieť",, Jo...to zni Dobře jen zavolám tomu mýmu Blbečkovi doma",,Ehm....Jasné...." vytočila jsem Domina číslo a čekala až to zvedne.
Po několika minutách to zvedl,, No konečně kde jsi?",,Jsem Venku a kde ty?",, Já jsem s jedním spolužákem venku jen jsem se chtěla zeptat jestli by jsi to neřekl rodičům",, s jakým spolužákem???",, Klid Prosím tě je to kamarád ....",, No jen aby si ne dovoloval jako Josh",,Josh je kretén to všichni víme hele už budu muset pa"
,, Ty jsi samé překvapení ",, taky tě miluju pa",,Nazdar"

×××Pohled Sama×××

Začala vytáčať jeho číslo docela ma aj zaujímalo kto to bol. Posledné co som počul bol to že povedala,,tiež ťa milujem"Neviem prečo ale v tej chvíli som začal strašně žiárliť....

Jak jsem slíbila tu máte knihu se SMTV Crow dělejte že jim je 18 a pod protože nevím co bych o nich psala v současné době za Fanfikci Teda pokud se to dá nazvat jako fanfikce protože to přijde strašně Cringe no nic další část vyjde snad zítra :) 😁

^^×××Terka×××^♡^

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat