Vyšli jsme všichni na cestu do obchodního centra. Tam jsme si dali oběd a pak šli nakupovat....
Já jsem koupila jen menší věcičky které by Samovi a ostatním mohlo udělat radost. Ostatní někam odešli ale Domča zůstal se mnou ...Sam chtěl jít nejprve se mnou ale pak řekl Dominik že půjde takže jsem měla klid si s nim popovídat
,,Myslíš že na něho narazíme?"
Zeptala jsem se zničehonic Domči
,,nevím...Ale doufám že ne "
,,Mám strach o kluky....",,to Já taky....Ale chtěli jít sami do nějakého obchodu takže jim do toho raději lézt nebudu...",,Hm...",,mas strach ze?"
,,Jo....Kdo by neměl když tě hledá vlastni otec s tím že tě chce zabít..."
,,Nemluv takhle....Jsem si jistý že sám by tě nikdy zabít nechtěl....Musí za tím být něco jiného.....",,Dominiku Já se snažím celou dobu sebe samou přesvědčit že to nechce udělat ale co za tím vším muže tak stát?....Ta žena vypadala strašně sympaticky.....A nikdy drogy nepoužíval....Ani alkohol do sebe nikdy nedal....tak co za tím tak muže stát???",,nevím....Ale doufám že něco co se dá vysvětlit....",,snad ano..."Já a Dominik jsme hledali kluky snad po celém centru takže jsme se rozhodli jim zavolat ,,Kluci?",,no?"
Odpověděl Samo ,,Kde jste???hledáme vás po celém centru!!"zařval Dominik do telefonu ,,neřvi....Jsme před nim čekáme tady na vás ",,Ok.....Jen jsme měli docela strach ...." Jakmile do řekl tuto větu tak se podíval na mě....věděl o čem mluví ....oba dva jsme se báli že je dostane Můj táta.....,,Domino?jsi tam?",,Jo hned jsme tam"a zavěsil...Na jeho místě bych udělala úplně to samé...Když jsme vycházeli tak jsme uviděli kluky stát u Samova auta...
neboli Audi A7....,,čaute kde jste boli?"
,,spíš kde jste byly vy?...Hledali jsme vás všude!....",,sorry jen jsme nevěděli kam už jít ",,ok....Jen jsme měli strach"
Zamluvila jsem to v rychlosti
,,a z čeho?že nás někdo unesl?"Zeptal se Maty a smál se u toho Vitaa se k němu přidal...mlčela jsem.... Potom jsem se podívala na Domču který nevěděl co říct Stejně jako Já.....Potom se podíval na mě .....,,počkejte....Vy jste si Vážně mysleli že nás někdo unesl???"Zeptal se tentokrát nevěřícně Vitaa,,Ne.....",,Hele kluci....My dva půjdeme pěšky přes park....klidně jedte domu...A vezměte i tašky",,ok?....hele netajíte náhodou něco před námi??"zeptal se zamýšleně Maty,,ne....A my už půjdeme "vzala jsem Domču za ruku s šla s nim z parkoviště rovnou na cestu do parku...,,Takže....jdeme volat Mámě?"
,,Asi jo .....",,tak jo...."vyndal mobil a začal vytáčet mami číslo....
,,Ahojky Zlato co potřebuješ??"
,,Ahoj Mami...Ehm...Nooo...."
,,Ano?....děje se něco?..."
,,....Vlastně ano...."
,,doufám že nejsi s někým těhotný Dominiku",,Ne proboha!....Ono jde vlastně o tatu...",,co je s tátou?"
,,On.......te....tak trošku podvádí..."
,,Cože???",,A kdy přijedeš domu mami??"Zeptala jsem se rychle ,,Teď jedu domu....",,...Mami.....Ehm...My budeme na nádraží.....",,Ehm....Dobře....Ještě nějaký novinky?",,Táta....Je nejspíš psychopat.....",,proc co se děje???"
,,Chtěl se pokusit Akkie zabít..."řekl Domča za mě protože pro mě to bylo pořád strašná chvíle....,,COŽE????"
,,Klid mami....Hlavně.....teď nechoď raději k nám...",,a kam půjdeme jako???",,Mami mam kamaráda....Má Volný Barák tak tam můžeme přespat....",,Kdo to je konkrétně?"
,,Ehm....Sam....Samuel....Miščík..."
,,miščíkovy znám....Ty teď jedou taky domů......",,Aha.....tak to oznámím samovi....",,Tak můžeme přespat všichni u něj .....Jeho rodiče to určitě dovoli....",,Hm......zeptám se jich...Zatím pa....",,pa...."
Hned jak to Domča típl se mi po oku začala stékat neposlušná slza....
,,Akkie?....děje se něco?",,....Ne...."lhala jsem....dělo se něco....A to že moje mamka je na tom momentálně nejhůř....,,Co se deje?",,Je mi strašně líto mamky.....",,mě taky.....Ani nevíš jak nikdy jsem nevěřila tomu že by táta mámu podvedl.....",,mě taky ne...
A je mi strašně lito ji i táty...."
,,Nevím co se stalo s tátou....Ale hodlám to zjistit",,cože?",,Jo....Já se tam vrátím ",,Akkie! Vždyť tě málem zabil!...Nemůžeš se tam vrátit!"
,,Já se tam vkradu....Jestli tam bude i ta žena tak ji poprosím o pomoc...."
,,Akkie vždyť víš jak se dokážou chovat ženy v tomhle věku...dokážou dost dobře hrát že jsou sympatičtí..."
,,Já tam půjdu Dominiku!chci zjistit proč se tak táta chová....",, a nechceš raději zavolat policii?",,Mamka by to ne povolila.....Já tam půjdu a tečka...pojď musíme a nádraží..."
Dominik věděl že když se pro něco rozhodnu tak to tak učiním...Ale nejhorší na té celé situaci bylo to....
Že jsem nevěděla jak se Můj otec bude chovat.....Čekali jsme na nádraží a nedočkavě vyhlíželi mamin vlak.....Sakra...Jestli nebudeme moct přespat u Sama tak jsem v pr***i....
Když vlak přijížděl tak jsem se rychle zvedla z lavičky a rychlým krokem šla za mamkou a miščíkovími....
Mamka vylezla z vlaku. Nevypadala dvakrát nadšeně...určitě brečela...
Ale když spatřila mě a Dominika tak se ji úsměv vrátil alespoň ten falešný...
,,Moc jsi nám chyběla..."řekla jsem mamce v objetí Dominik se přidal k nám ,,Vy mě taky....Co táta?"podívala jsem se na Dominika....,,nevíme....Od chvíle kdy naposledy zavolal Akkie se neozval...."řekl Domča...,,Aha....."
Miščíkovi celou tuhle situaci viděli...
,,Jestli chcete tak môžete prespať u nás..."řekla mamka Sama...,,Děkujeme moc....",,To je samozdrejmnost, pojďte s námi k Autu" Vydali jsme se směrem k miščíkovímu autu...Byla to obyčejná Škoda.Jakmile jsme přijeli tak jsem v okně uviděla všechny známe tváře....
,,Chceš jít za nim?"
Napsal mi Domča. Přikývla jsme na souhlas
,,Večer jestli chceš tak se ti tam pomůžu dostat....."
,,Půjdeš se mnou?"
Napsala jsem mu zpět...
,,Jo nepůjdeš tam sama"
Na to se nešlo neusmát. Byl roztomilý když si hrál na velkýho bráchu.Zastavili jsme v garáži a šli jsme dovnitř domu....podívala jsem se na Domču a ten kývl....Bylo něco kolem Sedmi večer a my jsme chtěl vyrazit až kolem desate kdy by měli rodiče už spát....Klukům něco nekecáme a půjdeme...
****************
Vydali jsme se na cestu....Klukům jsme na kecali že se jdeme jen projít na noční procházku....Ne....My se jdeme
Vloupat do vlastního domu...
Jakmile jsme byly u baráku tak jsem se podívala a Dominika se strachem v očních...Jo.....mela jsem strach. Jelikož nevíte kde teď přesně táta je...A nejhorší na teto vloupačce bylo to že se vkradame do VLASTNÍHO domu.
Cítila jsem se jako v té hororové hře Mr.Meat.......,,Oddělíme se...."rozhodl Dominik
,,Co??",,Psst...Jo....nemůžeme být u sebe....Mohl by na nás Mít nějakou past....A kdybychom se oddělili....tak jeden z nás může najít pomoct...."
Teď mi to došlo ,,máš pravdu....Kam mám jít?",,jdi do svého pokoje Já půjdu do svého.....Kdyby jsi na něj narazila zavolej mě.......křič....hlavně aby jsi upoutala někoho pozornost..."
,,Dobře...",,Fajn.....vylezeme po te trubce do tvého pokoje....Já pak půjdu do svého pokoje.....",,Dobře...."Jak Domča řekl tak se stalo....Já jsem vylezla po trubce nahoru a hned za mnou byl Dominik. Vešla jsem do mého pokoje a podívala se okolo jestli čirou náhodou není v mé blízkosti táta.
Nebyl což bylo štěstí. Dominik vylezl oknem a také se rozhlédl. Nakoukl z dveří mého pokoje a pak vešel do chodby,,Bud potichu....Nikdo nás nesmí slyšet...."zašeptal ke mě Dominik ,,Dobře...."zašeptala jsme nazpátek. Byla jsem ve švem pokoji. Ale absolutně jsem nevěděla co mám dělat...neboli spíš co mám hledat....
Nevydržela jsem to a šla se kouknout dolů....Nakoukla jsem pod schody naštěstí tam nikdo nebyl..
Pomalu jsem šla po schodech dolů. Nikoho jsem neviděla,namířila jsem si to do kuchyně a jako největší karma na světe...tam právě byl/a....No jo jsem to ale zla :D
Některý to možná ne naštve ale koho to zajímá?:D
ČTEŠ
^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^
RomanceAkkie je 17 léta holčina která má za svého bratra velmi známou osobu. Je to známy Dejzr(Dominik Tuček). A však když Akkie pozná jeho přátele více zblízka zjistí toho více než li ona čekala sama. Jako třeba to že se za koukala do známé osoby Moona n...