Ty jsi Vážně nenormální

110 6 6
                                    

Akonáhle to zahasila tak som sa ju hneď spýtal,, S kým si to volala?"
,,S bratrem chtěla jsem aby řekl rodičům že jsme spolu venku"
A v tej chvíli sa mi jako zázrakem uľavilo,Ani Neviem prečo.
,, Takže zajdeme do kavárny?"
,,Jo jasne" Vyrazili jsme do kaviarne
Aj keď som teraz moc chuť na niečo nemal....A kávu nepijem takže si tam Dám asi len čaj.

×××Pohled Akkie×××

Vyšli jsme směr kavárna tam kam chodím nejraději což je zrovna moji kamarádky kavárna,Sice ji je 23 ale je Vážně milá.
Dorazili jsme na místo a už jsem běžela za Nikol,,Ahoj Nikol!",,Ahoj Akkie!"Obejmula jsem ji a ona obešla pult... ,, Tak koho to sem neseš tvůj přítel?",,Co?ne!Kamarád.",, Jo takhle takže jako obvykle?Normální horká čokoláda?",,Jo jo však mě znáš",, A co si dá Tady pán?",,Samuel...Pro Vás Sam...Ehm dam si jen čaj Děkuji "
Já a Sam jsme si sedli ke stolu k oknu bylo krásně vidět ven na oblohu
I když to vypadalo že bude za pár minut pršet,, Takže....O čem se chceš bavit?",,vlastně Ani sám Neviem....tak čo robíš ráda za koníčky? Máš nějaké A lebo si ta baba čo si Píše svoje pocity do Denníčka?" Mírně jsem se zasmála ,, Ne nepíšu si žádný deník. Já....No.....Docela ráda kreslím hraju na kytaru....Jednou jsem hrála i na klavír a na housle ale to mi nějak nešlo takže jsem s tím hnedka sekla"
,,Aha.... Já tiež hrám na gitaru a husle!
Na klavír moc Neviem...Ale jestli chceš tak ťa s huslemi môžem naučiť!
Učil som aj moju ségru a to je co povedať",, Já nevím....Naposledy když jsem hrála na housle tak jsem málem přišla o sluch..... A moji rodiče mě v tom ještě podporovali",, vsak to je dobre Nie?",,Jo samozdřejmě že jo.... jenže ty housle....Víc mě zajímala kytara než housle víš....A Dominika taky takže",,Dominik?",,Jo....Můj bratr sice je to retard ale na kytaru Umí ale většinou zpíva jen písničky které si vymýšlí a ty jsou někdy opravdu dobrý jednou zpíval o nějakém Samuelovi... to je náhoda co??"

×××Pohled Sama[Samuel/Moon]×××

V tu chvíľu som ju prestal počúať a pozer som len a len na jej pery.
Neviem prečo ale strašně sa mi páči keď porád hovorí a nezastavi sa proste môžete len počúať a máte o popoludní postarané. Ale potom som sa Musel odtrhnúť od jej sladkých Pier
A kuknúť sa ju do očí. Mala je nádherne modré aj s troškou zelené vlasy mala dlhé a blond....
Neviem asi k nej začínám niečo cíťiť ale nie som si istý.
,,Same?Posloucháš mě?" Keď na mňa prehovorila tak som sebou cukol tak až sa zasmiala.....Bože má nádherný hlas!,,prepač...zamyslel som sa ..."
,,v pohodě nepůjdeme se projít?"
,,veď za chvíľku začne pršať...",,není to jedno?nejsme přece cukr abychom se rozpustili" Zasmiala se jemne a Já s ňou. Vydali jsme se tedy do parku a tam si sedli do Altánku....vraj ti tu pozná takže by sem luďia Mali chodiť niekedy k večeru. Čo Bolo super pretože som s ňu chcel byť sám...Teda...kým ju ne zazvonil mobil s tym že ju niekto volá....

×××Pohled Akkie×××

Když jsme si se Samem sedli do altánu kde mimochodem nikdo není
( oooooo Magic)
Samozdřejmě že jsme ani v tuto chvíli nemohli být sami a někdo mi musel volat konkrétně Můj blbý bratříček-__-
[Ps: Promiň Dejzre že jsem ti řekla že jsi blbý ^-^]
,,Co je??",,Kde jsi?",, nejsi nějak moc vlezlý??",,Máma s tátou se tě ptají "
,,oni už jsou doma??",,Jo máš prý jít domů",,Dominiku v jednu chvíli mi lezeš na nervy tak moc že jsi vlezlejší snad víc než osina v zadku!!",,No jo Jasně taky tě miluju už máš přijít ",, už jdu Prosím tě...",,Jasně tak Čau",,Nazdar..." Podívala jsem se na Sama a ten na mě nechápavě koukal
,,promiň ....Ale už budu muset jít domů.....rodiče už jsou doma a oni nejsou moc přátelští když přijdu pozdě",,Jo jasne...chápu .....",,Uvidíme se ve škole když tak ju?",,Jo....Jasné..A...Môžme tě odprevadiť?",,Jasně.... Je o kousek"
Šli jsme Teda směr Můj domov.

Jakmile jsme stáli před mým domem tak jsem si stoupla před sama ,, tak ve škole ",,Jo....Ve škole..."otočila jsem se a zaměřila si to k naší brance.
,,Akkie!"Zavolal ještě za mnou Sam a přeběhl silnici ,,Môžem ťa objať?....Prosím ?....",,Jasně"usmála jsem se a Obejmula ho. ,,Tak ahoj už musím " odtáhla jsem se od něj a ještě naposledy mu věnovala úsměv ,,Tak sa maj"usmál se a odešel .....Já jsem též zalezla na zahradu a otevřela dveře do chodby ......hm....nějaké ticho.....
Neříkal náhodou Dominik že jsou rodiče doma?...,,Mami?!!?....."
,,Tati?!!!?..." ,,Dominiku?!!!?...."
Začala jsem se docela bát co se stane....A tak jsem se šla kouknout nahoru .....U Dominika bylo zamčeno takže jsem zaťukala....Slyšela jsem smích hlasy ale nepoznávala jsem je ...
Tak jsem Teda šla zavolat Mámě ke mě do pokoje....,,Ahoj zlato co potřebuješ??rychle nemam cas",,Mami ty jsi tady byla?",,doma??ne....Jak asi když jsme v práci *Promiňte* děje se tam něco??",,Ne neděje jen že Můj bratr mi řekl ať přijdu domů že to chcete vy ....No nic Já si to s nim vyřeším ",,Hlavně v klidu jo?už budu muset tak pa zlato "
Zavěsila to tak rychle že jsem se nestačila divit.......Šla jsem Teda ještě jednou zaťukat na dveře u Dominika ale pořád jsem tam slyšela blbý smích a hlasy.....Tak jsem to nechala a šla ke mě do pokoje....Zamkla jsem se a jako že budu trucovat. Jsem zvědava jak se mu to bude líbit až mi bude klepat na dveře s prosbou o to aby otevřela nasrat bratříčku když ty takhle na mě tak ja takhle na tebe TAK a maš to!

Po několika minutách mi někdo začal klepat na dveře. Házela jsem takového ignora že kdyby existovala soutěž v ignorování tak jsem mistr pss jaký mistr!Já bych byla Mistr světa !!
,,Akkie otevři !" Ignor ,,dělej!" Ignor
,,dělej jinak to zavolám rodičům !!"
IGNOR! Po chvíli jsem slyšela kroky a pak jsem jich slyšela ještě více takže jsem měla pravdu že tu někoho má ten lhář,,dělej otevři jinak dveře vyrazíme!!" V pohodičce jsem si jedla kebab který tu mám ještě ve vaku který jsem si koupila ještě než začala škola. Uslyšela jsem silné bouchnoutí do dveří. Přišla jsem k nim a stoupla si před ně.....,,Myslíš že nevíme že před těmi dveřmi stojíš?" Dominik se tomu jen zasmál. No jako když mi chtějí urvat dveře Prosím ale nadávat mi nebude !! ,,tak ta má silný nervy Já u bych je otevřel a dal ti přes hubu!"zasmál se tomu nějaký kluk.....Ten hlas odněkud znám...hmmm Ale odkud....😐

,,Hele a nezabila se třeba?" To byl zase jiný kluk....Zněl až moc jako Vitaa .... Ale to muže Mít jen podobný hlas.
,,Ne taková není jen je strašně dobra v ignorování ona nás slyší ",,Ok.... tak co teď?",,Nevím......",,Tak ji necháme ona přijde sama "řekl ten první ,,Vy si Teda věřite...Tak jdeme" Bestak jsou někde za rohem kašlu na ně.

Kapitola v 10:00😁 Jelikož jsem nemocna tak mam čas vydávat kapitoly ale zítra jdu do školy zase takže pfffff 😑 Ale snad dneska vyjde další protože to strašně baví psat:D

vím že to je strašný moje slovenština je pod bodem mrazu možná ještě více dolů...tak žádné hejty s tím *Eeeeee ty tam mas chybu a tamhle to a tamhle to * TO NEZAJÍMÁ jestli chcete opravu tak mi to napište  alespoň slušně předem dík 😃

^×^×^Terka^×^×^

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat