Maty má nápad?

61 4 0
                                    

Jou jou ještě než začnete číst tak si k tomu poslechněte tuto songu kterou jem při tom psala a pouštějte ji pořád dokola!😁

Stále jsem se dívala do jeho modrých očí.....Vůbec jsem nevěděla kdo to je....Ale někoho mi připomínal...
,,Tak ja pôjdem.....nebudem ťa otravovať...."odešel.....
Vážně jsem nevěděla kdo to je...Ale mrzí mě že byl takhle smutný..

×××Pohled Sama×××

Boli to....Boli to tolik....
Keď slyšíte že vaše pritelkyne...Vás nezná....
Vlastně to nebola ani moja pritelkyne....Bola to kamarádka s výhodami....Ale já ju milejm...A ona prý mě....Ale zrejme si ma nepamatuje...Takže prečo by som sa jí mel plest do života...

Dorazil som ke mě domů s náladou na nič...Samozrejme že si toho hneď musela všimnúť Klára.Občas ma opravdu štve...,,Samo čo sa stalo?"
,,nič",,Vím že je Akkie vzhůru"
,,No a čo",, pohádali jste sa?",,Nie a čo do toho vlastně je?!",,Klud...Len jsem sa opýtala....",,Ospravedlňujem sa....Len som dneska nejaký blbý..."
,,Co se stalo ......."
,,Nepamätá si na mě...."
,,to snáď nie.....Ona Vážně na teba zabudla???....",,Jo....A nechaj ma teď ..."
,,Dobre....Ale vieš že si môžme kdykoliv pohovoriť.....",,Viem..."
Odešel som nahoru kde som sa rozhodol nad tím vším premýšlet.....Ale moc to nie jde....
Ona je pre mňa vše....Snáď viac než celý môj svet....Kež by som pre ni mohol niečo udelat....Ale neviem čo....

×××Pohled Akkie×××

V nemocnici mě to už vůbec nebavilo a to jsem tu necelý den.....Sestřičky okolo mě litali jako vrány v lese po stromech... A ještě se k tomu museli motat doktoři...fakt krásný no.

Naštěstí se tu stavil Dominik a Já si mohla chvilku popovídat
,,A co mamka?",,Mamka?...nejprve naštvaná z toho že nemůžeš chvilku zůstat zdravá a pak smutna z toho ze jsi klidně mohla umřít...."
,,a táta?"Strašně mi chyběl táta....
Doufám že zase budeme co nejdříve spolu ,,Táta je ve vězení...ty si na to ne pamatuješ??",,N-ne....Na co si mam pamatovat??",,Táta tě málem zabil...."
,,to by neudělal....",,Ale udělal Akkie...."
Absolutne jsme nevěděla o čem mluví...táta by mi nikdy neublížil....
Teda....Alespoň myslím....
,,Já....Nesnáším svoji paměť....."
,,vis jak si přišla o paměť?"
,,Ne....Nevím...."
,,Je to moje chyba....",,cože?",,Já tě uhodil Akkie....Ale ver mi že mě to strašně mrzí.....",,Jak ti mám věřit??"
,,Nemusíš....Jen....Ver tomu že mě to mrzí....",,Já....Nevím...."
,,Jsem tvůj bratr Akkie....Myslíš že bych ti někdo ublížil bezdůvodne?"
Podívala jsem se na něj a pak do jeho oči....Má pravdu .....Je to Můj bratr....
A nikdy by mi určite neublížil bezdůvodne....,,ne....ty určite ne..."
,,A....Jak je to vlastně teď mezi tebou a Samem?",,Sam?",,Ou....Aha...Ehm...
Sam...To je tvůj přítel.... Ten co tady s tebou seděl",,ten blonďák?",,Jo....Byl celý zničený když přišel k němu domů.....říkala mi to Klára....Ehm....Jeho sestra",,Klara?Ale na tu si pamatuji...."
,,Vážně?....Ale....proč si teda ne pamatuješ sama?....Vždyť to je její bratr...",,Nevím...Vůbec nevím..."
,,No...Časem si vzpomeneš...Teď by jsi si mela odpočinout. Já už půjdu tak ahoj"Obejmul mě a odešel...
Ach jo....kež bych věděla kdo ten Sam je....

×××Pohled Mattema(Maty)×××

Dominik mi volal ať přijedu takže jsem se zbalil a jel k němu.
Nevěděl jsem o co jde ani co se mi chystá říct jen doufám ne to že je gay.

Když jsem stal u jeho domovních dveří tak jsem zazvonil a čekal až mi otevře,,Čau pojď dal" ustoupil abych mohl vejít. Upřímně mě i zajímalo co mi chce říct,,Tak co se děje?"
,,Jde o Sama",,Sama?"
,,Jo....Samo je zničený protože si ho Akkie nepamatuje....",,Uuu to je zlý..."
,,Jo a proto jim musíme pomoct"
,,Cože??",,Hele jsem Akkiin bratr a Samuv kámoš nenechám je ve stichu!"
,,Klid nerikal jsem že nejdu s tebou...
Ale...nechceš to radeji nechat na nich?
Jen někdy jim treba rict aby se od sebe ne odháněly?",,Cože?....Vždyť právě proto jim chci pomoct....Aby se neodhanely...."
,,Kamo....Jestli jim chces pomoct tak ne tim že se jim do toho budeš srát...
Tim to akorát zhoršíš...."
,,Aha tak mi v tom případě porad pane chytrý....jak jim mam pomoct",,nevim třeba....Si každého z nich vzslechni a pak to řekni druhé polovičce aby se nad tim zamyslela"
,,Hmm to neni špatný nápad!"
,,neříkej že me poslechneš..."
,,Kamo to je super napad a to že to máš z hlavy ty mě nepřestává překvapovat!Musim tak Čus!"
Teda na natož že má tak velkou hlavu nedokáže vůbec myslet....

×××Pohled Akkid×××

Měla jsem v plánu se jit osprchovat do koupelny kterou mám se svým pokojem ale někdo mi to samozřejmě musel překazit že?
Myslela jsem si že to bude zase ten Samuel....Ale ne...přišel dominik a vypadal dost zadýchaně.
,,Čau...Co tu děláš?jsi nějaký zadýchaný jako kdyby se na tebe právě vychcal slon"
,,ha ha ha....moc vtipne....přišel jsem se zeptat jak ti je"
,,A víš o tom že už i docela dobře?
Vůbec se mi už ne motá hlava...teda jen občas....A nohy už také jakž takž ovládám!"
,,super.....Ehm....Ja...",,no?"
,,Ja...No....Máš teď něco v plánu?"
,,Chtěla jsem se jít osprchovat....Potřebuješ neco?"
,,Jen jestli nepůjdeme na zahradu.....
Je docela hezky....A mala procházka by prospěla",,Asi jo?....tak ja se jen rychle osprchuju...",,Jasně"
,,Tak počkej deset minut"

Odešla jsem do koupelny tam jsem se rychle osprchovala a pak se vrátila za dominikem který už na mě čekal.
,,můžeme" zvedl se z mé postele a oba jsme se vydali ven na zahradu nemocnice.
,,Takže hádám že ven jsi mě ne vytáhl jen tak"řekla jsem Dominikovi
,,Ty vždycky poznáš že se něco děje...."
,,No jo to jsem já... Je to ohledně Sama že?",,Jo....jen jsem se tě chtěl zeptat jestli si na něj doopravdy nepamatuješ",,Ne....kdyby jsem si ho pamatovala tak se před ním tak nestydím....",,Taková jsi byla pořád....Jen jste byly skoro jako bratr a sestra a to jsem já tvůj bratr...."
,,Chodili jsme spolu?",,ne...teda...alespoň takhle jste vypadali....Strašně by vám to slušelo ale....Fajn tak k věci....Sam je z toho jak jsi mu řekla že si na něj nepamatuješ celý zničený....S nikým krom svých přátel jako jsem já,Maty,vitaa a radek nemluví....Jako by byl tělo bez duše..."
,,Já vážně nevim kdo to je...A strašně me to mrzí.....",,Ani útržky chvil si s nim nepamatuješ?...",,Ne...."
,,Hm...A.....co kdybych ti paměť osvěžil?",,Jak?máš snad stroj času?
Že bych se koukla do minulosti na to jak jsme se bavili?",,Ne...Boha ne..
Osvěžím ti ji vlastním způsobem"
,,Aha takže doktor Dominik je nyní v akci",,spíš psycholog ale takhle mi říkají spoustu mých pacientů"
,,No Jasně a zatím žádný ne vyléčený"
,,to sice ne ale brzo bude....K prvnímu kroku potřebuji aby jsi se mi svěřila se svými pocity.."
,,mými pocity?",,no jasně to patří k psychologovi",,A jaký?Jako jak cítím strach k pavoukům nebo jak moc tě nesnáším?",,Třeba jak o cítíš k Samovi",,Ehm...Já...."

Takzeeeeeeee další kapitola na světě chtěla jsem ji delší ale podle mě to stačí😀
Jinak dneska mi je čerstvě 14!!!Yeaaaaaaaah

^-^Moon^-^Já^-^Bratr^-^dva kluci^-^Kde žijí příběhy. Začni objevovat